Asko Järvinen ja komppaajansa ovat järjiltään. Ei meillä ole OIKEUTTA altistaa sitä ryhmää, joka ei voi itse päättää omasta puolestaan!
Jos 18 vuotta täyttäneet AIKUISET haluavat itse omasta halustaan vapaaehtoisesti altistua tartunnalle, se on ok. (Kunhan huolehtivat tiukasta karanteenista sen jälkeen.)
Aikuisten määräämä lasten pakkoaltistus sen sijaan on ihan yhtä kammottavaa kuin vaikkapa pikkulasten tarpeettomat ympärileikkaukset. Meillä ei ole mitään oikeutta riskeerata lasten terveyttä jonkun muun ryhmän hyväksi tai jonkun "auktoriteetin" niin vaatiessa.
Kommentit (5)
Jokainen voi leikkiä rulettia oman lapsensa luokkakuvalla. Ketkä on ne 1-2, jotka sairastuu vakavasti?
Lapset ovat hänelle koe-eläimiä. Tulos on hyvä kun ryhmästä vain 1 kuoli ja pari vammautui.
Ennem sanottiin että naiset ja lapset turvaan, miehet uhrautuu.
Nyt mieslääkärit ja minusterit pakrnee, mutta lapset ja äidit uhrataan.
Edes Hitler ei ollut näin paha.
Vierailija kirjoitti:
Järvinen on hyvä ja altistuu itse, voidaan sitten seurata sivusta kuinka käy. Minä en lastani laita kouluun ennen syksyä se on varmaa. Toivottavasti mahdollisimman moni toimii samoin.
Hän on ehkä liian riskiryhmää.
Mutta tiiminsä hoitohenkilökunta varmaan laittaa lapsensa kouluun?
Tai Askon sukulaiset?
Järvinen on hyvä ja altistuu itse, voidaan sitten seurata sivusta kuinka käy. Minä en lastani laita kouluun ennen syksyä se on varmaa. Toivottavasti mahdollisimman moni toimii samoin.