Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderin kautta alkaneet suhteet kestää korkeintaan kuukauden

Tinder
23.04.2020 |

Olen tavannut muutamia mielenkiintoisia ihmisiä Tinderin kautta. Aluksi kaikki näyttää hyvältä ja sitten kaikki romahtaa. Onko tyypillistä että tinderin kautta alkavat suhteet kestävät kuukauden ja sitten toinen häviää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on konvehtirasia kädessä, maltatko syödä vain yhden.

Vierailija
2/9 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne palaa sinne Tinderiin aina tsekkaamaan jos ois joku vielä parempi. Ja sit tapaillaan jotain 10 yhtäaikaa. Mutta joskus ne ottavat sitten uudestaan puolen vuoden päästä yhteyttä kun ei löytynytkään sitä parempaa. Tai ainakin mulle on käynyt näin monasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on panoalusta.

4/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aina löytyy joku parempi

Vierailija
5/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin toiminta-ajatus on niin ulkonäkökeskeinen että se johtaa helposti "Kaikki mulle heti" -tyyppiseen käytökseen. Varsinkin tietysti niillä joilla ulkoisten tunnusmerkkien puolesta on varaa valita.

Vierailija
6/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mihinkään ei tarvitse tyytyä, kuten eräs tinderimies minulle suoraan totesi.

Vierailija
7/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Koska siellä on keskimääräistä pinnallisempia ihmisiä

* Koska se on tehty alunperin panojen etsimiseen

* Koska ihmiset valikoivat pelkän ulkonäön perusteella, ja näin valikoivat sieltä ne samat huippusuositut joita ei sitoutuminen kiinnosta

* Koska ihmiset valikoivat pelkän ulkonäön perusteella, ja se ei kanna kuukautta pidempää, kun pysyvään parisuhteeseen tarvittaisiin yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja yhteistä ajatusmaailmaa

M/39

Vierailija
8/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tasoteoriasta ollaan montaa mieltä, niin toinen tinderöijä etsii itseään parempaa. Minulla jo 4v menossa parisuhdetta tindermiehen kanssa. Enkä hakenut kuuta taivaalta. Nimimerkki Onnellinen nyt.

Vierailija
9/9 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on konvehtirasia kädessä, maltatko syödä vain yhden.

Jos minä en voi vaan napata haluamiani konvehteja, vaan niille pitää kaikille erikseen jutella ja tutustua ja esiintyä edukseen, että ne ylipäätään haluavat rasiasta ulos, eikä maustakaan ole takeita niin antaa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan