Meinaatteko päästää teininne vapun viettoon kavereiden kanssa?
Oma 16v kinuaa päästä ulos vappuaattona, kuulemma olisi muutama kaveri kokoontumassa ja kaikki kaverit ovat saaneet luvan hengata ulkona. Itse vielä emmin asiaa. Lapseni kyllä käyttäytyy vastuuntuntoisesti mutta silti mietityttää muistetaanko niitä turvavälejä koko illan noudattaa.
Kommentit (39)
Päästän tietenkin. Itsekin olen menossa ystäviä tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Päästän tietenkin. Itsekin olen menossa ystäviä tapaamaan.
Teini siis 18v
En päästä. Teini on 18-v. Ymmärtää itsekin olla menemättä.
Luojan kiitos omat muksut jo aikuisia ! Voin kuvitella miten monessa perheessä on varsinkin Vappuna vääntöä siitä saako teinit Vappua viettää, huh huh. Väkisin niitä ei kyllä kotona voi pitää, no, osa tietenkin on vanhempien kanssa kotona mutta he ovatkin monesti niitä jotka eivät muutenkaan rällää kylillä.
En päästä. Siis ihan oikeasti joku luulee, että teinit on 2 metrin päässä toisistaan?
Meillä 18, 16 ja 14 ja kaikki saavat luvan olla kotona vappuna tänä vuonna.
18v saa kyllä ihan itse päättää mitä haluaa tehdä, on aikuinen! Tiedoksi vaan teille muutamille
Eikö Asko Järvinen juuri vasta antanut lapsille luvan kokoontua, koska he eivät levitä koronaa? Eli ihan rennosti vaan Vapun viettoon?
Omat teinit ovat kotona viihtyviä, joten ei aiheuta erityistä keskustelua. Mutta on ihan turhaa pitää teinejä väkisin vappua kotona kun koulut tullasn kohta avaamaan. Eihän siinä ole mitään mieltä enää.
En päästä. Tämä vappu ollaan kotona, jotta mahdollisimman moni voisi tulevina vappuina osallistua juhlimiseen.
Eivät nuoret muista turvavälejä. Mutta jos on perusterve nuori niin päästäisin.
En tietenkään. Teinit 17 ja 19 ovat älykkäitä ja ymmärtävät että jos jatkossa haluaa viettää vappua, tämä Vappu on syytä pysyä kotona.
On sen verran fiksut teinit, että ymmärtävät pysyä kotona.
Miks tätä edes pitää pohtia. Ei kenenkään pitäisi olla menossa mihinkään. Ihan uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
18v saa kyllä ihan itse päättää mitä haluaa tehdä, on aikuinen! Tiedoksi vaan teille muutamille
Jos 18v asuu minun kodissani ja vielä minun kustannuksella, hän tekee niin kuin minä haluan. Onneksi on fiksu nuori aikuinen ja ymmärtää, että hän voi tartuttaa meidät riskiryhmiin kuuluvat vanhemmat. Ei aio mennä minnekään vappuna. Ei kuulemma halua vielä perintöä.
Vierailija kirjoitti:
Miks tätä edes pitää pohtia. Ei kenenkään pitäisi olla menossa mihinkään. Ihan uskomatonta.
Koulut avataan pian, joten ei tällä mitään väliä ole.
Kuinka isolla porukalla nämä nuoret ovat kokoontumassa ja missä? Vaikka kyseessä nyt olisi pienikin porukka, en itse kyllä päästäisi tuon ikäistä nyt mihinkään. Ja ihan vinkiksi, tuo kaikki muutkin kaverit pääsee, on yleensä ihan puppua.
En päästä. Ollaan koko perhe keskenämme kotona.