Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittele että olet ruuhkaisessa pussissa ja bussin ainoa vapaa paikka on vieressäsi kun siihen istuisi joku Suomen entinen tasavallan presidentti

Vierailija
24.04.2020 |

Mitä tekisit?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi naispuolinen, niin sanoisin, että paikka on varattu ja pyytäisin menemään muualle.

Vierailija
22/27 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailetko tarkemmin tätä ruuhkaista pussia?

En ole ap, mutta varmaan sellainen pinkeänä ihmisiä pullollaan. Vähän hienhajuinen. Odottava tunnelma, että lähteekö lasti liikkeelle.

Tarkoitit varmaan siittiöitä pullollaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tehdä mitään erikoista? En muutenkaan ymmärrä tätä julkkisten töllötystä. Julkut itsekin luulee, että kaikki heitä tuijottaa, mutta minä ainakin katson, onko ympärillä joku tuttu, jota tervehtiä. Muuten kun tutut polttaa päreet, jos ei tervehditä. Julkut saa mennä menojaan, ei kiinnosta.

Vierailija
24/27 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tehdä mitään erikoista? En muutenkaan ymmärrä tätä julkkisten töllötystä. Julkut itsekin luulee, että kaikki heitä tuijottaa, mutta minä ainakin katson, onko ympärillä joku tuttu, jota tervehtiä. Muuten kun tutut polttaa päreet, jos ei tervehditä. Julkut saa mennä menojaan, ei kiinnosta.

Minä olen joskus meinannut tervehtiä sellaista puolijulkkista, kun on ollut tutun näköinen naama, ja hetken olen ajatellut, että se on joku tuttu. Sitten tajunnut kyllä, että ei se varman minua tunnekaan.

Vierailija
25/27 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Ana ratissa?

Vierailija
26/27 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Niinistö, niin jättäisin oitis oman paikkani, saattaisin jäädä jopa seuraavalla pois ja tämä pelkästään omaa etuani ajatellen.

Vierailija
27/27 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan uskoisi, että olisi oikeasti siinä. Ajattelisin itsekseni, että tuo näyttää ihan siltä presidentiltä. Kaikki julkimot menevät minulta aina ohi, vaikka päin kävelisivät. Yhden kerran elämässäni olen tietoisesti nähnyt julkkiksen, Halosen Porin jatseilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä