Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naapureilla voi palaa näin pienestä hermot?

Vierailija
24.04.2020 |

Asun huonosti äänieristetyssä kerrostalossa. Kuuntelen tv:tä tai musiikkia päiväsaikaan max 2h ja oon 30min suihkussa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mielummin 2h suihkussa ja kuuntele 30 min musaa, jos toimis niin päin.

Vierailija
2/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole mielummin 2h suihkussa ja kuuntele 30 min musaa, jos toimis niin päin.

En viitsi. Tulee liian iso vesilasku ja en tarvii kuitenkaan olla noin kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit on harmillisen usein hermoheikkoja pikku kakkiaisia. Pyysin vain hakemaan laatikollisen kaljaa ja pakastepitsan. Oli vähän heikko happi kun oltiin parin kaverin kanssa aamuun asti parannettu mailmaa.  Ukko huusi kuin sireeni. Kehtaa sanoa mihin käski painua ja uhkasi soittaa poliisit. Ehkä ne poliisit olisi tarvittu? Noin hermoheikko voi olla vaaraksi läheisilleen.

Vierailija
4/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeet päähän ni asia hoidettu. Äänentoistokin on parempi.

Vierailija
5/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mun naapuri nyt protestoi tätä kun kuuntelen päivässä 2h telkkaria tai musiikkia normaalin puheen voimakkuudella, sillä että huutaa välillä itse klo 22 jälkeen ja nyt muutaman päivän ajan hänen kämpässään on ollut 24h piipittävä ja vinguttava laite!

Tämä on vissiin mulle viesti että muuta "häirikkö", sun elämäntapas ottaa kaaliin!

No anteeks vaan, mutta mitenkä hänen elämäntapansa on rinnastettavissa minun elämäntapoihin kun mulla tv tai musiikki päivässä päällä ainoastaan 2h ja kunnioitan aina hiljaisuusaikaa!?

Ei mene hänen kostonsa nyt yksyhteen mun tekojen kanssa.

Sika se on. Röhröh..

Vierailija
6/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä hermojen palaminen ilmenee?

Vierailija
7/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet päähän ni asia hoidettu. Äänentoistokin on parempi.

Entä jos en tykkää, halua, eikä järjestyssäännöt velvoita? Niin mikä ##### oikeus naapurilla on silloin protestoida tavallista elämää, onko se kokopäivänen tollo!? on määrätty että tietyt äänet kerrostalossa on hyväksyttävä joihin kuuluu myös tv ja musiikki....

Naapurini eivät elä määräysten mukaan.

Vierailija
8/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa aivan omituiset naapurit. Hakkasivat viime yönäkin seinää varmaan kymmenen minuutin ajan... meni kyllä täysin fiilis rumpujen soittamisesta.

Vierailija
9/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa omaan taloon.

Vierailija
10/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä hermojen palaminen ilmenee?

Seinään hakkaamisena, kolisteluna, tömistelynä, karjahteluna, huutamisena hiljaisuusaikaan, jonkin laitteen 24h piipityksenä tai vinguttamisena! Voi juku on keinot monet! Katotaan millonka tulee tappaminen kuvioihin.

Vierailija
11/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä typerys huomiotta, jos hän aiheuttaa järjestyshäiriöitä ”kostoillaan”, tee valitus.

Vierailija
12/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa omaan taloon.

Muutan heti kun annat mulle käteistä 300 000e.

Vierailija
13/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako kohtuuttomien ihmisten tunteista välittää?

Vierailija
14/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun naapuri huutaa omassa kämpässään niin minä huudan sille: Tapa! Tapa! Tapa! Murhaa! Murhaa! Tapa! Tapa! Tapa! Tapa!

Enkä edes hengenlähdön uhalla aio lopettaa normaalia elämää eli sitä että katson päivittäin 2h telkkaria tai kuuntelen musiikkia vaikka ne huonosta äänieristyksestä johtuen kuuluu naapuriin. :)

Katotaan miten pitkälle jätkällä on pokkaa mennä.

Vierailija
15/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalojen naapureissakin löytyy näitä vatipäitä! Meillä meni kunnianloukkaukseen asti, kun naapuri valokuvasi meidän omaisuutta ja laittoi facebookiin herjausviestin kuvan kanssa. Ei siis mitään romupihaa, kännibileitä, yleistä häiriötä tms... Paras olisi varmaan erämökki, jossa lähimmät naapurit 10km päässä.

Vierailija
16/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun naapuri huutaa omassa kämpässään niin minä huudan sille: Tapa! Tapa! Tapa! Murhaa! Murhaa! Tapa! Tapa! Tapa! Tapa!

Enkä edes hengenlähdön uhalla aio lopettaa normaalia elämää eli sitä että katson päivittäin 2h telkkaria tai kuuntelen musiikkia vaikka ne huonosta äänieristyksestä johtuen kuuluu naapuriin. :)

Katotaan miten pitkälle jätkällä on pokkaa mennä.

Itselläni on naapuri joka kuvittelee minun haluavan tappaa hänet. Itse olen sitä mieltä että hänellä on skitsofrenia.

Vierailija
17/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti kannattais, mutta kun 24h kuuntelet epämääräistä piipitystä tai vinkumista niin latistaa pakostikkin vähän mielialaa. Jos eläisi kuten minä eli kuuntelisi kans telkkaria tai musaa ilman kuulokkeita niin ei mulla pala hermo, kyllä mä oon valmis kestämään saman mitä itsekkin teen!

Vierailija
18/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini on viholliseni!

Vierailija
19/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti kannattais, mutta kun 24h kuuntelet epämääräistä piipitystä tai vinkumista niin latistaa pakostikkin vähän mielialaa. Jos eläisi kuten minä eli kuuntelisi kans telkkaria tai musaa ilman kuulokkeita niin ei mulla pala hermo, kyllä mä oon valmis kestämään saman mitä itsekkin teen!

Onko mahdollista tehdä piipittäjästä itsestään ilmoitus jonnekin? Onko näyttöä tarpeeksi? Mitä muu talonyhtiö ajattelee etc?

Vierailija
20/34 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista tehdä piipittäjästä itsestään ilmoitus jonnekin? Onko näyttöä tarpeeksi? Mitä muu talonyhtiö ajattelee etc?

Varmasti tuosta siasta on tehtävä kohta valitus jonnekkin kun ei osaa kunnioittaa edes hiljaisuusaikaa ja varmasti tuo 24h piipitys ja vingutus häiritsee muitakin naapureita vaikka protesti oiskin tarkoitettu pelkästään mulle!!! Mikä tuollasia ihmisiä vaivaa jotka sortuu kiusaamaan muita kun naapurin elintavat ei miellytä!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi