Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kirjoittavat pituutensa Tinder-bioon?

Vierailija
24.04.2020 |

Onko idea siinä, että vain pitkät miehet kelpaavat, jos nainen on esim. 175 cm?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kirjoittaa? Jos voit kuvata itseäsi lyhyellä tekstillä, niin miksi ihmeessä se sisältäisi pituuden

Vierailija
2/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehilläkin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehilläkin on?

Joillakin miehillä on, koska miehen pituus on naisille tärkeää, mutta miksi naiset kirjoittavat oman pituutensa?

Vierailija
4/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata herne nokassa miettiä että "pelkästään pitkät miehet kelpaavat", vaan usein miehet haluavat naisen olevan heitä lyhyempi. Helpompi heillekin siis heti nähdä että turhan pitkä nainen omaan makuun, seuraava.

Vierailija
5/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata herne nokassa miettiä että "pelkästään pitkät miehet kelpaavat", vaan usein miehet haluavat naisen olevan heitä lyhyempi. Helpompi heillekin siis heti nähdä että turhan pitkä nainen omaan makuun, seuraava.

No eihän tuo ole totta.

Vierailija
6/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olen välttänyt sillä kiusallisia tilanteita (olen 180cm). Joskus olen ollut Tindertreffeillä jonkun itseäni huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa. Kumpaakin on kauhistuttanut toisen pituus.

Vierailija
7/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerromme yhtään mitään ulkonäöstämme? Kyllä mun mielestä ihan sokkona pitäisi mennä. Voidaan vain profiilissa kertoa olevamme ihmisiä, ettei nyt eläimen kanssa kirjoitella.

Vierailija
8/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska olen välttänyt sillä kiusallisia tilanteita (olen 180cm). Joskus olen ollut Tindertreffeillä jonkun itseäni huomattavasti lyhyemmän miehen kanssa. Kumpaakin on kauhistuttanut toisen pituus.

Siis jotakuta miestä kauhistuttaa, että on olemassa 180cm naisia? Mitä ihme porukkaa oikein deittailet? 

Vierailija
9/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi että vink vink jos oot mua lyhyempi älä ota yhteyttä.

Vierailija
10/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako pari senttiä pidempi mieskään kelvata? Korkkarit jne.

Vierailija
11/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että saa paremman kuvan siitä, miltä näytän. Olen aika lapsenkasvoinen niin kaikki luulevat aina että olen tyyliin 150cm,vaikka olen 170cm. Tapailen nyt japanilaista miestä, joka on myös 170cm.

Vierailija
12/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannut monia 170cm ja alle miehiä, joille tuntuu olevan hirveä asia että naisena olen samat 170cm. Parempi kertoa oma pituus heti alkuun, niin rajautuu tällaiset omaa lyhyyttään esilletuovat/ajattelevat miehet heti alkuun pois.

Vierailija
13/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä varmaan laittaisin, ja ihan sillä ajatuksella etten usko enää lyhyempiä deittailevani.

Vierailija
14/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös hassua, jos mies on 200 cm ja nainen 155. Eikö? Tai päinvastoin?

Vierailija
15/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako pari senttiä pidempi mieskään kelvata? Korkkarit jne.

Esim. minä en käytä korkkareita. Sehän kyllä saattaa olla joillekin miehille pettymys sitten...

Vierailija
16/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi kun eri ihmisille merkitsevät eri asiat. Onko se oikeasti vaikea käsittää, että jotkut haluavat, että tuleva deitti/kumppani on tyyliin vähintään insinööri tai 180cm pitkä tai tumma? Se on sitten eri asia kannattaako nämä kriteerit mutta se on luultavasti vain ja ainoastaan kriteerit asettaneen ongelma. Jos sua nyppii joku asia näissä bioissa niin se varmaan kertoo tarpeeksi, että teidän ei ole tarkoituskaan kohdata. Uutta putkeen vaan.

Vierailija
17/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "pätkä" naiseksi ja laitan pituuden koska se laskee miesten kynnystä ottaa yhteyttä. Pidemät naiset taas laittavat pituutensa siihen varottimeksi (= viesti lyhemmille miehille että ei kiinnosta).

Vierailija
18/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on pituuskompleksi. Olen tavannut yliopiston käyneitä 170cm miehiä, joille 170cm nainen on ongelma. Joku heikko kohta heillä. Onnesi kaikki eivät ole tuolla tavalla sekoja.

Vierailija
19/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jotakuta miestä kauhistuttaa, että on olemassa 180cm naisia? Mitä ihme porukkaa oikein deittailet? 

Tätä ihme porukka- miehiä on paljon. Olen 178cm pitkä ja moni mies on lähtenyt kävelemään esim tanssiravintolassa pyydetään ensin tanssimaan ja huomattuaan sitten, kun nousen seisomaan, että miten pitkä olen. Usea mies on myös sanonut suoraan, että eivät koskaan tapa olisi edes saman pituista näistä saati sitten pidempää. Mistä tämä johtuu? Miehillä on yksinkertaisesti niin huono itsetunto. Mutta semmoisen miehen kanssa nyt ei kannattaisi olla anyway

Vierailija
20/32 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä kysytään kumminkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi