Yläkerran kaverilla on kiero huumorintaju.
Raahauduin väsyneenä kauppaan ja laahustaa kävelin miettien että vuodesta toiseen elo on yksin raatamista.
Eikös mitä, menen fb ja heti 3 ekaa postausta kavereilta: Kullan kans ulkona. Elämäon ihanaa😍. Mieheni teki tämmöisen 👍
Oikein pitää iskemällä iskeä. Kumma kaveri. 😁
Kommentit (14)
Puhut otsikossa siis Jumalasta? Muuten viesti on vähän turhan vaikeastiymmärrettävä. 😅
No kuka siellä sun yläkerrassa sitten asuu kun sillä niin kiero huumorintaju on?
Mites oma tasapaino noin aloituksen tekstin perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Mites oma tasapaino noin aloituksen tekstin perusteella?
Kyllä se ikävä kyllä heikon puolelle kallistuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Puhut otsikossa siis Jumalasta? Muuten viesti on vähän turhan vaikeastiymmärrettävä. 😅
Sepä se.
Mun yläkerran kaverilla on koiranpentu ja lihava naisystävä. 2 vuotta sitten luulin naisen olevan raskaana, no nyt se on vielä paksumpi mutta ei todellakaan raskaana.
Wiellä pidät sitä vitsinä, mutta kun tuota jatkuu 10 vuotta, niin tajuat oikeasti, ettei se mikään vitsi ole.
Kiero kaveri on kyseessä. Olisi ehkä aika jo syrjäyttää tämä califi.
Zinc
Kas ihmettä, ettei tuokin ollut hallituksen syy.
Vierailija kirjoitti:
No kuka siellä sun yläkerrassa sitten asuu kun sillä niin kiero huumorintaju on?
Ap:n ystävätär.
Jumalahan se on mullekin kaikki rakastajat toimittanut. Itte oon ollut vain kuin Ellun kana.
Olisko ne kauppakassit kevyemmät, jos kotona odottaisi keskimääräinen, finniperseinen työtön?
Vierailija kirjoitti:
Olisko ne kauppakassit kevyemmät, jos kotona odottaisi keskimääräinen, finniperseinen työtön?
Miks pitäisi olla finnejä pyllyssä?
Jos se ois muuten mukava ja mulle sopiva niin kyllä.
En vaan jaksais tätä ainaista yksinäisyyttä. Ap
Onneksi en ole fb:ssa seuraamassa muiden kulissielämää.