Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sims 4 -pelistä kysymyksiä

Vierailija
23.04.2020 |

Jos vien yhden talouden simin esimerkiksi puistoon, niin enkö tosiaan (enää, ennen onnistui) voi pelata samaan aikaan talouden toisella simillä kotona?

Pelaako kukaan enää sims 3? Harkitsen sen ostamista, on nimittäin oikeasti nelosta parempi monella tapaa. Luulin, että päivitysten myötä nelonen olisi saatu toimivaksi ja miellyttäväksi, mutta ei näköjään, ja pahenee vaan. Esim. tonttien välillä saumattomasti liikkuminen oli yksi parhaista jutuista kolmosessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aloittamassa Sims 3:sen uudestaan lähipäivinä kunhan saan uuden näytönohjaimen koneeseeni. Mulla on siihen tullut aikanaan hommattua myös kaikki lisäosat. Sims 4:sta olen kokeillut mutta en tykännyt. Ihana kun avasit keskustelun aiheesta!

N28

Vierailija
2/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos klikkaat kotona olevaa simiä ja painat 'siirry ohjaamaan simiä Pertti'

Pelaan kolmosta mutta se lagaa niin paljon :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella koneella pelaat kolmosta?

Vierailija
4/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sims 4:ssa ei ole avointa naapurustoa, eli et voi ohjata samanaikaisesti kuin samalla tontilla olevia. Toisella tontilla olevan simin kuvakkeen reunasta voit rajallisesti ohjata, mitä haluat simin tekevän (huolehdi itsestä, kehitä taitoja ym.)

Vierailija
5/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, kiitoksia! Klikkailin väärällä napilla toista simiä ilmeisesti ja hämäännyin siitäkin, kun se näkyy "haamuna" kun on eri paikassa, luulin ettei sitä pääse ohjailemaan.

Miten muuten kameran kulmaa muutetaan sims 4 -asetuksilla? Käytän kamera-asetusta sims 3, koska en tiedä millä kameran kulmaa saa liikuteltua nelosen tyylillä. Onko se edes mahdollista?

Vierailija
6/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan, että mun tytön kone päivitetään uuteen ja saan sen koneen itselleni, niin voin pelata taas sims 3:sta. Mun läppäri on sellainen mopo, ettei siinä pyöri kuin ms-office ja netti, no onneksi olen saanut tämän ilmaiseksi töistä, jota siis mulla ei enää ole, mutta siis kone päivitettiin neljä vuotta sitten kun olin vielä töissä ja parin kuukauden kuluttua minut irtisanottiin. Siellä sai aina vanhan läppärin omaksi, jos vaan halusi, eikä tarvinnut maksaa mitään. Ihan hyvin vielä toimii, vaikka ei pelejä voikaan tällä pelata.

Vierailija
7/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten kameran kulmaa muutetaan sims 4 -asetuksilla? Käytän kamera-asetusta sims 3, koska en tiedä millä kameran kulmaa saa liikuteltua nelosen tyylillä. Onko se edes mahdollista?

Tarkoitatko kulman muuttamista ylös/alas suunnassa? Sims 4 kameralla ei onnistu manuaalisesti. Kulma muuttuu itsestään vaakatasoisemmaksi zoomatessa lähemmäs. Itsekin käytän sims 3 -kameraa. On itsestä parempi ja rakennustilassa monikäyttöisempi.

Vierailija
8/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta EA:n rahastuksen tukeminen. Sims 4 on epäonnistunut kasa p'skaa ja pelkkää rahan keräämistä tyhmiltä, kolmonen oli kohtalainen yritys mutta sitä ei kaikki lisäosat päällä pyöritä mikään NASA:n supertietokonekaan - ja törkeää rahastusta lisäosineen sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi