Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarkoittaako hampaidenlähtöunet oikeasti jotakin?

Vierailija
24.04.2020 |

Kuolemaa? Oletteko huomanneet mitään omalla kohdallanne? Tuli vaan mieleen kun äsken päiväunilta heräsin ja johan taas unessa sai legot kyytiä. Heiluivat sikinsokin ja murenivat pois. 😭 Ihan hirveä painajainen jota olen usein nähnyt, mutta ei ne mielestäni ole mitenkään kuolemaan yhdistyneet. Purentaongelmiakaan ei mulla pitäisi olla. Parasta ja kauheinta noissa on se, kuinka todentuntuisia unet on ja se helpotuksen määrä kun hampaat ovatkin herätessä vielä suussa. 😄

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät unet tarkoita mitään muuta kuin sitä mitä päässä pyörii.

Vierailija
2/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaat ei onneksi pyöri päässä 😂😂😂😂 ei kirjaimellisesti eikä muutenkaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aivan kamalia. Näin usein vuosia.

Vierailija
4/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut niiden tarkoittavan rahaa, oikeasti eivät tarkoita. Mutta jotain sä pelkäät jos uni on ahdistava tai joku sua ahdistaa.

Vierailija
5/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen verran haluan vielä lisätä, että enneunet ovat kylläkin todellinen asia. Sitä en tiedä miten se voi olla mahdollista, niin hullulta kuin se tuntuu, niin itselläkin kokemusa niistä. Ap

Vierailija
6/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tarkoittaa sitä että puret hampaita yhteen nukkuessasi tai jopa narskutat niitä. 

Eikö olekin jännittävää. 

Toki varmaan joku aina kuoleekin silloin kun nukut, koska näin tuppaa maailmassa käymään tällä populaatiolla. 

Vierailija
7/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaa et saat rahaa

Vierailija
8/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan ennustavan kuolemaa lähipiirissä. Henkilökohtainen kokemus kun on..., vaan en silti usko, että mitään mystistä taustalla. Todennäköisemmin liitty esim. hammaskipuun yön aikana.

Vierailija
9/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kauan sitten unta, että poskihampaat murenivat suuhuni ja syleksin niitä pois. Alle kaksi viikkoa myöhemmin silloisen avomieheni isä kuoli aivoverenvuotoon.

Vierailija
10/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tarkoittaa sitä että puret hampaita yhteen nukkuessasi tai jopa narskutat niitä. 

Eikö olekin jännittävää. 

Toki varmaan joku aina kuoleekin silloin kun nukut, koska näin tuppaa maailmassa käymään tällä populaatiolla. 

En usko että bruksaan, olisihan tuon hammaslääkärikin jo huomannut kun siellä säännöllisesti käyn. Eikä ole mitään oireitakaan. Ap

Vierailija
11/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kauan sitten unta, että poskihampaat murenivat suuhuni ja syleksin niitä pois. Alle kaksi viikkoa myöhemmin silloisen avomieheni isä kuoli aivoverenvuotoon.

Oi voi. Nyt muuten tajusin että ensi kertaa näen tätä hammasunta siten, että unessa on joku muukin ihminen itseni lisäksi. Toivottavasti ei tarkoita että hälle mitään käy. :( outo ihminen muutenkin ilmestymään uniini, kun en ole häntä nähnyt sitten lapsuuden enkä liiemmin ajatellut. Ap

Vierailija
12/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen hammasunia pitkin vuotta silloin tällöin. Rahaa ei ole tullut latin latia mistään. Köyhänä olen pysynyt.

Se tunne on kyllä aika kamala kun unessa hampaat on risana tai niitä puuttuu. Herätessä on pakko kokeilla onko totta ja helpotus on suuri kun olikin unta.

Vierailija
13/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin jännittävää. 

En usko että bruksaan, olisihan tuon hammaslääkärikin jo huomannut kun siellä säännöllisesti käyn. Eikä ole mitään oireitakaan. Ap

Sun hammaslääkäri ei sitä tiedä satutko vähän puremaan unissasi hampaitasi yhteen.  Sun uniin se kyllä voi tulla.  

Unet tulevat ihmisen aivoista ja alitajunnasta, ei niillä ole mitään yliluonnollisia kykyjä.  Kaikki on sattumaa ja aivojejn tuottamaa mielikuvitusta. 

Vierailija
14/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin niitä unia, eikä tapahtunut mitään. 

Oli kyllä todentuntuisia, kun mun mielestä vielä herätessäkin hampaat heilui.

Tai siis matrixissahan ne on tavallaan totta. Uni unessa ..

Olen myös tuntenut oikeaa fyysistä kipua herättyäni vielä, kun unessa on sattunut.

Zinc

Vierailija
15/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran unessa siis putosin pöydän läpi ja selkään sattui. Mua sattui vielä herättyäni pari minuuttia selkään.

Eli ei se uni mikään "uni" ollut, vaan totisinta totta siinä laskussa.

Meni pari minuuttia kun tuo kipu katosi selkärangasta ..

Zinc

Vierailija
16/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin jännittävää. 

Sun hammaslääkäri ei sitä tiedä satutko vähän puremaan unissasi hampaitasi yhteen.  Sun uniin se kyllä voi tulla.  

Unet tulevat ihmisen aivoista ja alitajunnasta, ei niillä ole mitään yliluonnollisia kykyjä.  Kaikki on sattumaa ja aivojejn tuottamaa mielikuvitusta. 

No totta kai näkee, hölmö! Bruksaaminen kuluttaa hampaita ja aiheuttaa vaikka mitä niska-hartiaseudun kipuja. Jos narskuttelu tulisi uniin, niin silloinse olisi jo todella voimakasta.

Voit ihan vapaasti olla ahdasmielisesti tuota mieltä. Et kuitenkaan ole oikeassa. Enneunet ovat tosiasia ja piste. Voit mennä muualle kiukuttelemaan. Ap

Vierailija
17/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos nään hampaiden lähtö unia niin samalla puren hampaita yhteen todella kovaa. Muutamia kertoja herännyt tälläisestä hammas unesta ja huomannut miten kovaan puren hampaitani yhteen.

Vierailija
18/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaa tai onnettomuutta sanotaan tietävän. Mitä edempää hammas lähtee, sitä läheisempi on kohde. Ennen äitini uutisia syövästä olin nähnyt unta etuhampaiden irtoamisesta.

Vierailija
19/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin jännittävää. 

No totta kai näkee, hölmö! Bruksaaminen kuluttaa hampaita ja aiheuttaa vaikka mitä niska-hartiaseudun kipuja. Jos narskuttelu tulisi uniin, niin silloinse olisi jo todella voimakasta.

Voit ihan vapaasti olla ahdasmielisesti tuota mieltä. Et kuitenkaan ole oikeassa. Enneunet ovat tosiasia ja piste. Voit mennä muualle kiukuttelemaan. Ap

Juu, olen nähnyt unia asioista joita tapahtuu ja sitten ne tapahtuu. 

Pari kertaa olen pysähtynyt miettimään onko tämä De Ja Vu, ei ehei.. vaan pitänyt hetki kaivella muistivarastoa, ettei ei ole, vaan olen nähnyt tästä unta.

De Ja Vu on myös jo tapahtunut päivä/asia, eli totta. 

Matrixin vartijat yrittävät valehdella sitä vain viiveeksi aivoissa, vaikka se on totta. Olen myös muistanut De Ja Vun tapahduttua, että kyllä. Kyllä tämä päivä silloin ja silloin tapahtui JO!

Zinc

Vierailija
20/30 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemaa tai onnettomuutta sanotaan tietävän. Mitä edempää hammas lähtee, sitä läheisempi on kohde. Ennen äitini uutisia syövästä olin nähnyt unta etuhampaiden irtoamisesta.

Voi ei. :( Etuhammas minullakin irtosi tuossa unessa. Ap