Uuden miesystävän koira puri minua ns.leikillään. tämmöinen jälki jäi (kuva)
Pahoittelen tärähtänyttä kuvaa, mutta pakko oli päästä tikattavaksi.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No huh-huh, ompa karut jäljet.
Minkä rotuinen/ikäinen koira? Onko steriloitu?
Miten koira normaalisti käyttäytyy lenkillä? Onko agressiivinen muita ihmisiä/koiria kohtaan? Miten itse suhtaudut koiraan nyt? Mitä mies meinaa tehdä koiran kanssa?Siinä muutama mieleen nouseva kysymys.
Tärkein kysymys mielestäni on että miksi purema on paikassa johon koira puree yleensä peloissaan kun joku käy siihen käsiksi?
Et ole ilmeisesti tottunut koiran käsittelyyn? Mikä oli "leikkitilanne"? Ehkä koira tunsi olonsa uhatuksi, otitko lelun tms? Jotkut pienet huonosti koulutetut koirat tosiaan voi purra jos ottaa niiltä lelun.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilmeisesti tottunut koiran käsittelyyn? Mikä oli "leikkitilanne"? Ehkä koira tunsi olonsa uhatuksi, otitko lelun tms? Jotkut pienet huonosti koulutetut koirat tosiaan voi purra jos ottaa niiltä lelun.
Ei tarvitse olla huonosti koulutettu. Minun vanhemmillani oli aikanaan eläintensuojelusta saatu koira jota oli aikaisemman omistajan puolesta kaltoinkohdeltu niin että se yritti purra jos meni liian nopeasti sen lähellekään. Vanhempiini ja minuun ja sisaruksiini se tottui ajan kanssa niin ettei yrittänyt purra vaikka liikkui lähempänäkin mutta helposti silti murisi jos vei käden liian nopeasti lähelle.
No onhan tämä nokkelampi selitys mustelmille kun "törmäsin kaapinoveen":/ Antakaa koira parempaan kotiin.
Tuliko koira teidän tappelun väliin vai kuka sut on mätkinyt mustelmille?
Pahoinpidelläänkö sinua, kun on noin pahat mustelmat? Tuollaist mustelmat ei synny parissa sekunnissa pureman jälkeen.
Munkin koira leikillään näykki vielä puolenvuoden iässä, innostuttuaan liikaa tuli hampaikkaampia leikkejä, onneksi ne ajat ovat jo kaukana takana. Mutta kyllä sen leikki hampailunkin pitää jäädä koiran kasvaessa. Varinkin iso ja vahvaleukainen koira on vaarallinen, jos sitä ei saa pian opetettua ulos tuosta köytöksestä. En oo näin ikäviä "leikkipuremia" kyllä ennen nähny.