Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset rynnivät hamstraamaan Lidlin lenkkareita

Vierailija
23.04.2020 |

Aivan sama näille, onko korona

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006483824.html

Tätä ilman ei voinut olla?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo riemmunkirjavat lenkkarit maksaa?

Vierailija
22/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tähän on ollut aluksi joku hupijuttu Lidliltä. En vaan tiedä mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi eettistä. Pikamuotia teetettynä kammottavissa olosuhteissa jossain Myanmarissa. Kuka edes kehtaa käyttää tuollaisia?

Olisi kiva jos vinkkaisit jonkin Euroopassa valmistetun lenkkarimerkin, jota käytät. Minä käytin ennen Karhua ja New Balancea, mutta kumpikin taisi siirtyä Kaukoitään, enkä ole vielä uutta merkkiä löytänyt.

Vierailija
24/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan karmeat lenkkarit, mitä ihmettä :D Kai tää on joku vitsi mitä en vaan tajua?

Tämä. Itse olen jo vuosia liikkunut Lidlin lenkkareissa (Adidas, Asics ja Nike lenkkareita takana useita) ja olen ollut todella tyytyväinen niiden hinta-laatusuhteeseen. Nyt kuitenkin viimeisimmät Lid lenkkarit alkaa olemaan loppuun käytetty ja pitäisi ostaa uudet.

Olinkin iloinen havaitessani, että lenkkareita oli tullut myyntiin mutta pettynyt, kun kyseessä olikin todella räikeän rumat mainoslenkkarit. Ihmettelin, että kukahan tuollaisiakin muka ostaisi. Niinpä olikin melkoinen yllätys, kun tänään luinkin lehdestä, että näitä oli jonotettu ja niistä jopa taisteltu ja nyt niitä kaupataan netissä jopa satojen eurojen hintaan. Ei minulla aiemminkaan erityisen suurta arvostusta ole ollut lajitovereitani kohtaan, mutta sekin vähäinen arvostus rapisee tällaisia juttuja lukiessani.

Vierailija
25/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvät! 😂

Vierailija
26/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on Lidlin fanituotteita. Mikäs siinä, onhan vastaavia muillakin, lidlillä ne vain menestyy paremmin kuin muilla.

Vierailija
27/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi eettistä. Pikamuotia teetettynä kammottavissa olosuhteissa jossain Myanmarissa. Kuka edes kehtaa käyttää tuollaisia?

Olisi kiva jos vinkkaisit jonkin Euroopassa valmistetun lenkkarimerkin, jota käytät. Minä käytin ennen Karhua ja New Balancea, mutta kumpikin taisi siirtyä Kaukoitään, enkä ole vielä uutta merkkiä löytänyt.

Tätä joku kyseli toisessakin ketjussa, mutta vastausta ei näkynyt. Muakin kyllä oikeasti kiinnostaisi.

Vierailija
28/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat suositut juuri mauttomuutensa takia.

Vierailija
29/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisin tori.fistä haulla lenkkarit, oli etusivu täynnä nuita Lidlin kenkiä..

Eli hamsterit ostivat niitä Torille myyntiin. Toivotaan ettei kukaan ole niin tyhmä että ostaa Torista kengät.

Vierailija
30/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Mitä nuo riemmunkirjavat lenkkarit maksaa?

Maksoi 15 euroa niille, jotka ne kerkisi saamaan. Nyt niistä pitää "mustassapörssissä" pulittaa vähintään satasen.

Ihminen ei hullu, vaan umpihullu.

Vierailija
31/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin varsinkin tämmöisissä tilanteissa miettii, että eipä taida tämä korona kovinkaan huono juttu olla. Luonto kiittää. Maapallo ei tarvitse ihmisiä.

Vierailija
32/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoja niin kohta S-ryhmä ja K-ryhmä yrittävät kopioida idean valmistamalla omiin kurkkusalaattityövaatteisiinsa sopivia halpispopoja eivätkä onnistu............... Suomi hukkuu rumiin lenkkareihin.

Vierailija
33/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minuakin kiinnostaisi se, mistä löytyy Euroopassa tehtyjä lenkkareita (en tiedä, voidaanko Turkki laskea tässä tapauksessa Euroopaksi)... Myanmar/Burma, Bangladesh ja Kiina ovat kaikkien kaupoissa myytävien lenkkareiden alkuperäismaat riippumatta siitä, ovatko "pikamuotia" vai "tyylikkään ajattomat klassiset Adidakset".

Voisiko arvon Eettinen Ostaja kertoa merkkejä ja malleja, jotka tehdään jossain muualla kuin Kaukoidässä, Afrikassa tai muualla hikipajoissa?

Vierailija
34/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri hyvät lenkkarit ja niissä on värejä.

Tuetut juoksukengät 139 euroa.

Oikeesti 15 euron lenkkarit ei tee hyvää jaloille.

Vierailija
35/35 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku niitä torista? Oli pyynti 300 euroakin:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi