Mikä tuossa Joel Harkimossa vetoaa kauniisiin naisiin?
Kommentit (56)
Janni Hussi ei ole kaunis eikä ruma. 797
Vierailija kirjoitti:
Joelilla on ihan jäätävän iso ja kova muna.
Vieläpä maistuukin hyvälle.
Onhan se aika komea. Tai ainakin komeampi kuin isänsä :D
Vierailija kirjoitti:
Jännä että on vain ulkonäkö ja-tai raha. Olisko mahdollista että naiset on päässeet Joelin kanssa juttusille ja todenneet että on mukava mies?
Kyllä köyhä Joelin näköinen ei pääsis edes juttelemaan näille seurapiirikaunottarille :D
Onkos Joelilla useampikin nainen kierroksessa?
Minä olen saanut Joelista julkisuudesta kuvan, että on kohtelias ja symppis. Naisia olisi valittavaksi asti vaikkei hän mikään julkkis olisikaan ja monelle naiselle julkisuus on miinus. Joelin äiti on entinen valokuvamalli, joten eiköhän tuleville lapsille siirry ulkonäkögeenejä. Älykkyys on myös perinnöllistä, joten sekin on iso plussa.
Jos olet ap mies tai joku muu kuin kaunis nainen, niin mieti sitä kautta, että katsoisitko mieluummin vävynä häntä kuin vaikka Cobraa tai Stefania?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut Joelista julkisuudesta kuvan, että on kohtelias ja symppis. Naisia olisi valittavaksi asti vaikkei hän mikään julkkis olisikaan ja monelle naiselle julkisuus on miinus. Joelin äiti on entinen valokuvamalli, joten eiköhän tuleville lapsille siirry ulkonäkögeenejä. Älykkyys on myös perinnöllistä, joten sekin on iso plussa.
:D
Suvun ja perhetaustan tuoma sivistys, kasvatus ja itsevarmuus. Asioita, joita ei voi ostaa, niihin synnytään.
Ohjaaja Mikko Niskanen lausui aikoinaan, jos ei ole kranttu niin kyllä seuraa löytyy. Suomi valtiona tänäkin vuonna ykkösluokkaa. Täällä on tilaa, vapauksia ja eläminen edullista ja terveellistä suhteessa Euroopan taajamiin kuin maaseutuunkin. Suomalaiset maailmalla suosittuja. Mitä tiheämmin asuttu tai korruptoituneempi seutu, sen enemmän löytyy kateutta. Suomalaisten välittömyys, ystävällisyys, rehellisyys hurmaa. Samoin vaaleaihoisuus ja ulkonäkö ylipäätään. Jos vielä pitää huolen kunnostaan ja siisteydestään, on luotettava (pitää luvatut asiat eikä narsistisesti leveile) ja osoittaa kiinnostusta, niin elämä luonaa joka sektorilla. Oli sitten nainen tai mies. Leveää hymyäni en pysty peittämään... Muutoin moni kuuluisa jenkkinäyttelijä mm Zellweger, Damon ylpeilevät suomalaisperimällään joka osaltaan on tehnyt heistä kauniita (ja älykkäitä?).
Raha tietenkin. Tuo Janni on kyllä aika rasittava eli saa nähdä, kuinka pitkään romanssi kukoistaa.
Tai sitten on vaan Jannin julkkisrooli ja on ykistyishenkilönä erilainen
Lisätietoa Joelin akateemisista opinnoista?
Viattomuus, sillähän on poikuus tallella. Janni radiossa puhuu aina POIKAystävästään. Jonkun pitäisi kertoa hänelle, että kyllä se p**lussakin hyvältä tuntuu joten turha pihistellä.
Raha se on, naiset taas puhuu täällä taas teoriassa ja käytännössä ratkaisee elintaso.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika komea. Tai ainakin komeampi kuin isänsä :D
Niin se vaan raha komistaa kenet vaan.
Just joo. Samoista ulkonäkögeeneistä syntyy suomalaiset naiset ja miehet. Tavallinen espanjalainen mies ei taida olla aivan niin kuvankaunis kuin kuvittelet.