Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kirjoittavat pituutensa Tinder-bioon?

Vierailija
24.04.2020 |

Onko idea siinä, että vain pitkät miehet kelpaavat, jos nainen on esim. 175 cm?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ei viitsi suoraan laittaa että lyhyet älkää vaivautuko.

Vierailija
22/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan on tämä hassu tapa että luulevat että miehet kiinnostuu samoista asioista kuin he. Eli usein joku nainen valittelee että miksei akateeminen nainen kelpaa. No siksi että naisen koulutuksella ei ole miehelle mitään merkitystä, toisin kuin naisille on miehen koulutustasolla. Sama juttu pituus. Miehiä ei oikeasti kiinnosta naisen pituus kunhan on suunnilleen normaalin rajoissa (n. 150-185cm).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi kun eri ihmisille merkitsevät eri asiat. Onko se oikeasti vaikea käsittää, että jotkut haluavat, että tuleva deitti/kumppani on tyyliin vähintään insinööri tai 180cm pitkä tai tumma? Se on sitten eri asia kannattaako nämä kriteerit mutta se on luultavasti vain ja ainoastaan kriteerit asettaneen ongelma. Jos sua nyppii joku asia näissä bioissa niin se varmaan kertoo tarpeeksi, että teidän ei ole tarkoituskaan kohdata. Uutta putkeen vaan.

Rauhoitu nyt, jooko kulta? Ei tämä niin vakavaa ole, että kannattaisi tunnemyrskyissä öyhöttää. Kysyin vain syytä pituuden laittamiselle.

Ap

Vierailija
24/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisillahan on tämä hassu tapa että luulevat että miehet kiinnostuu samoista asioista kuin he. Eli usein joku nainen valittelee että miksei akateeminen nainen kelpaa. No siksi että naisen koulutuksella ei ole miehelle mitään merkitystä, toisin kuin naisille on miehen koulutustasolla. Sama juttu pituus. Miehiä ei oikeasti kiinnosta naisen pituus kunhan on suunnilleen normaalin rajoissa (n. 150-185cm).

Musta tuntuu, että kyseessä on enemmän oman pinnallisuuden selittely kuin se, että naiset luulisivat miehen olevan kiinnostuneita naisen pituudesta. Naisilla ei vain ole munaa sanoa suoraan, että lyhyet miehet eivät kelpaa, joten he yrittävät syyttää siitä miehiä. "Lyhyet miehet pelkäävät pitkä naisia, siksi mä en halua heitä." Naisille tällainen raukkamainen muiden syyttely on hyvin tyypillistä.

Vierailija
25/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä voi olla merkitystä jollekin miehelle. Tai sitten ei. Eikö se ole parempi kun antaa miehen päättää itse onko sillä merkitystä.

Vierailija
26/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat uskomattoman rasistisia miehen pituuden suhteen. Yli puolet suomalaisista naisista ilmoitti kyselyssä, ettei voisi edes harkita seurustelevansa itseään lyhemmän miehen kanssa. Ja pituus on asia mitä et voi itsessäsi muuttaa toisin kuin esim. paino. Ja tiedoksi, että olen itse keskiverto eli 181 cm pitkä mies.

Vierailija
27/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehelläkin merkitystä naisen pituudella..harva kuitenkaan haluaa naisystäväksi alle 175 cm kääpiötä.

Vierailija
28/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse Tinder-aikoinani kirjoittanut omaa pituuttani, mutta nykyään kyllä voisin. Kivaa jos mieskin kertoo pituutensa, koska itse en henkilökohtaisesti pystyisi välttämättä tapailemaan miestä, joka on minua kovasti lyhyempi. Itselleni tulee siitä miehekäs olo jos mies on paljon lyhyempi. Olen 175 cm ja tapaillut kyllä muutama sentti lyhyempiä ja se on ollut ok kyllä molemmille osapuolille. En tosin ole mitenkään huomiota herättävän pitkä, mutta kuitenkin.

Vierailija
29/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat uskomattoman rasistisia miehen pituuden suhteen. Yli puolet suomalaisista naisista ilmoitti kyselyssä, ettei voisi edes harkita seurustelevansa itseään lyhemmän miehen kanssa. Ja pituus on asia mitä et voi itsessäsi muuttaa toisin kuin esim. paino. Ja tiedoksi, että olen itse keskiverto eli 181 cm pitkä mies.

Miksi ihmeessä pitäisi seurustella? Se mitään syrjintää ole sen kummemmin kuin mikään muukaan asia.

Vierailija
30/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska olen välttänyt sillä kiusallisia tilanteita (olen 180cm). Joskus olen ollut Tindertreffeillä jonkun itseäni huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa. Kumpaakin on kauhistuttanut toisen pituus.

Siis jotakuta miestä kauhistuttaa, että on olemassa 180cm naisia? Mitä ihme porukkaa oikein deittailet? 

Tätä ihme porukka- miehiä on paljon. Olen 178cm pitkä ja moni mies on lähtenyt kävelemään esim tanssiravintolassa pyydetään ensin tanssimaan ja huomattuaan sitten, kun nousen seisomaan, että miten pitkä olen. Usea mies on myös sanonut suoraan, että eivät koskaan tapa olisi edes saman pituista näistä saati sitten pidempää. Mistä tämä johtuu? Miehillä on yksinkertaisesti niin huono itsetunto. Mutta semmoisen miehen kanssa nyt ei kannattaisi olla anyway

Okei, ehkä me sitten vain pyöritään niin eri ympyröissä

Vierailija
31/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehelläkin merkitystä naisen pituudella..harva kuitenkaan haluaa naisystäväksi alle 175 cm kääpiötä.

Enpä ole ikänä tämmöstä vinkkiä saanu. :''D En ilmoita omaa pituuttani, mutta ainahan sitä kysytään. Oon 160 cm eikä homma tuohon ole tyssänny koskaan.

Vierailija
32/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syvyys vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme