Mitä hyvää sitä laittaisi marinittomasta possusuikaleesta?
400 grammaa olisi.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tulinen Hapanimelä, riisiwokkipossupapu
Zinc
Eipä tullut yllätyksenä, ettet sinä osaa lukea.
Mun lempparit
Possunuudelisalaatti
https://anna.fi/reseptit/meheva-possu-nuudelisalaatti
Possupata
https://www.hs.fi/ruoka/reseptit/art-2000002565800.html
Possuwok
(usein omasta päästä teen sen mukaan mitä vihanneksia olen kaupasta roudannut, joskus nappaan mukaan valmiswokkivihannekset)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Osaa lukea mitä ? KErro oraakkeli mitä en nyt lukenut ?
Zinc
Ruskista, mausta ja vokkiin tai kastikkeeseen. Lisukkeet täydentää aterian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Osaa lukea mitä ? KErro oraakkeli mitä en nyt lukenut ?
Zinc
Saan pövön näistä kommenteistasi.
Nauroin hauskalle otsikolle niin, että putosin sohvalta ja kolautin polveni pahasti sohvapöydän kulmaan.
Ruskista, mausta suolalla, mustapippurilla ja aavistus valkosipulijauhetta. Suikaloi kaveriksi punaista paprikaa ja maustekurkkua. Lisää tilkka vettä, anna muhia n. 20 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin hauskalle otsikolle niin, että putosin sohvalta ja kolautin polveni pahasti sohvapöydän kulmaan.
Piti lukea otsikko uudelleen tämän jälkeen ja vasta sen jälkeen huomasin väärinkirjoituksen.
No niin. Aloittakaa jo haukkuminen, niin päästään tästäkin idioottiketjusta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti lukea otsikko uudelleen tämän jälkeen ja vasta sen jälkeen huomasin väärinkirjoituksen.
Jos puuttuis jokaiseen väärinkirjoitukseen palstalla, niin keskustelusta ei tulisi mitään.
Mä ainakin ohitan ne. Joten toi otsikko ei vaan toimi. Huomasin kyllä virheen jo eka kerralla, mutta en siitä sen takia välittänyt, kun nykyään toimittajien tekstitkin on jo täynnä virheitä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puuttuis jokaiseen väärinkirjoitukseen palstalla, niin keskustelusta ei tulisi mitään.
Mä ainakin ohitan ne. Joten toi otsikko ei vaan toimi. Huomasin kyllä virheen jo eka kerralla, mutta en siitä sen takia välittänyt, kun nykyään toimittajien tekstitkin on jo täynnä virheitä.
Jep, mutta kun tässä ei ollut "virhettä", vaan ap yritti olla hauska.
Zinc
Zinc