Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustussuunnitelija teki täysin persoonattoman sisustuksen.

rferfg
22.04.2020 |

Minulla on yksi tuttu, jonka asunnon sisustuksen oli suunnitellut sisustussuunnitelija. Menin käymään...

Yllätyin miten persoonattoman sisustuksen oli tehnyt. Harmaa sohva, harmaa matto, valkoiset seinät, Yhdellä seinällä tehostetapetti. Ikeasta niitä halpoja kaappeja ja pöytiä. Mustaa ja valkoista. Kaikki oli uutta. Ei mitään vanhoja huonekaluja eikä värejä. Sisustus oli toki harmoninen ja vaalea ja siisti. Mutta siis ei yhtään mitään omaperäistä tai rohkeaa. Kuin suoraan jostain IKEAN kuvastosta.

Makuja on monia mutta yllätyin. Tätäkä siellä koulussa opetetaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, personnallisuus muodostuu ajan saatossa kerroksellisuudesta. Ei sitä voi luoda kerralla mikään sisustussuunnittelija.

Niinpä, katalogi/blogikoti on umpitylsän näköinen. Estetiikka kerrostuu ja muodostuu kun asunnossa on asuttu +5 vuotta, parhaillaan jopa sukupolvien ajan.

Vierailija
22/24 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonattomalle mammalle persoonaton sisustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri on koulutukseltaan sisustussuunnittelija, kaikki kuvat mitä sen nettisivuilla, facessa ym. on valkoista tai vielä valkoisempaa. Joku platkun harmaa sohvatyyny jossain tai peräti vaalean siniset ikkuna verhot!! Tarjosi itseään joskus meillekin vaikka tiesi etten halua edes valkoista kattoa.

Vierailija
24/24 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen värikkäästä boheemista sisustuksesta, mutta värien käyttö on vaikeaa. Saada harmoninen vaikutelma, kun käyttää vähän kaikkia värejä: keltaista, punaista, mustaa, turkoosia...

Mustavalkoinen, harmaa ja valkoinen on helppo. Ei ehdi myöskään kyllästyä nopeasti.

No jos olisi rahaa, niin palkkaisin sisustussuunnittelijan ja hankkisin itämaisia mattoja ja kaikkea boheemia kivaa. Sitä ennen pitää tyytyä Ikeaan, joka on ihan hyvä sekin.

Olen käynyt vuoden sisustuskurssin. Apua oli siinä, että nyt tajuan pitäytyä mustavalkoisessa ja vaaleassa neutraalissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi