Sorruin taas tilaamaan
Netistä vaatteita, vaikka olin vannonut etten enää tilaa. Yön pimeinä hetkinä selasin sivuja ja erehdyin kolmeen tunikaan. Nyt kaduttaa. Tuli maksamaan 60 euroa, mutta kun katselin tänään vaatekaappia, alkoi todella ahdistaa ja kurkusta kuristaa... Miksi teen tämän? En tule olemaan enää työelämässä ja sosiaaliset piirit on pienet. En oikeasti tarvitse uusia vaatteita... Ja taas sorruin... Auttakaa jotenkin...
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Et kai sentään suomalaisesta kaupasta? Se olisi nykytiedon valossa anteeksiantamatonta!
Taitaa olla ruotsalainen.
Mä sorruin tilaamaan 300 € edestä suomalaisilta pienyrittäjiltä mm. Saaren Taika, Ommellinen, HooKooHoo... Myönnän että puran ahdistusta ostamalla kivoja tuotteita mutta olen jo pidemmän aikaa antanut rahani kotimaisille firmoille.
Kolme tunikaa 60 euroa. Eli halpaa Bangladeshissa tai Kiinassa valmistettua krääsää, joka on sekä eettisesti että ekologisesti kestämätöntä. Ja käytössä kestämätöntä.
Osta ensi kerralla yksi tunika.. Suomalainen, pellavasta valmistettu. Maksaa 3-5 x tuon verran, mutta pidät sitä seuraavat 10 vuotta.
Mun taas täytyy myöntää sekin, että mulla on useampia käyttämättömiä vaatteita kaapissa. Pitäisi myydä tai antaa kierrätykseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kolme tunikaa 60 euroa. Eli halpaa Bangladeshissa tai Kiinassa valmistettua krääsää, joka on sekä eettisesti että ekologisesti kestämätöntä. Ja käytössä kestämätöntä.
Osta ensi kerralla yksi tunika.. Suomalainen, pellavasta valmistettu. Maksaa 3-5 x tuon verran, mutta pidät sitä seuraavat 10 vuotta.
Mutta kun ne käyttäjät kehui niin niitä... Siksi olenkin köyhä, kun ostan paljon ja halpaa. Mietin onko minusta tullut vaatteiden hamstraaja. Pitää olla varmuusvarastoa, jota ei lopulta koskaan ehdi käyttää. Näillä tuloilla kannattaisi vain kierrellä kirppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sorruin tilaamaan 300 € edestä suomalaisilta pienyrittäjiltä mm. Saaren Taika, Ommellinen, HooKooHoo... Myönnän että puran ahdistusta ostamalla kivoja tuotteita mutta olen jo pidemmän aikaa antanut rahani kotimaisille firmoille.
Kiitos vinkeistä :)
Et kai sentään suomalaisesta kaupasta? Se olisi nykytiedon valossa anteeksiantamatonta!