Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun 10-vuotias jaksaa valittaa aivan jatkuvasti?

Vierailija
23.04.2020 |

Jatkuva valitus koulutehtävistä ja siitä, miten ovat niin hyödyttömiä.

Olen yrittänyt sanoa, että hänellä menee kaikki energia tuohon valitukseen ja niillä voimilla olisi tehnyt jo sata kertaa ne tehtävät. Ei näytä menevän jakeluun.

Joko 10-vuotiaalla pojalla voi olla murrosiän oireita?

Menee välillä hermot!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koulutehtävistä valittaminen loppunut, kun olen selittänyt, että minä en ole hänelle niitä tehtäviä keksinyt, vaan opettaja. Ja minä en voi millään tavalla vaikuttaa siihen, millaisia tehtäviä opettaja antaa. Että minulle niistä on ihan turha valittaa.

Jos tehtävät ovat liian vaikeita, voin yrittää auttaa, mutta en voi antaa vapautusta mistään tehtävistä.

Vierailija
2/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, sama täällä! Kyseessä kolmasluokkalainen poika, jonka mielestä koko etäkoulu ja tehtävät ovat aivan p*rseestä, hän vihaa niitä yli kaiken, niitä on ihan liikaa, ei halua, ei pysty, ei kykene, jopa vääntää tekoitkua ja kieriskelee välillä lattialla (!!!!)

Tehtävät kyllä tehdään joka päivä, ne eivät ole tuolle edes vaikeita, mutta mitä hittoa oikeasti..! Naurattaisi jatkuvasti jos tuo käytös ei olisi välillä niin totaalisen ärsyttävää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulleet isäänsä, oletan. No, luonto karsii heikot yksilöt.

Vierailija
4/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tokaluokkalainen valittaa myös koulutehtävistä. Hän on vain sen luonteinen. Tänään sain hänet innostettua lenkille ennen tehtävien aloittamista, se auttoi vähän – ainakin tänään.

Vierailija
5/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 11v pojalla samantyyppistä kiukuttelua. Koulu on aina sujunut hyvin, ei ole tarvinnut patistella tai muistutella, mutta nyt tökkii ja pahasti. Poika on extrovertti henkeen ja vereen, ja koulussa kaverit ja välitunnit antoivat hänelle iloa ja energiaa, joista sai sitten keskittymiskykyä ja jaksamusta. Tuntuu, että lapsi raukka tukahtuu, vaikka kaverien kanssa aina videopuhelut käynnissä. Taitaa tulla kurja kesä... Toivottavasti syksyllä taas kouluun.

Vierailija
6/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meidän kolmasluokkalainen tyttö on oikeasti mahdoton läksyjen kanssa. Ja länkyttää sekä vänkää loputtomasti. Pyytää turhaan apua ja ei vaan suostu hoitamaan opettajan antamia tehtäviä.

Vierailija
7/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista täällläkin 10-vuotiaan pojan kanssa. Enemmän aikaa menee valitukseen kuin itse tehtävien tekemiseen. Lisäksi jatkuvaa "päänsärkyä" ja "vatsakipua" yms. ja "kättä särkee".... huokaus. Vuoden vanhempi siskonsa tekee tehtävät mutisematta ja yli puolet nopeammin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi