Oisko sinulle ok jos kumppanisi lähtisi reissuun ilman sinua
Vaimo ilmoitti että lähtee ensi viikonlopuksi vaeltamaan, ehdotin että tulisin mukaan mutta hän sanoi ettö tahtoo mennä yksin. Kuulemma tämä eristys kotiin on introvertille tuskaa kun ei ole hetkeäkään omaa rauhaa, mutta en usko tähän selitykseen koska minäkin autan kotitöissä.
Kommentit (39)
Miten vatussa ne kotityöt liittyi siihen että toinen tarvitsee omaa aikaa?
Jonkun ukon kanssa lähtee. Tai naisen
Täh? Tietenkin on ok. Miten kotityöt edes liittyvät asiaan?
Jos looginen päättelykykysi on tuollainen niin ymmärrän vaimon tarpeen olla yksin aivan täysin.
Todellakin olisi ok. Mun on myös välillä pakko päästä olemaan yksin. En tosiaan ota ketään miestä reissuilleni marmattamaan :D
Mikä hiton AUTAN kotitöissä? Eli siis sinä asut jossain muualla ja käyt naisesi kodissa auttamassa kotitöissä? Ok. Mutta siihen vaeltamiseen, niin olet ihminen., Introvertti viihtyy yksin. YYYYKSIIIIIN! Siksi esimerkiksi minä en halua kumppania koska toinen ihminen kotonani pilaisi elämäni. Olen ollut parisuhteessa tarpeeksi monta kertaa, että tiedän mikä piina on kun puoliso ei ikinä häviä minnekään.
Ymmärrän vaimoasi. Itsekin olen ihan tukehtumispisteessä kun en saa hetkeäkään olla yksin.
Normaalissa arjessa rakastan miestäni, molemmilla on omat harrastuksensa ja lasten nukkumaanmenon jälkeen saan muutamana päivänä viikossa olla aivan yksin. Nyt sitten mies kiehnää minussa kiinni kokoajan ja kun saan lapset nukkumaan niin pitää viihdyttää aikuista ihmistä.
Ei hel.vetti. Pääsisinpä vaeltamaan.
Ymmärrän vaimoasi täysin, introvertin vaimona ja äitinä. Mieheni ja tyttäreni siis ovat molemmat introverttejä (eivät ujoja!!) ja tytär selkeästi ainakin hakee omaa rauhaa nyt, kun koko perhe on etätöissä/-koulussa. Jos ei muuten saa olla yksinään, niin lähtee vaikka yksin kävelylle. Ja mielellään jää kotiin yksin, jos me miehen kanssa lähdemme jonnekin kaksin.
Tulee mieleen ne kuuluisat naisten illat....
Ymmärrän täysin vaimoasi. Asun neljättä päivää asuntoautossa parkkipaikalla, koska en enää kestänyt sitä, että ei ole hetkenkään rauhaa. Pää alkoi räjähtämään. Hyvä ratkaisu meille.
Kotityöt eivät liity asiaan, yritä pärjätä. Ruoan kotikuljetus toimii nyt paremmin kuin koskaan.
En ole oikein lomaillut yksinäni, vaikka introvertti olenkin. Mutta ymmärrän vaimoasi silti, kyllä sitä tarvii omaa aikaa luonnon keskellä. Miksi olet vaelluksesta mustasukkainen?
On normaalia. Me vaimon kanssa tehdään usein niin, että vaimo lähtee yksin mökille ja mä tuun myöhemmin perässä. Saa vaimo omaa aikaa, mitä tarvii.
Tietenkin on!
Itse käyn ystävättärieni kanssa 1-2× vuodessa reissussa. Toinen on talviloma kaverin luona Kanarialla ja toinen pitkä vkl Euroopassa.
Arvasin ettei täällä ymmärretä kun mies kirjoittaa vaimostaan. Pettämiseltä se minusta kuulostaa että vaimo haluaa lähteä valetamaan ilman minua t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Arvasin ettei täällä ymmärretä kun mies kirjoittaa vaimostaan. Pettämiseltä se minusta kuulostaa että vaimo haluaa lähteä valetamaan ilman minua t. Ap
Jos sinä kehut auttavasi kotitöissä, niin en yhtään ihmettele, vaikka lähtisi pidemmälle reissulle. Miksi sinä koet auttavasi oman kotisi kotitöissä vai asutko vaimon asunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis sitä mieltä, että vain jatkuva valvonta pitää vaimosi uskollisena. Siinä tapauksessa jätä se sika!
Tottakai on ok, matkustelemme yleensä yhdessä mutta myös erikseen. Tapa, jolla vaimosi asian hoiti/ilmoitti, ei ollut ok.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän vaimoasi. Itsekin olen ihan tukehtumispisteessä kun en saa hetkeäkään olla yksin.
Normaalissa arjessa rakastan miestäni, molemmilla on omat harrastuksensa ja lasten nukkumaanmenon jälkeen saan muutamana päivänä viikossa olla aivan yksin. Nyt sitten mies kiehnää minussa kiinni kokoajan ja kun saan lapset nukkumaan niin pitää viihdyttää aikuista ihmistä.
Ei hel.vetti. Pääsisinpä vaeltamaan.
Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Jos se siltä kuulostaa niin kannattaa puhdistaa korvien ja aivojen välissä sijaitseva suodatin. Niin. Ei se ole konkreettisesti olemassa, se on sellainen sun aivoissa oleva juttu joka on täynnä pask aa.
olipa lapsekas juttu