Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis suostuuko joku muka oikeasti vapaaehtoisesti käyttämään noita Lidlin lenkkareita?

Vierailija
23.04.2020 |

Ymmärrän jos työntekijät käyttävät työajalla tuollaisia, mutta kuka muka saisi kiksejä noin rumien lenkkareiden käytöstä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää mökillä kesällä noita....

Vierailija
2/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jonottaa niitä? Maksaa niistä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suostuu. Luultavasti kaikki ne jotka ovat ostaneet kyseiset kengät omaan käyttöön. Tuskin kukaan heitä pakottaa väkisin niitä pitämään.

Vierailija
4/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin käyttää mökillä kesällä noita....

Niin minäkin. Hyttyset ja käärmeetkin pysyis varmaan loitolla.

Vierailija
5/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vermeet kun pukee  päälle niin porukka tulee kyselemään Lidlin tarjouksista :D ja luultavasti yrittää puhua ruotsia kun on niin ruotsin väreissä, luulevat ruotsalaisen urheilujoukkueen edustaksi.

Vierailija
6/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä naureskelin kaverille, että kato! Nyt on mun lenkkarit, kun käyn niin useasti lidlissä :D siis ihan vitsillä. Ajattelin, ettei varmaan kukaan niitä osta. Ei ne mun mielestä mitenkään pahat olisi, jos niissä ei olisi sitä lidlin logoa.

Mutta oli aika yllätys kuulla, että ihmiset oikein jonottamalla jonottavat ja rynnivät niitä ostamaan. Onkohan enemmänkin syy se, että lehdissä oli aikoinaan juttua, että kun niitä lenkkareita myytiin Saksassa aprillipilana, niitä uudelleenmyyntiin tyyliin 500e hintaan ja ihmiset luulee, että nyt myös saavat järkyttäviä hintoja kun myyvät uudelleen?`

Tuollaista samantyyppistä tapahtui silloin, kun se Heidi Klumin mallisto tuli. Ihmiset hamstrasi ne vaatteet ja laittoivat uudelleenmyyntiin, mutta sitten kukaan ei edes ostanut niitä uudelleen myytäviä vaatteita, kun eihän ne edes ollut sen erikoisempia :D

Vierailija
7/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän! Mulla kyllä on muutenkin kirjavanvärisiä kenkiä (punaisia, vihreitä, kirkkaansinisiä) eli sopivat hyvin joukon jatkoksi. Jostain syystä en halua käyttää värikkäitä vaatteita, mutta kenkiä kyllä. Tämä sama asia on ollut mulla pikkutytöstä asti - muuten pukeudun tosi tylsästi (en käytä edes kuviollisia paitoja/t-paitoja), mutta kengillä haluan räväyttää.

Vierailija
8/8 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti violettinilkkainen väki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi