Onkohan mitään mahdollisuutta löytää tällaista hyvää miestä?
Vaadinko liikoja kun haluan miehen joka on
tyylikäs
pitkä ja hoikka
liikunnallinen
kohtelias herrasmies
ei tatuointeja, ei rööki huulessa
ei huuda eikä kiroile
korkeakoulutettu
lapseton
velaton
tahtoo sitoutua ja mennä naimisiin
uskollinen
hyvä hygienia
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinulla itselläsi on tarjota ap ?
Rakkautta ja huolenpitoa. Sivistystä. Olen korkeakoulutettu, joten mielenkiintoisia keskusteluja. Tyylikkyyttä ja lempeyttä, uskollisuutta ja haluan tukea tulevaa kumppaniani. Olen hoikka ja liikunnallinen, hyvä laittamaan ruokaa, tykkään lukea ja sivistää itseäni. En kiroile enkä huuda, ei löydy tatuointeja eikä röökiä huulesta. Ap
Kunnollinen ja sitoutumis halukas saa heti 18 vuodeksi laskun peräänsä.
Löysin elämäni miehen kun luovuin "listasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ja huolenpitoa. Sivistystä. Olen korkeakoulutettu, joten mielenkiintoisia keskusteluja. Tyylikkyyttä ja lempeyttä, uskollisuutta ja haluan tukea tulevaa kumppaniani. Olen hoikka ja liikunnallinen, hyvä laittamaan ruokaa, tykkään lukea ja sivistää itseäni. En kiroile enkä huuda, ei löydy tatuointeja eikä röökiä huulesta. Ap
Olen korkeakoulutettu, mutta en ole kokenut, että toinen korkeakoulutettu on ollut se paras tuutti hyville keskusteluille. Pikemminkin paistaa se oma ylemmyys ja etuoikeutettuus heistä. Parhaat keskustelut on tulleet ihmisiltä, joilla on olleet ihan h-lvetin kauheat lähtökohdat. Ei koulutusta, ei mitään, vain oma sitkeys. Ne harvat järjen sanat ovat tulleet heiltä.
Vierailija kirjoitti:
5/12 kohdista täyttyi kohdallani joten kyllä täytyy olla aika haastavaa ja olen sentään vain tavismies.
mainosta itseäsi aplle ja kerro mitkä kohdat täytät!!
Kaikki muut kohdat on helppo täyttää, mutta en ole vielä koskaan tavannut uskollista miestä. Ainoastaan hyviä valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Löysin elämäni miehen kun luovuin "listasta".
Hei jee. Omg. Paras kommentti jonka olen palstalta lukenut tuhansien joukosta. Kiitos. Täällä on elämää sittenkin!
Tarvin vaan jonkun ääliön jolta perin elatusmaksut kun on nyt vauvakuume päällä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on melkein kuvailemasi miesystävä. Hänellä on muutama tonni opintovelkaa, mutta se ei itseäni haittaa. Naimisiinkaan mies ei välttämättä halua, suvussa tällainen ”perinne” ettei lähipiirissä olla menty naimisiin, suosittu avoliittoja, isovanhemmista lähtien. Olen jo kerran ollut naimisissa ja saanut prinsessahäät, joten tämä seikka ei itseäni ole häirinnyt. Muuten mieheni täyttää kuvailemasi kriteerit, olen suhteeseen todella tyytyväinen. <3
En halua naimisiin prinsessaleikkien takia, vaan sitoutumisen takia. Haluan sitoutua ja mennä naimisiin yhden miehen kanssa ja olla vain hänen kanssaan loppuelämäni. Sitoutuminen ja naimisiinmeno ovat minulle ehtottomia, en voi olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei halua sitoutua. En halua elää susiparina ja odottaa vuosikausia. Kyllä se on kaikki tai ei mitään. Ap
Minkälaisen listan tekisit omista ominaisuuksistasi ja pysyisivätkö ne samat lopun ikäsi muuttumattomina?
En halua naimisiin prinsessaleikkien takia, vaan sitoutumisen takia. Haluan sitoutua ja mennä naimisiin yhden miehen kanssa ja olla vain hänen kanssaan loppuelämäni. Sitoutuminen ja naimisiinmeno ovat minulle ehtottomia, en voi olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei halua sitoutua. En halua elää susiparina ja odottaa vuosikausia. Kyllä se on kaikki tai ei mitään. Ap
Miksi luulet, että täydellinen mies haluaisi sitoutua sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeakoulutettu, mutta en ole kokenut, että toinen korkeakoulutettu on ollut se paras tuutti hyville keskusteluille. Pikemminkin paistaa se oma ylemmyys ja etuoikeutettuus heistä. Parhaat keskustelut on tulleet ihmisiltä, joilla on olleet ihan h-lvetin kauheat lähtökohdat. Ei koulutusta, ei mitään, vain oma sitkeys. Ne harvat järjen sanat ovat tulleet heiltä.
Olen sitkeä ja elänyt vaikeissa oloissa vuosikausia, mutta silti korkeasti koulutettu. Ap
uutelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/12 kohdista täyttyi kohdallani joten kyllä täytyy olla aika haastavaa ja olen sentään vain tavismies.
mainosta itseäsi aplle ja kerro mitkä kohdat täytät!!
liikunnallinen
ei tatuointeja, ei rööki huulessa
lapseton
velaton
uskollinen
hyvä hygienia
Naimisiinmenon koen nykyisin turhan vanhanaikaisena ja sitovana, kai sitä nyt muutenkin voi olla. Ellei sitten tavoitteena ole saada kynnet toisen omaisuuteen kun ero koittaa, sillä eipä nyt olla naiveja ja kuvitella että avioliitto tulisi kestämään.
Eli miehen pitää omistaa velaton talo ja auto. Tai vaihtoehtoisesti mies saa olla julkisilla matkustava vuokraluukkuasukki. Jälkimmäinen vaihtoehto lienee helpommin löydettävissä ap:n haaveilemasta ikäluokasta.
Prinsassa häitä jo kerran viettänyt ei saa tuollaista miestä niin että valehtelee tai sitten pitää olla uppo rikas että voi ostaa joo mutta ei saa sellainen jolla on jo paskat housuissa.
Puuttuuko susta se kaikista olennaisin naisen ominaisuus eli kauniit kasvot? Jos puuttuu... karsi lista.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun kapakat on kiinni, Herculeksessa on noita niin että päät yhteen kolisee.
En halua viinaksiin menevää höyrypäätä. Ap
Mikä on hyvä hygienia? Peseekö koko ajan ja mitä se vaikuttaa jos luonne on paska, vittumainen. Sellainen on kontrolli friikki niin että kontrolloi koko ajan kumppanin hygieeniaa, ulkonäköä ja painoa. Tuli heti mieleen sillä näitä kontrolli friikkejä olen nähnyt ihan liikaa ja ne tukahduttavat kaikki ympärillään niin ettei niitä siedä kukaan. Samalla kun he hallitsevat itseään niin hallitsevat koko ajan kumppaniaankin. Niin kauan kun suostuu pompoteltavaksi pärjää. Burn outti kun tulee niin alkaa nähdä ettei tässä ole mitään järkeä ja alkaa irtiotto.
Täytän nuo kaikki. Tosin tyylikkyys on mielipidekysymys, en ole pukumiestyyppiä.
"Tahtoo sitoutua ja mennä naimisiin" niin onko vielä niin tyhmiä ääliöitä ja ne jotka ovat menneet niin eivät ole enään velattomia. Elatuslasku vähintään perässä 18 vuotta.