Neuvokaa naiset sinkkumiestä
En ole täysi in cel , mutta naissuhteiden löytäminen on aina vaatinut minulta hirveästi, ja suhteet ovat päättyneet siihen että naiset jättävät minut vaikka mitä tekisin. En ole komea enkä jännä enkä varakas. Amk-tutkinto löytyy ja työpaikka, mutta ei niissäkään mitään glamouria ole.
Sikäli kuin olen palstaa seurannut, täällä neuvotaan miehiä laskemaan rimaa. Toisaalta, jos nyt ihan rehellisesti kirjoittaisin tähän vaikka että mistä voisin löytää tarpeeksi ruman naisen kaltaiselleni miehelle, niin tiedän että siitä tulee ihan yhtälailla haukut.
Siksi haluaisin kuulla palstan naisilta, että mitä minun sitten pitäisi tehdä löytääkseni naisen jota saisin rakastaa?
( salilla käynti on huono ehdotus, koska olen käynyt jo viimeiset 15 vuotta salilla/ uimassa/ lenkillä 1-2 kertaa viikossa, eli olen ihan ok kunnossa eikä se ole minulle naista tuonut)
Kommentit (81)
Minä tunnen yhden miehen, joka ei ole millään tapaa yleisen mielipiteen mukaan ulkoisesti viehättävä tai miehekäs; jotain 165cm pitkä, kaljamaha, tupakoi. Kuitenkin vientiä on koko ajan. Tämä johtuu varmasti pitkälti siitä, että hänellä on tajuttoman hyvä huumorintaju, empatiakykyä sekä mielenkiintoisia mielipiteitä ja harrastuksia. Luonne on siis totaalisesti kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyse ei ole ulkonäöstä vaan luonteestasi. Herranen aika.
Oletko epäitsekäs, miellyttävä, auttavainen, joustava, kiltti, hauska, hellä, lempeä?
Jos olet niin ei hätää.Miksi naisten neuvot ovat aina näin umpisurkeita?
Kultakala antaa neuvoja miten sitä ruokitaan.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntematta ihmistä on täysin mahdotonta sanoa. Luonteenpiirteitä ei selviä eikä mitään muutakaan paitsi koulutus. En myöskään osaa arvioida mitkä ovat vaatimuksesi tai toiveesi eli sitä yritätkö esim. ns. parhaita missejä. Suhteeseen olet kuitenkin päässyt. Inhoan muuten itse tuota laske tasoa-pakotusta, jota sinkut saavat aina kuulla.
Olen päässyt suhteisiin, mutta naisena - oletan että olet nainen - voit tuskin tajuta millaisia uhrauksia se on minulta vaatinut. En halua vähätellä naisten vaikeuksia elämässä, mutta sen joudun tässä kohtaa sanomaan, että naisilla ei ole käsitystä siitä millaista on deittailu ja kiinnostaviin vastakkaisen sukupuolen edustajiin tutustuminen miehenä. Se on kuin hyppäisi kolmen metrin kalliolta paksuun orapihlaja-aitaan, ja yrittäisi selvitä pystyyn kerta toisensa jälkeen, ainoastaan jotta selviäisi uudestaan hyppäämään.
Ap
Monet meistä naisista olemme yhtä torjuttuja ja yksinäisiä kuin vastaavien kokemusten miehetkin. Silti te yksinäiset miehet useimmiten ainakin nettikeskusteluissa sivuutatte meidät sanomalla ettei meitä ole olemassa. Kyllä minä tiedän mitä on jatkuva torjunta, kun näin melkein nelikymppiseksi asti olen elänyt enkä edes suukkoa ole saanut. Varmasti kymmeniä treffikutsuja olen esittänyt ja saanut torjuntaa ja jopa haukkuja osakseni.
Että näin... Aletaanko kilpailemaan kurjuudesta - sinä sentään olet päässyt jonkinlaiseen suhteeseen? Niin, ei aleta. Koska se on turhaa. Oikeasti me yksinäiset ymmärtäisimme parhaiten toisiamme. Jos vain joku uskoisi meitä naisia tässä asiassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntematta ihmistä on täysin mahdotonta sanoa. Luonteenpiirteitä ei selviä eikä mitään muutakaan paitsi koulutus. En myöskään osaa arvioida mitkä ovat vaatimuksesi tai toiveesi eli sitä yritätkö esim. ns. parhaita missejä. Suhteeseen olet kuitenkin päässyt. Inhoan muuten itse tuota laske tasoa-pakotusta, jota sinkut saavat aina kuulla.
Olen päässyt suhteisiin, mutta naisena - oletan että olet nainen - voit tuskin tajuta millaisia uhrauksia se on minulta vaatinut. En halua vähätellä naisten vaikeuksia elämässä, mutta sen joudun tässä kohtaa sanomaan, että naisilla ei ole käsitystä siitä millaista on deittailu ja kiinnostaviin vastakkaisen sukupuolen edustajiin tutustuminen miehenä. Se on kuin hyppäisi kolmen metrin kalliolta paksuun orapihlaja-aitaan, ja yrittäisi selvitä pystyyn kerta toisensa jälkeen, ainoastaan jotta selviäisi uudestaan hyppäämään.
Ap
Monet meistä naisista olemme yhtä torjuttuja ja yksinäisiä kuin vastaavien kokemusten miehetkin. Silti te yksinäiset miehet useimmiten ainakin nettikeskusteluissa sivuutatte meidät sanomalla ettei meitä ole olemassa. Kyllä minä tiedän mitä on jatkuva torjunta, kun näin melkein nelikymppiseksi asti olen elänyt enkä edes suukkoa ole saanut. Varmasti kymmeniä treffikutsuja olen esittänyt ja saanut torjuntaa ja jopa haukkuja osakseni.
Että näin... Aletaanko kilpailemaan kurjuudesta - sinä sentään olet päässyt jonkinlaiseen suhteeseen? Niin, ei aleta. Koska se on turhaa. Oikeasti me yksinäiset ymmärtäisimme parhaiten toisiamme. Jos vain joku uskoisi meitä naisia tässä asiassa...
Niin... voihan se olla, että minulla on vääristynyt katsantokanta. Kirjoitan sen perusteella mitä olen nähnyt. En ole nähnyt naisten lähestyvän useimpia minua parempiakaan miehiä. Ainoat miehet, joiden olen nähnyt olevan naisten lähestymisten kohteina, ovat olleet varsin stereotyyppisiä naisten suosimia miehiä. Ehkä tästä syystä en osaa nähdä sitä puolta asioista, josta sinä kirjotat. En silti tarkoita etten uskoisi sinua, ainoastaan että omissa elinpiireissäni ei ole tullut vastaan sitä. Kai se on mahdollista, että joku "vastinkappaleeni" tuolta löytyisikin, joku jolla mahdollisesti olisi vähän samantyyppisiä kokemuksia kuin sinulla, mutta emme vain törmää missään.
Niin tai näin, en toivo että kirjoitukseni mitenkään sinua satuttaa. Tarkoitukseni eu ollut vähätellä sinun kokemuksiasi, vaan lähinnä kirjoittaa siitä miten paljon keskimääräisen naisen elämä eroaa minun elämästäni näillä alueilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko epäitsekäs, miellyttävä, auttavainen, joustava, kiltti, hauska, hellä, lempeä?
Jos olet niin ei hätää.Miksi naisten neuvot ovat aina näin umpisurkeita?
Kultakala antaa neuvoja miten sitä ruokitaan.
Zinc
Valitsit sitten esimerkiksi kalan, joka ei voi syödä muuta kuin sitä sotkua mitä vesikuutioon pudotetaan.
Huomaat sen nyt tai vasta myöhemmin, mutta huonoimmat deittivinkit saat aina naisilta.
Tee mieluummin se minkä jo tiedät toimivan.
"suhteet ovat päättyneet siihen että naiset jättävät minut vaikka mitä tekisin."
Tässä lienee vastaus.
Alitajuisesti naiset haluavat miehen joka saisi muitakin naisia = ei roiku naisessa, vaan on mieluummin lähempänä välinpitämätöntä ja hankalasti tavoiteltavaa kuin liian välittävää roikkujaa.
Opin tuon itse parikymppisenä kantapään kautta. Olin liian kiltti, varovainen ja välittävä. Vasta kuin käyttäydyin tavalla jota pidin vähän k.sipäisenä ja röyhkeänä, onnistui.
Sitten kun naisen on saanut, tai kun ikää on enemmän, voi "pehmentää" käytöstä ja oikeastaan pitääkin. Mutta nuorena ja alkuvaiheessa naiset haluavat tunteen voittajauroksesta joka pehmenee kiltimmäksi juuri tietyn naisen vaikutuksen ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin... voihan se olla, että minulla on vääristynyt katsantokanta. Kirjoitan sen perusteella mitä olen nähnyt. En ole nähnyt naisten lähestyvän useimpia minua parempiakaan miehiä. Ainoat miehet, joiden olen nähnyt olevan naisten lähestymisten kohteina, ovat olleet varsin stereotyyppisiä naisten suosimia miehiä. Ehkä tästä syystä en osaa nähdä sitä puolta asioista, josta sinä kirjotat. En silti tarkoita etten uskoisi sinua, ainoastaan että omissa elinpiireissäni ei ole tullut vastaan sitä. Kai se on mahdollista, että joku "vastinkappaleeni" tuolta löytyisikin, joku jolla mahdollisesti olisi vähän samantyyppisiä kokemuksia kuin sinulla, mutta emme vain törmää missään.
Niin tai näin, en toivo että kirjoitukseni mitenkään sinua satuttaa. Tarkoitukseni eu ollut vähätellä sinun kokemuksiasi, vaan lähinnä kirjoittaa siitä miten paljon keskimääräisen naisen elämä eroaa minun elämästäni näillä alueilla.
Ap
Naiset eivät tunnista ilmiötä koska jakavat miehet kahteen luokkaan: on eliitti kuten miesmallit tai rikkaat ja kuuluisat, ja on tavikset.
Naiset eivät itse huomaa että ne "tavalliset mutta juuri minua kiinnostavat miehet" joita lähestytään ovat sieltä tasokkaammasta päästä olevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuossa se ongelmasi tulikin.
Kerrot, että deittailu on vaatinut sinulta järjettömiä uhrauksia, kalliolta hyppäämistä jne. Jos olet joutunut tekemään järjettömiä uhrauksia, olet toiminut vastoin omaa itseäsi. Ei kukaan halua suhdetta teeskentelijän kanssa. Se, ettei ole oma itsensä, paistaa läpi ja saa hälytyskellot soimaan vastapuolella.
Ongelmana tuossa on se että on paljon miehiä jotka eivät ole omana itsenään riittävän kiinnostavia.
Siksi on esitettävä itsevarmempaa, määrätietoisempaa, aloitteellisempaa, rohkeampaa, jne kuin oikeasti on. Nuorallatanssimista on oikean tasapainon löytäminen. Ellei yliyritä, on näkymätön. Jos yliyrittää liikaa, vaikuttaa epätoivoiselta ja feikiltä.
Mikset kokeile yhdenillan juttuja. Miksi pitää olla parisuhteessa ja itkeä kun sitä ei ole? Mikset ota irti ja nauti sinkkuudesta koko sydämellä? Elä, nauti tarjonnasta. Joka päivälle uusi kaveri, ei tartte olla ainakaan yksin ja voihan sitä samalla sivusilmällä kattella ympärilleen jos löytys joku vakkari. Minusta ainakin hauskaa. T. sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että pidät naisia saaliseläiminä ja itseäsi parkalampaana. Miehisty ja lopeta se naisviha, jota jo lietsoit.
Mitä ihmeen "naisvihaa" sinä tuossa aloituksessa taas näet? Osaatko kenties tarkemminkin kuvailla?
Vai onko se taas niin, että saamaton mies = iljetys = naisvihaaja?
Vierailija kirjoitti:
Mikset kokeile yhdenillan juttuja. Miksi pitää olla parisuhteessa ja itkeä kun sitä ei ole? Mikset ota irti ja nauti sinkkuudesta koko sydämellä? Elä, nauti tarjonnasta. Joka päivälle uusi kaveri, ei tartte olla ainakaan yksin ja voihan sitä samalla sivusilmällä kattella ympärilleen jos löytys joku vakkari. Minusta ainakin hauskaa. T. sinkkunainen
Ap ei ole nainen.
Useimmille miehille seksisuhteen saaminen on vaikeampaa kuin parisuhteen saaminen.
Jos on vaikeuksia tajuta, googlaa kysynnän ja tarjonnan laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että pidät naisia saaliseläiminä ja itseäsi parkalampaana. Miehisty ja lopeta se naisviha, jota jo lietsoit.
Mitä ihmeen "naisvihaa" sinä tuossa aloituksessa taas näet? Osaatko kenties tarkemminkin kuvailla?
Vai onko se taas niin, että saamaton mies = iljetys = naisvihaaja?
Kyllä.
Saamamies on taas aina naisia aidosti rakastava mies, vaikka pitäisi jalkavaimoa ja näkisi ne muutkin vain reikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet niin ei hätää.
En ole mua sen sijaan olen paljossa kaikkia näitä, mitä edellä on kerrotu vaikka, näin ise sen esiin tuomalla varmaan annan itsestäni nyt kuvan itserakkaana pösilönä, joka ei oikeasti tajua mitä on, vaan luuleee ja/tai uskottelee vain. - No mutta kuitenkin piti sanomani. että näillä luoneenpiirteillä olen itse päässyt parhaimimassakin tapauksessa "vain" hyväksi luotto ystäväksi.
Arvostan ja kunnioitan ystävyyttä hyvin korkealle mutta aina joskus sitä haaveksii ja unelmoi jostain syvemmästä vai olsiko parempi ilmaisu intiimimmäst. sillä edelleen minusta on asioita jotka kuuluvat vain ja ainoasaan parisuhteeseen, kahden ihmisen välille, eikä kenellekään muulle.
T. Jo vuosia sinkkuna ollut mies (, jolla on toki myös oma tahto).
Ihan käsittämättömiä neuvoja! Jos et pääse treffeille uudestaan, se johtuu vain ja ainostaan siitä, että TEILLÄ ei ole ollut hauskaa yhdessä. Olen käynyt varmaan sata kertaa treffeillä viimeisten kymmenen vuoden aikana ja nähnyt uudestaan vain n. viisi miestä. Näistä viidestä ihan mukavasta miehestä ulvoin naurusta kolmen kanssa. Onko vaikea arvata, keitä kolmea tapailin pidempään? Yhden kanssa seurustelin pari vuotta ja nykyinen mies on hänkin yksi noista kolmesta. Ja sen aiemman seurustelukumppanini kanssa olen edelleen todella hyvä ystävä.
Eli et tee mitään väärin muttet ehkä uskalla olla oma itsesi? Ei treffailu ole lopulta kiinni ulkonäöstä. Nykyinen mieheni on niin hirveän näköinen, että painoin vahingossa hänelle sydäntä Tinderissä. Ja hän otti supliikillaan tilanteen haltuun. Ja meillä on siis todella hauskaa yhdessä edelleen.
Mun neuvo on se, mitä täällä palstalla naiset aina inisee, eli mieheltä kaivataan romanttisuutta, yllätyksellisyyttä, aloitteellisuutta seksiin ja sitä, että mies huomioi naisen arjessa (kehuu kauniiksi, flirttailee ja pitää itsestään huolta, auttaa kotitöissä.)
Itsestään huolehtiva mies tarkoittaa ainakin minulle sitä, että huolehdit hygieniastasi, tuoksut seksikkäälle ja kutsuvalle, pukeudut vartalotyyppiäsi imartelevasti ja ehkä jopa hieman trendikkäästi. Huolehdit hiustyylistäsi, etkä kyni päätäsi itse varsinkaan jos et omaa kampaajan taitoja! Ihonhoito on myös miehelle tärkeää!
Salilla käynti on plussaa, koska se tuo ryhdikkyyttä mieheen, mutta ei tarvitse olla mikään itseään trimmaava älytön hormonipelle.
Osaathan myös ns. miesten hommat eli esim. vaihdat renkaat autoon..
Väitetäänkö tässä ketjussa että naiset eivät itse tiedä, mistä he pitävät ja mitä haluavat? Ap saa suoria vastauksia naisilta, mutta ne tyrmätään väärinä vastauksina.
""En ole Ap mutta sen sijaan olen paljossa kaikkia näitä, mitä edellä on kerrotu vaikka, näin ise sen esiin tuomalla varmaan annan itsestäni nyt kuvan itserakkaana pösilönä, joka ei oikeasti tajua mitä on, vaan luuleee ja/tai uskottelee vain. - No mutta kuitenkin piti sanomani. että näillä luoneenpiirteillä olen itse päässyt parhaimimassakin tapauksessa "vain" hyväksi luotto ystäväksi....""
Suurin virhe on kysyä naisilta neuvoja...
Tuossa se ongelmasi tulikin.
Kerrot, että deittailu on vaatinut sinulta järjettömiä uhrauksia, kalliolta hyppäämistä jne. Jos olet joutunut tekemään järjettömiä uhrauksia, olet toiminut vastoin omaa itseäsi. Ei kukaan halua suhdetta teeskentelijän kanssa. Se, ettei ole oma itsensä, paistaa läpi ja saa hälytyskellot soimaan vastapuolella.