Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko supersuositut Lidl-lenkkarit?

Vierailija
23.04.2020 |

Itse sain. On ne kyllä aika läppä, ai että!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sain koko perheelle!😊

Vierailija
22/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen jokaiselle idiootille itsekeskeiselle minäminä lauma-apinalle jonka nään noissa tallustavan. Ehkä heitän jonkun vttumaisen kommentinkin kaupan päälle. Ai niin mutta mähän oon kotona ja käyn kerran 2 viikossa sadan metrin päässä lähikaupassa. Ei mitää sittenkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne olivat netikaupasta loppu jo yöllä

Jaa, mä tilasin klo 8 jälkeen netistä ja kokoja oli ainakin 38-40 jäljellä.

Vierailija
24/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen jokaiselle idiootille itsekeskeiselle minäminä lauma-apinalle jonka nään noissa tallustavan. Ehkä heitän jonkun vttumaisen kommentinkin kaupan päälle. Ai niin mutta mähän oon kotona ja käyn kerran 2 viikossa sadan metrin päässä lähikaupassa. Ei mitää sittenkää.

?

Niitä sai ihan netistä tilattua.

Vierailija
25/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä :D

Vierailija
26/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ostaja kunta eläkeläisiä ja rahattomia..

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/08359c6a-25b5-4ae2-9e35-d4314eeaf5ff

Vierailija
27/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain - nappasin oman kokoni kasan päältä ekojen joukossa ja siirryin tekemään loppuviikon ruokaostoksia, jättäen muut mylläämään laaria läpi. Ihan peruslaatua vaikuttaisivat olevan, mukavat jalassa, jalkapöydän päällä samaa verkkokangasmateriaalia kuin muissakin vapaa-ajan kengissä (mulla on yhdet samantyyliset Asicsit). Hauskat ja värikkäät. Kyllästyttää se, että lenkkareiden värivaihtoehtoina ovat lähinnä naisten puolelta pinkit tai pastelliväriset, miesten puolelta tummansiniset tai mustat - mun jalan koko on 41 eli pystyn etsimään vähän helpommin omaan jalkaan sopivimpia.

Toivottavasti näitä tai samankaltaisia tulee enemmänkin. Pukeudun lähinnä mustaan (kuten suurin osa suomalaisista), mutta kenkien ja huivien kanssa on kiva vähän tuoda jotain väriä olemukseen.

Vierailija
28/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo on todella rumat, mutta hauskathan ne on ja siksi ihmiset niitä varmaan ostaa.

Vierailija
29/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku ne omaan käyttöön eikä trokattavaksi nettitorilla?

Vierailija
30/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo on todella rumat, mutta hauskathan ne on ja siksi ihmiset niitä varmaan ostaa.

Rumat ne on, ja siksi juuri itsekin halusin. Rumat Lidl-lenkkarit. Niissä on Lidlin logo. Siis ne on niin kauheat ja ihan hemmetin typerä idea tehdä sellaiset. Sehän siinä se pointti kai onkin. Vähän harmi kyllä että tästä tuli tällainen mielensäpahoittajien juttu, en olleenkaan ajatellut että ketään edes kiinnostaisi jotkut Lidl-lenkkarit. Olin väärässä näköjään.

Vierailija
31/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ostin ihan täysin omaan käyttöön. Ei käynyt mielessäkään mitkään trokaukset.

Vierailija
32/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29 vastaa: minä ainakin ostin ihan omaan käyttöön! Juuri siksi, että värikkäitä kenkiä on lopultakin aika vähän tarjolla - ilmeisesti eivät ole muodissa juuri nyt...

(Mulla on aiempina vuosina ollut parit muut tavallisemmat Lidlin vapaa-ajan kengät, siksi tiesin että koot pitävät paikkansa ja laatu on hintaan nähden varsin hyvä, ja uskalsin vain napata omankokoiset mukaan.)

Vierailija
33/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin lenkkarit ovat homojen suosiossa. Löytävät näin helposti kumppanin.

Vierailija
34/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Lidlin lenkkarit ovat homojen suosiossa. Löytävät näin helposti kumppanin.

Nonni. Semmonen kommentti sitten :D

Vierailija
35/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nämähän on nuorison keskuudessa kuuminta hottia.

"Kuuminta hottia" 😄 ihana tuulahdus 2000-luvun alkupuolelta. Tämän päivän nuoret tuskin käyttää tuota sanontaa...

Vierailija
36/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille samat vaatteet päälle että uskallatte mennä ulos. Mustat suruvaatteet päällä aina ja niihin noi kengät jokasella aasilla samat ettei vaan kukaan erotu. Ostakaa sama ruokakin jokainen aina. Tukat värjätty jokasella mustaks vaikka iho on vaalee ja naama avaruudesta ja kova halu olla latina. 

Vierailija
37/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laumaeläin eli ei kiitos.

Vierailija
38/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais edes ilmaseksi.

Vierailija
39/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nämähän on nuorison keskuudessa kuuminta hottia.

"Kuuminta hottia" 😄 ihana tuulahdus 2000-luvun alkupuolelta. Tämän päivän nuoret tuskin käyttää tuota sanontaa...

Eikös olekin, virkistävä tuulahdus. Nykypäivän nuorilla on varmasti ihan uudet sanonnat jo, mutta mä olenkin jo 32.

Vierailija
40/54 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikamuodin paraatiesimerkki