Mikä biisi? Auttakaa!
Menee silleen:
Ti titti titti tii-di, ti titti titti tii-di, ty tytty tytty tyy-dy, ty tytty tytty tyy-dy, ti titti titti tii-di, ti titti titti tii-di...
Joku kai ysärin teknobiisi, ihan klassikko, mutten tiedä sen nimeä. Tuo on kertsi.
Mä olen 100 % varma, että täältä saan vastauksen!
Kommentit (23)
Oletko aivan varma ettei kyseessä ole extreme metallia?
Ei ole suomalainen :D Auttakaa vielä, ei osunut kohdalleen nämä ehdotukset!
Musavideossa tanssi mies tosi höhlän näköisesti.
Millai höhlän näköisesti? Yksi mies vain? Millainen tausta? Oliko muussa osassa biisiä naislaulajaa tms.? Muistatko koska on ollut hitti; 90-luvun alku- vai loppupuolella (oletko kuunnellut esim. peruskoulun diskossa)?
Vierailija kirjoitti:
Millai höhlän näköisesti? Yksi mies vain? Millainen tausta? Oliko muussa osassa biisiä naislaulajaa tms.? Muistatko koska on ollut hitti; 90-luvun alku- vai loppupuolella (oletko kuunnellut esim. peruskoulun diskossa)?
Siis yksi mies tanssii dorkan näköisesti, mutta hyvin. Menee ympäriinsä tanssien. En osaa selittää. Näyttää ihan urpolta, mutta on siis taitava liikkumaan kyllä :D Jossaskin bussin edessä se välillä tanssii ainakin. Siitä on KAUAN, kun olen kuullut tuon biisin / nähnyt musavideon. KAIKKI on kuullu sen biisin joskus.
En osaa sanoa, missä vaiheessa ysäriä oli hitti. Vai oliko peräti 2000-luvun alussa.
Laulusta en muista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään sanoja?
Ei aavistustakaan :D
Gigi d'agostino - l'amour toujours
Stromae-papaoutai? Ei oo teknoa, mutta muu täsmäis
Arto Tamminen - Neljän Ruuhka