Hienoja hiustyylejä miehille?
Tuo antaa kasvaa koko korona-ajan kun ei parturiin pääse ja on jo valtavan pitkä, melkein hartioilla... kun sitten viimein tukanleikkuulle menee niin haluaa kokeilla jotain ihan uutta. Noin pitkästä voi tehdä ihan mitä vaan. Minulla ei ole ideoita. Mikä näyttäisi hyvältä?
Kommentit (23)
Tukka mallia Sipilä tai Jussi Alfa-aho on alfamiehen valinta.
"Ei pitkä, ei kalju, ei siili, ei ananas"
T. naiset
Valitse siitä
Miten se korona-ajassa on hartioille kasvanut. Ei korona vielä montaa vuotta ole ollut otsikoissa
Vierailija kirjoitti:
Miten se korona-ajassa on hartioille kasvanut. Ei korona vielä montaa vuotta ole ollut otsikoissa
Lähtötilanne oli jo varsin pitkä.
Asialliseen kysymykseen pitäisi antaa asiallinen vastaus, mutta en voi sille mitään että tekis mieli ehdottaa kaikkia pelle kampauksia, mitä googlaamalla tulee vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
T. naiset
Valitse siitä
Vierailija kirjoitti:
T. naiset
Valitse siitä
Tässähän se tulikin.
Haluatko pitää kiinni ponnarilla tai letillä?
Ma mujen suosima hiustyyli ja siihen sänkiosaan joku salama. Sitten puoli pulloa hajuvettä ja menoksi!
Ap, voisit vastata paljonko oot valmis panostamaan päivittäin kampaukseen niin voisi ehdottaa jtn.
Hyvän itsetunnon omaavalle suosittelen juice-tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, voisit vastata paljonko oot valmis panostamaan päivittäin kampaukseen niin voisi ehdottaa jtn.
No ei varmaan ihan mahdottoman paljoa kun ei tuo mies jaksa leikkuullakaan käydä.
Nuorelle miehelle sivut kaljut ja päälaella tukkaa, vanhemmalle herrasmiehelle päinvastoin.
Jos on komee ovaalinaama, niin mikä tahansa letti sopii. Perussänkitukka voi olla hyväkin, tulee vähän edgeä, eikä ole liian laitetun homppelin näköinen. Rumilus pallo / pitkä / leveenaama joutuukin miettimään, mikä tukka somistaa parhaiten.
Itse tykkään pitkistä hiuksista miehellä joten minusta olisi kiva, että jollakin olisi edes vähän pidemmät. Myös tuo viestissä 14 ehdotettu malli kiva. Ehkä minun ehdotuksena eivät vaan oikein toimi "tavallisessa" elämässä ja olen jumittunut liikaa johonkin epärealistiseen. Harvoin oikeastaan edes tapaan ihmisiä joiden hiuksista voisi sanoa, että ovat hienot ja haen liikaa jotain erikoista. Tosin ei pitäisi itse puhua mitään, kun omatkin hiukset aivan liian tylsän näköiset.
Kuvahausta löytyy kivoja kampauksia hakusanalla: modern long hair undercut fade. Itse tykkään aika perinteisistä lyhyehköistä hiuksista miehillä. Nuo altaleikatut mallit on kuitenkin omaankin silmään hyvännäköisiä miehillä.
Ei ainakaan sellaista, johon laitetaan geeliä tai muuta mönjää. Pidän luonnollisesta tyylistä.
Sellainen undercutin ja potan sekoitus. Kuvaus kuulostaa rumalta, mutta näyttää hyvältä.
Luonnollisuus on valttia, ei saa näyttää liian laitetulta. Jos on siinä mielessä harvinainen suomalainen, että omaa tuuhean tukan, niin sellainen klassinen päältä hieman pidempi tukka kammattuma näyttää aina hyvältä. Ei mitään lainekiehkuroita ja kikkailua, se luonnollisuus. Inhokkitukat on juuri näitä jo mainittuja "ei kantaväestön" suosimia hiuslaitteita.
Saako olla hassu kampaus vai pitääkö olla siisti?