Riku ja Tunna 15000 tukea
...pojathan ois voinu tehdä orkkisolosuhteissa dokkarin siitä, että millaista on olla muutama kuukausi työttömänä?
Sellasta pikku painia te -keskuksen ja kelan kanssa päivästä toiseen.
Välillä tietenkin pari päivää pätkätöitä, että saa niitä vähäsiäkin jenejä odotella ku tukien saaminen pätkii..
Kommentit (26)
Yllätys että nämä kommariloiset on tukia nostamassa
Täytyyhän sitä jollain kaarnalaivat rahoittaa 😊
Eikös nämä ole ne samat hulttiot, jotka saivat vedätettyä verorahaa niillä surullisen kuuluisilla kaarnaveneillä? Ja heillekö on siis annettu lisää veronmaksajien rahoja?
Muutama kuukausi leffaklitsussa ku kämppä menee alta asumistuki jonon takia?
Tunna: "ihanan vapauttava fiilis ku ei oo kämppää, hei oikeesti...mitä v..tuu! Mä tärisen! Nyt mä oon vapaa ku ei oo asuntoooooooo" !
Kehittelevät rahoilla laivanvarustamoideaansa. Tällä kertaa kivistä rakennettavia monikulttuurisukellusveneitä.
No näinpä tietenkin. Kaarnahommat ilmeisesti unohtuneet.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä ole ne samat hulttiot, jotka saivat vedätettyä verorahaa niillä surullisen kuuluisilla kaarnaveneillä? Ja heillekö on siis annettu lisää veronmaksajien rahoja?
Eivät. Keissi ei ollut tuo.
Madcookissa saa oikeasti syödä itse poimittuja marjoja ja liekittää loppukuussa kallion rottia.
Kiinnostaako noita muut kuin karvaiset irakit?
Onko yhtäkään julkkista joka ei saanut tukea?
Noin vähän? Nämä sällithän ovat kaikkien vihervassaripäättäjien parhaita kavereita! Olisi luullut että satatonnia tulee niin että heilahtaa?
Varmaan paistelevat iltanuotiolla vaahtokarkkeja.
Kuinkakohan monta ovat oikeasti työllistäneet (siis muita kuin hallintoon kaverinsa) niistä mammuista?
Epäilen, että yhdenkäden sormet riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtäkään julkkista joka ei saanut tukea?
Oisko joku virkamiehen sukulainen hiljaa bulvaanina jonkun nyrkkipajansa kanssa?
Tukirahojen nostamisen huippuammattilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Noin vähän? Nämä sällithän ovat kaikkien vihervassaripäättäjien parhaita kavereita! Olisi luullut että satatonnia tulee niin että heilahtaa?
Osaamaton konsutti
Hienoa, tuolla summallahan saa monta kaarnalaivaa. Veikkaisin, että ainakin kolme.
Jos reissudokkarit ovat bisneksenä niin meneehän se nyt tässä tilanteessa vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos reissudokkarit ovat bisneksenä niin meneehän se nyt tässä tilanteessa vaikeaksi.
Reissu rahattoman arkeen naapurilähiössä?
Ihan omasta kokemuksesta.
Livelähetyksenä 3kk putkeen.
Päräyttävä kokemus?