Kuuluuko Suomenkin Keskusta vasemmistoon?
Media tuuttaa, että Ruotsissa Keskusta on osa vasemmistoa. Ei kai Suomessa?
Kommentit (28)
On täälläkin pride-antti ajamassa "maatalouden etuja".
Ei ainakaan perskokkareiden ja ei-kristillisten joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
On täälläkin pride-antti ajamassa "maatalouden etuja".
Kolhoosi ja sovhoosi.
Oliko se toinen arina ja toinen kesko?
Suomessa kepu kuuluu vasemmistoon. On ollut sitä jo aiemmin sulle-mulle-hallitusten aikana, ja Marinin hallitus pulttasi tämän.
Ruotsissa mielenkiintoinen asetelma, kun kepu ei suostu yhteistyöhön vasemmiston eikä kokoomuksen kanssa. Seurauksena on todennäköisesti vähemmistöhallitus, joita Ruotsissa on riittänyt. Täytyy muistaa, että Ruotsissa viime aikojen talousliberaalit uudistukset on tehty pääosin vasemmistolaisten vähemmistöhallitusten toimesta
Kepulit on viherkommareiden puolue.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kepu kuuluu vasemmistoon. On ollut sitä jo aiemmin sulle-mulle-hallitusten aikana, ja Marinin hallitus pulttasi tämän.
Ruotsissa mielenkiintoinen asetelma, kun kepu ei suostu yhteistyöhön vasemmiston eikä kokoomuksen kanssa. Seurauksena on todennäköisesti vähemmistöhallitus, joita Ruotsissa on riittänyt. Täytyy muistaa, että Ruotsissa viime aikojen talousliberaalit uudistukset on tehty pääosin vasemmistolaisten vähemmistöhallitusten toimesta
Ketään ei kiinnosta teidän paz*ka jorgoni.
Pitäkää vain niitä bileitä ja keskenänne hauskaa.
Aikaisempi nimi Maalaisliitto. Ajaa jyväjemmareiden asiaa ja haluaa Jyväskylän pääkaupungiksi.
Se on vasemmistoa koska heidän äänestäjät ei pysty elättämään itseään ilman tukiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta voi olla ihan mitä vaan.
Edellisellä kerralla olivat punaisia RKP:n kanssa. RKP on sittemmin muuttanut linjaa, miten on kePu:n kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Keskusta oli pääministeripuolue muutama vuosi ( 2015-19) sitten, ja pääsi luomaan hallitusohjelmaa - vaikuttiko Sipilän hallituksen politiikka jotenkin vasemmistolaiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusta oli pääministeripuolue muutama vuosi ( 2015-19) sitten, ja pääsi luomaan hallitusohjelmaa - vaikuttiko Sipilän hallituksen politiikka jotenkin vasemmistolaiselta?
Äijä kuuluisi roikkumaan lyhtypylväässä.
Ihan perustuslaillisestikin.
kulmuni liitti city kepulla kepun vihreisiin JA ALAMÄKI ALKOI. KULMUNI PETTI KAIKKI. MIKSI JA KETKÄ HÄNET VALITSI JOHTOON.
Vierailija kirjoitti:
kulmuni liitti city kepulla kepun vihreisiin JA ALAMÄKI ALKOI. KULMUNI PETTI KAIKKI. MIKSI JA KETKÄ HÄNET VALITSI JOHTOON.
Siis Tornion tyttö, joka oli mm. Väyrysen avustaja aiemmin on vihreä ja city?
No ei kuulu. Edustaa maaseudun väkeä ja siellä etenkin maa- ja metsätilojen omistajia. Eivätkä he mitään sosialismin kannattajia ole.
Persujen mukaan kaikki ovat vasemmistoa paitsi he.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien maaseudun yrittäjät ovat kuuluneet vasemmistoon?
Olette pöpejä.
Keskusta on Kokoomuksen apupuolue siinä kuin perussuomalaiset ja vihreätkin, lisänä vielä kristilliset ja jokunen muukin pikkupuolue. Kokoomus taas itse kuuluu EU:n isoimpan puoluekoalitioon, joka on ollut yhteistyössä liki vasallina Yhdysvaltojen eri järjestöjen ja itse Yhdysvaltonjenkin kanssa, demareilla lähes sama juttu, siitä vaan on oltiu paljon hiljempää. EU meitä nykyään kuitenkin komentaa, lähinnnä sekin Yhdysvsltojen vasallina. Itsenäisyys meni ja kohta loppuvat rahatkin.
Ei, kansantanhuajiinpa...hilipati-pippaa- hei !
Kuuluu keskustaan.