Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona-ajan parasta ajanvietettä ulkoilun lisäksi ovat nettijumalanpalvelukset

Vierailija
23.04.2020 |

Hurahdin niihin aivan totaalisesti. Eräänä sunnuntaina seurasin jopa kolmen eri jumalanpalvelusyhteisön jumalanpalvelukset (olivat eri aikoihin sunnuntain aikana). Niistä osa on _erittäin_ hyviä ja antoisia. Onko muilla ilmennyt samaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostavaa kuunnella saarnat samoihin Raamatun osioihin liittyen hieman eri näkökulmista ja laulaa mukana virret jne. Aivan ihanaa. Tosin jos en olisi sinkku, niin ehkä vain nauttisin mahdollisen puolisoni seurasta, vaikeaa sanoa. Sinkulle jumalanpalvelukset ovat ainakin ihana tapa kokea virtuaalista yhteisöllisyyttä.

Vierailija
2/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ajanvietettä on masturbointi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ne sunnuntain nettijumalanpalvelukset ovat ainoa aika viikosta, jolloin olen aidosti onnellinen, koen eläväni hetkellä ja minulla on sisäinen rauha. Muuten kaipaan aina ja alituisesti jotain, mitä minulla ei ole ja jotain mitä pitäisi tdhdä tai on jäänyt tekemättä.

T. Ap

Vierailija
4/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta ajanvietettä on masturbointi. 

Eikös se ole hieman turhauttavaa?

Vierailija
5/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnys mennä jumalanpalvelukseen on myös matalampi, kun sen voi kokea netissä. Tulee sellainen olo, että keskityn siihen sanomaan entistäkin paremmin, kun se tietty ympäristökonteksti on erilainen ja istuskelen kotosalla, enkä kirkkosalissa.

Vierailija
6/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Onko muilla ollut vastaavaa?

Vierailija
7/7 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään kuunnella.