Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidl lenkkarit tuli ja meni

Vierailija
23.04.2020 |

Kyllä ihmiset on hulluja.

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
22/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asioi Lidlissä enkä aio jatkossakaan. Surkea valikoima, epäviihtyisät myymälät ja asiakaskunta pääosin yhteiskunnan pohjasakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän rumat.

Vierailija
24/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En asioi Lidlissä enkä aio jatkossakaan. Surkea valikoima, epäviihtyisät myymälät ja asiakaskunta pääosin yhteiskunnan pohjasakkaa.

Haha, hyvä, älä tule Lidliin. 

Vierailija
25/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä mitä. :D Multa menny ihan ohi.

Luulin että ketjussa vingutaan taas jostain Lidlin tuotteesta joka on loppunut heti kesken, tässä tapauksessa tavallisista juoksulenkkareista.

Mutta ei. Noihan on hauskat. :D

Vierailija
26/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävän rumat.

Nii on!! Oikein odotan että voin näyttäytyä ne jalassa. Jotenkin ihanaa kun jotkut on niin tosikkoja ja yökkäilee mun lidlikengille.

Vierailija
27/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hullua hommaa

Taisit jäädä ilman?

Vierailija
28/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mieluummin lenkkarit Alkon ja Kelan logoilla.

Minä ostaisin ehdottomasti myös nämä. Joku sellanen Alko-lippis kelpais tähän näiden Lidl-lenkkareiden kaveriksi.

Vierailija
29/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kesän "läpästä" maksetaan 14,99 mutta kuinka paljon luonnonvaroja menikään? Ihmisillä ei tunnu olevan tänä päivänä järjenhiventäkään ostomanioissaan.

Ajatella, että jotkut vaihtaa autojaan parin vuoden välein ja se on ihan hyväksyttävää. Mutta voi luoja kun käyt kerran ostamassa 15 euron lenkkarit joilla kävellään, niin se on paha.

Vierailija
30/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävän rumat.

Nii on!! Oikein odotan että voin näyttäytyä ne jalassa. Jotenkin ihanaa kun jotkut on niin tosikkoja ja yökkäilee mun lidlikengille.

Ketään ei kiinnosta sun kengät. Tai ehkä jotakuta avohoitopotilasta. Taas malliesimerkki ihmisestä joka luulee olevansa maailman napa.

Vierailija
31/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kesän "läpästä" maksetaan 14,99 mutta kuinka paljon luonnonvaroja menikään? Ihmisillä ei tunnu olevan tänä päivänä järjenhiventäkään ostomanioissaan.

Ajatella, että jotkut vaihtaa autojaan parin vuoden välein ja se on ihan hyväksyttävää. Mutta voi luoja kun käyt kerran ostamassa 15 euron lenkkarit joilla kävellään, niin se on paha.

Jep, juuri näin. Mä kävin ostamassa nämä lenkkarit. Mutta kompensoin tätä kamalaa ostotapahtumaa sillä, että syön kasvisruokaa. Eikä tämä nyt ole mikään yhden kesän läppä :D Kyllä mä näitä aion käyttää ihan niin kauan kun nää ehjänä pysyy.

Vierailija
32/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävän rumat.

Ketään ei kiinnosta sun kengät. Tai ehkä jotakuta avohoitopotilasta. Taas malliesimerkki ihmisestä joka luulee olevansa maailman napa.

Nonni, ketään ei sitten kiinnosta mun kengät. Ei se mitään, pystyn ehkä elämään senkin asian kanssa :)

Vierailija
33/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sä vedät Mattia turpaan ei oikeuta minua pissaamaan naapurin postiluukkuun. Joko ymmärrät vertauskuvan? Jos joku muu toimii idioottimaisesti ei se tee sinusta parempaa ihmistä, jos teet itse jotain muuta typerää.

Vierailija
34/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hullua hommaa

Taisit jäädä ilman?

Otin vaan kahdet, toiset jo myin Torissa 130e... et näin 👍👍👍

Vierailija
35/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sä vedät Mattia turpaan ei oikeuta minua pissaamaan naapurin postiluukkuun. Joko ymmärrät vertauskuvan? Jos joku muu toimii idioottimaisesti ei se tee sinusta parempaa ihmistä, jos teet itse jotain muuta typerää.

Miten tämä nyt liittyi ollenkaan tuohon edelliseen asiaan? :D En ole tuo kenelle kommentoit.

Vierailija
36/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä,mutta kun ihmiset tietäsivät, että olisin ollut jonottamassa näitä puolelta öin:)

Terv.Iso äijä:)

Vierailija
37/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävän rumat.

Hei avohoitopotilas, näyttää kiinnostavan kun oikein netissä kirjoittelet jonkun toisen lenkkareista. :D

Vierailija
38/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai noihin kenkiin mene sen enempää luonnonvaroja kuin 149 euron lenkkareihin. Niin että ketkä ne ovat niitä huiputettavia hölmöjä?

Itse tykkään Lidlistä, mutta vähän pettynyt olen että korona-aikana luovat tuollaisia happeningejä. Parempi olisi ollut myydä kaikki kengät verkossa.

Vierailija
39/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hullua hommaa

Taisit jäädä ilman?

Otin vaan kahdet, toiset jo myin Torissa 130e... et näin 👍👍👍

Höpö höpö...et näin

Vierailija
40/148 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että joku vielä aikuisiällä haluaa rumuudellaan huomiotaherättävät kengät voidakseen "järkyttää" muita ihmisiä. Eikö tällainen kapinavaihe ole yleensä teini-ikäisillä?