Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tissit roikkuu navassa asti

Vierailija
22.04.2020 |

Miten ne saisi ilman leikkausta korjattua?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaa ne liiveihin.

Vierailija
2/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh olispa tissit. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Mulla on isot riipparit ja ei ne roiku lähelläkään napaa, matkaa on sinne yli 20 cm. Olen 170 cm eikä selkäni ole erityisen lyhyt tai jalatkaan ole erityisen lyhyet.

Vierailija
4/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh olispa tissit. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Maan vetovoima ja imetykset yms. ovat ikäviä tekijöitä isoille rinnoille. Ei ne ole kovinkaan viehättävän näköisiä +40 iässä.

Vierailija
5/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Mulla on isot riipparit ja ei ne roiku lähelläkään napaa, matkaa on sinne yli 20 cm. Olen 170 cm eikä selkäni ole erityisen lyhyt tai jalatkaan ole erityisen lyhyet.

Oikeasti. Olen sua pitempi ja keski-ikäinen, kyllä ne silti melkein navassa asti roikkuu.

Vierailija
6/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kovasti kiihottaa vanhemmat naiset joilla riippuvat tissit...

Vierailija
7/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Olen sua pitempi ja keski-ikäinen, kyllä ne silti melkein navassa asti roikkuu.

No ikävää. Luulin, että liioittelet. Olen itsekin jo 48 v. Hyvissä liiveissä riipparit näyttävät paremmilta ja jotkut niistäkin, jotka pitävät isoista rinnoista, ymmärtävät, että ne usein riippuvatkin, eikä silti haittaa. T. Se 170 cm pitkä riipparit omistava nainen

Vierailija
8/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon.

Vierailija
9/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kertokaahan oikeasti jos vaan tiedätte hyviä rintaliivimalleja.

Minulla on samaa vikaa vaikka ei nyt ihan napaan asti roiku. Olen parit - luulin olevan hyvät - liivit osatnut. Ne on kuvissa aina hyvä näköiset, totta kai. Mutta käytäntö on kuitenkin se, että kun kädet nostaa pään yli, se rintojen alla oleva nauha nousee aivan rintojen alle sinne "riippukuoppaan". Säädin sitten olkaimia kireämmälle, mut se vasta hullua oli: nyt liivien rintojen alusnauha oli tissien alla yhä ja selkäosiokin nousi ylös! Voi aaargh!

Suositelkaa siis hyviä liivejä riipuille.

Vierailija
10/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaan vielä on matkaa varpaisiin!

Vierailija
11/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani eivät vielä pahasti roiku mutta työtä joudun sen eteen tekemään.

Käytän urheilurintsikoita lähes aina. Ne pitävät tissit aisoissa. Imetysaikana nukuin rintsikoilla.

Lisäksi käyn salilla aktiivisesti siinä rintalihaslaitteessa.

Jos on juhlat laitan tavalliset rintsikat, usein changesta tai Sokokselta, laatu niissä aika kehno. Eli jos joku tietää hyvän liikkeen, saa vinkata minullekin.

Vierailija
12/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien rintaliivien etsijä nostaa.

Vierailija
13/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos roikkuminen ilman liivejä häiritsee, niin siihen ei ole leikkauksen vertaista vaihtoehtoa.

Vierailija
14/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PrimaDonna liivit istuvat ja tukevat hyvin. Löytyy Sokokselta ainakin ja tietysti erikoisliikkeistä. Kannattaa sovittaa rauhassa, niin saa oikean koon joka tukee hyvin.

Vierailija
15/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Kertokaahan oikeasti jos vaan tiedätte hyviä rintaliivimalleja.

Minulla on samaa vikaa vaikka ei nyt ihan napaan asti roiku. Olen parit - luulin olevan hyvät - liivit osatnut. Ne on kuvissa aina hyvä näköiset, totta kai. Mutta käytäntö on kuitenkin se, että kun kädet nostaa pään yli, se rintojen alla oleva nauha nousee aivan rintojen alle sinne "riippukuoppaan". Säädin sitten olkaimia kireämmälle, mut se vasta hullua oli: nyt liivien rintojen alusnauha oli tissien alla yhä ja selkäosiokin nousi ylös! Voi aaargh!

Suositelkaa siis hyviä liivejä riipuille.

Kaikki nuo viittaa siihen että sinulla on... (valmistaudun kivitykseen) ...aivan väärän kokoiset liivit! Tällä palstalla kyllä alapeukutetaan maanrakoon jos näin sanoo.

Mutta ekaksi. Tuon ympärysnauhan kuuluu pysyä paikallaan kun liikkuu, juoksee, hyppii tai nostelee käsiä. Sen ei kuulu liukua edestakaisin. Sitten toinen juttu, onko kaarituelliset liivit? Nimittäin ne kaaret kuuluukin olla siellä riippukuopassa ihan rinnan juuressa, kaaret koko matkaltaan tiiviisti ihoa vasten. Ei niin että kaarituet törröttää tissien välissä ilmassa, se on merkki väärästä koosta.

Mittaa itsesi vaikka lumingerien kokolaskurilla https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri ja osta Panachen Jasmine liivit laskurin antamassa koossa. Tilaa parit rinnakkaiskoot myös. Ja pukiessasi liivit päälle kouri rinnat kunnolla kuppiin niin, että etunojassa kahmaiset kainalosta kuppiin päin sen tissin ja asetat sen kuppiin, samalla nostat sen kaarituen paikalleen rinnanjuureen.

Ja vielä sellainen juttu, että vaikka liivi olisikin ihan oikean kokoinen, voi se mallista johtuen näyttää ja/tai tuntua ihan väärän kokoiselta, esim kupin yläosat on tyhjät (ensin kuitenkin pitää kokeilla se kahmaisu!). Toisin sanoen liivin malli on yhtä tärkeä tekijä istuvuudessa kuin kokokin. Kaikki liivit ei käy kaikille. Toi ehdottamani jasmine on sellainen mikä toimii minulla ja on tosi kohottava, kupin yläosa on joustopitsiä joka mahdollistaa aika monelle hyvän istuvuuden, mutta ei missään nimessä ihan jokaiselle. Kokeilemisen arvoinen kuitenkin.

Onnea matkaan.

Vierailija
16/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m25 kirjoitti:

Mun ei roiku paljon, mutta puolestaan kiinnostaa ajatus 25 v miehestä..n46

Vierailija
17/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m25 kirjoitti:

Mun ei roiku paljon, mutta puolestaan kiinnostaa ajatus 25 v miehestä..n46

Ap, kuten huomaat rintasi ovat saaneet aikaan eroottista jännitettä ketjussa. Ne voi olla hyvinkin seksikkäät.

Vierailija
18/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesaria alapuolelle.

Vierailija
19/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellako miehellä roikkuu?

Vierailija
20/71 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin kymmeniä kiloja ja kaksi imetystä takana= järkyttävät riippurinnat! Ihan kamalat, nännit sojotti maata kohti, ja rinnat täysin tyhjät patalaput, ei mitään kudosta tai rasvaa. Pelkkää tyhjää, riippuvaa ihoa.

Sain julkisella rintojen kohotuksen ja itse maksoin silinkonit. AA kupin rinnoista pystyihin ja ryhdikkäisiin DD kupin rintoihin. Olen nyt tyytyväinen.