Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia saunomiseen liittyviä (erikoisia) tapoja olet kohdannut?

Vierailija
23.04.2020 |

Tai onko sinulla itselläsi jokin kummallinen saunomistapa?

Aloitan: yksi lapsuudenkaverini söi aina saunassa appelsiinia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naidan naksuttelen aina saunassa. Ala lauteilla pyllistän ja mieskaveri työntyy sisään :) 

Vierailija
22/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muorivainaa ei päästänyt saunaan ketään, jolla oli kuukautiset. Myöskään lapsen saaneet naiset eivät päässeet saunaan ennen kuin synnytyksestä oli kulunut vuosi. Muksuina minä ja serkusparven muut mukulat pantiin juoksemaan alasti ulkosaunan ympäri kolme kertaa, jos jäätiin kiinni saunassa kiroilemisesta. Jos kehtasi pieraista saunassa, joutui käymään pissalla saunan takana viikon ajan, vessaan ei ollut asiaa. Oi, muori. :D

Ja komppaan tuota saksankielisten maiden "saunamestarien" pyyhkeenheiluttelushow'ta, on tosi vaikeaa pitää naama peruslukemilla. Varsinkin, jos koko esanssien kyllästämä helikopterisessio tulee täysin yllätyksenä. Ja kun niiden hiton liikennevalojen takia sieltä ei pääse pakoonkaan... joo, kerta riitti. :D

Eksällä taas oli hirveä hinku aina vehdata julkisissa saunoissa, siis ihan liki pakkomielteeseen asti. Ehdotteli jatkuvasti useamman sadan kilometrin viikonloppureissuja jonnekin julkiseen saunaan, jotta pääsisi touhuamaan. O_O En lämmennyt idealle, koska saunassa touhuilu kuulostaa jo lähtökohtaisesti tosi huonolta idealta noin ikään mukavuuden, terveyden ja hygienian kannalta, ja sitten vielä julkisessa saunassa? Kiitos ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no sen, että venäläiset ei osaa saunoa.

Ei pidä paikkaansa. Saunovat siinä missä suomalaisetkin ja ovat kovempia ryyppäämään. Venäläinen banja ei hirveästi poikkea suomalaisesta saunasta muutenkaan. Ruotsalaiset saunat sen sijaan ovat lähinnä vitsi.

Kerran seurustelin yhden mimmin kanssa jonka kanssa piti saunoa sylikkäin eli kun istuin ylälauteella niin että jalat olivat myös lauteen päällä niin tämä punki selkä edellä jalkojen väliin. Kyllä vi***ti kun ei saanut saunoa rauhassa ilman tuota takiaista. Oli kyllä kova nussimaan ja sai peräkkäisiä orgasmeja aina pelkästään panemalla joten täytyihän tuota sietää.

Vierailija
24/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tuttu (Timppa) se saunoo aina niin pitkään, että saunakaveri ehtii kuolla ja lähtee itse aina ambulanssilla teholle.

Vierailija
25/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naidan naksuttelen aina saunassa. Ala lauteilla pyllistän ja mieskaveri työntyy sisään :) 

Houmou???

Vierailija
26/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pyyhkeenheiluttelut ja aromit oven lukitsimisineen ovat valitettavan totta vieläkin monessa saksalaisessa julkisaunassa.

Itse ei löylyä tietenkään saa/pysty heittää. Ja puhuminen kielletty! *shhhhhh!!!!*

Vierailija
27/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut häissä, joissa sekasaunottiin juhlapaikalla. Tämä siis hääparin toive.

Vierailija
28/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut häissä, joissa sekasaunottiin juhlapaikalla. Tämä siis hääparin toive.

Mitäs outoa tässä on? Suomalaista kulttuuria. Kuten ryyppääminen ja häissä tappeleminenkin.

Vierailija
29/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla oli yleisessä saunassa sellainen rituaali, jossa löyhyteltiin märillä pyyhkeillä ilmaa edestakaisin ja heiteltiin vettä ihmisten päälle. Jopa suomalaisena olisin halunnut lähteä jo ihan alussa pois mutta tuskaisena kestin sen 10 min.

Joo, tämä on ainakin Saksassa ja Itävallassa tapana. Ite ei saa heittää löylyä, ja vartin välein tulee löylymestari joka kauhoo vettä urakalla kiville ja alkaa sitten pyörittää pyykheellä ilmaa. Ja saunasta ei saa missään nimessä poistua löylysession aikana. Ihan sairasta touhua.

Vierailija
30/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallassa pensionaatin saunassa sekasaunat ja ilman mitään uikkareita yms, ei mitään erikoista, siellä saunottiin sulassa sovussa belgialaiset ja suomalaiset, minä naisena miesten kanssa. Vähän erikoista oli se, että pyyhe laitettiin lauteille takapuolen alle ja siitä alalauteille niin, että jalat tulivat pyyhkeen päälle. Keski-Euroopassa sekasaunat alasti yleisiä.

Vierailija
31/31 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs outoa tässä on? Suomalaista kulttuuria. Kuten ryyppääminen ja häissä tappeleminenkin.

No itselleni sekasauna suomalaisissa häissä oli aika erikoinen juttu. Tosin en itse osallistunut sekasaunaan, koska en harrasta saunomista vieraiden miesten kanssa noin yleisestikään naimisissa ollessani.

Olen itse tottunut lähinnä pohjalaisiin häihin ja toisaalta sellaisiin kaupunkihäihin. Joten ehkä en vain ole ennen eksynyt tällaisiin toosenlaisiin, joissa otettiin aika rennosti kaikin puolin, eikä ollut niin virallista ja jäykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme