Miten naapureilla voi palaa näin pienestä hermot?
Asun huonosti äänieristetyssä kerrostalossa. Kuuntelen tv:tä tai musiikkia päiväsaikaan max 2h ja oon 30min suihkussa.
Kommentit (34)
Minusta on tullut tämän naapuri sian takia sellainen että pelkään nauraa kotonani ja jopa aivastaa ja yskiä koska kaikki kuuluu naapuriin... ja tämä sika matkii minun naurua.
MILLÄ OIKEUDELLA!?
Vihaan sitä.
Normaalit elämisen äänet tulee naapurin kuin naapurin hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun naapuri huutaa omassa kämpässään niin minä huudan sille: Tapa! Tapa! Tapa! Murhaa! Murhaa! Tapa! Tapa! Tapa! Tapa!
Enkä edes hengenlähdön uhalla aio lopettaa normaalia elämää eli sitä että katson päivittäin 2h telkkaria tai kuuntelen musiikkia vaikka ne huonosta äänieristyksestä johtuen kuuluu naapuriin. :)
Katotaan miten pitkälle jätkällä on pokkaa mennä.
Oletko miettinyt, ettö kuuntelisit musiikkia ja televisiota hiljemmalla? Oletko tutkituttanut kuulosi? Esim. lähes jokainen yli 55-vuotias on puolikuuro. Työkaverini ruhjoi parkkipaikalla naapuriauton, eikä kuulemma kuullut yhtään mitään. Että silleen. Kuulolaitteen hankinnan palkkahan tuo jo on.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia tarvis jutella naapurien kanssa että he kertovat jos joku asia häiritsee.
Musiikkia voi kuunnella pienelläkin voluumilla.
No eiköhän tämä sika vois laittaa vaikka asiallisen lapun protestoinnin sijasta mutta kun ei ole sitä tehnyt!? ja kyllähän tuo tietää varmasti itsekkin että sillä ei oikeesti oo mitään valittamisen aihetta... joo naapurin musiikki ja tv käy kerrostalossa hermoon, mutta ne on sallittuja ääniä.
Ja niin mitenkä on nyt asian laita, saako sitä musiikkia ja tv:tä kuunnella normaalin puheen voimakkuudella vai täytyykö mennä hiljaa tihrustaen!?
Se on aivan varma nyt että tuo naapurin sälli ei saa koskaan mun kanssa enää sopua aikaiseksi kun on jo kuukausien ajan protestoinut. Pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole mielummin 2h suihkussa ja kuuntele 30 min musaa, jos toimis niin päin.
En viitsi. Tulee liian iso vesilasku ja en tarvii kuitenkaan olla noin kauan.
Muuta taloon, jossa on kiinteä vesimaksu ja parempi äänieristys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun naapuri huutaa omassa kämpässään niin minä huudan sille: Tapa! Tapa! Tapa! Murhaa! Murhaa! Tapa! Tapa! Tapa! Tapa!
Enkä edes hengenlähdön uhalla aio lopettaa normaalia elämää eli sitä että katson päivittäin 2h telkkaria tai kuuntelen musiikkia vaikka ne huonosta äänieristyksestä johtuen kuuluu naapuriin. :)
Oletko miettinyt, ettö kuuntelisit musiikkia ja televisiota hiljemmalla? Oletko tutkituttanut kuulosi? Esim. lähes jokainen yli 55-vuotias on puolikuuro. Työkaverini ruhjoi parkkipaikalla naapuriauton, eikä kuulemma kuullut yhtään mitään. Että silleen. Kuulolaitteen hankinnan palkkahan tuo jo on.
Olen testannut eri volyymeja ja tullut siihen tulokseen etten tämän hiljaisemmalla pysty kuuntelemaan tai muuten en kuule musiikkia ja tv:tä. Kävin myös rappukäytävässä kuuntelemassa että kuuluuko musiikkini ja tv äänet sinne, eivät kuuluneet joten mitä h#iton valittamista tässä naapureilla enää on! Ja olen vasta 25v, kuuloni testattiin viime joulukuussa vahan poiston yhteydessä ja kuulolääkärin mielestä kuuloni oli normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole mielummin 2h suihkussa ja kuuntele 30 min musaa, jos toimis niin päin.
En viitsi. Tulee liian iso vesilasku ja en tarvii kuitenkaan olla noin kauan.
Muuta taloon, jossa on kiinteä vesimaksu ja parempi äänieristys.
Mistä sen tietää etukäteen minkälainen äänieristys kerrostalossa on?
Kerrostalot on erittäin haitallisia mielenterveydelle.
Onneksi ei tarvitse välittää r o sk aväen älämölöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tavalla tai toisella se näkyy kaikkien elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalla tai toisella se näkyy kaikkien elämässä.
Käytännössä ei ollenkaan kun hankkii asuntonsa alueelta jonne ro s k aväellä ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen testannut eri volyymeja ja tullut siihen tulokseen etten tämän hiljaisemmalla pysty kuuntelemaan tai muuten en kuule musiikkia ja tv:tä. Kävin myös rappukäytävässä kuuntelemassa että kuuluuko musiikkini ja tv äänet sinne, eivät kuuluneet joten mitä h#iton valittamista tässä naapureilla enää on! Ja olen vasta 25v, kuuloni testattiin viime joulukuussa vahan poiston yhteydessä ja kuulolääkärin mielestä kuuloni oli normaali.
Älä kuuntele musiikkia ja tv:tä.
Kuuntele musiikkia tai tv:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele musiikkia ja tv:tä.
Kuuntele musiikkia tai tv:tä.
Juu näin siis tarkoitinkin. Tv:tä kuuntelen päivittäin 2h ja musiikkia harvemmin, ainoastaan 2 kertaa kuukaudessa 2h.
Musiikki ja tv eivät ole siis päällä samaan aikaan. Mutta naapureille ei tunnu mikään muu kelpaavan kuin kuulokkeet päähän tai sit oon täysin hiljaa.
Tämän takia tarvis jutella naapurien kanssa että he kertovat jos joku asia häiritsee.
Musiikkia voi kuunnella pienelläkin voluumilla.