Olen kaunis nainen joka ei osaa small talkia, tämä vaikeuttaa tutustumista ihmisiin.
Keksisin puheenaiheita tuosta noin vain tieteestä, taiteista ja kulttuurista mutta mitä small talkiin tulee on mieli aivan tyhjä.
Kommentit (45)
Nämä aloitukset on ihan samanlaisia kuin ne kiltti mies aloitukset. "Miksei vastakkainen sukupuoli kiinnostu vaikka minä olen niin hyvä ja erinomainen?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen ei tarvitse osata kuin hymyillä söpösti ja nauraa miehen vitseille.
Äh ei. Siksi mainitsin aloituksessa että olen kaunis ettei tulisi tälläisiä kommentteja.
No eiköhän tämä kommentti tullut nimenomaan sen takia että mainitsit olevasi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Is Small Talk Useless?
Olipa tylsää sössötystä. Olisi edes mennyt asiaan en jaksanut minuuttia pidempään kuunnella.
Katkelma pidemmästä luennosta. Vaatii jonkin verran keskittymiskykyä seurata älyllistä luentoa.
Katkelman tekijällä ei vissiin leikkaa kun ei osaa leikata sellaiseen kohtaan jossa pääsee asiaan.
Olet niin kaunis ja älykäs. Ihailemme sinua. Sinun ei ole mitään syytä tuntea huonommuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Small talk on muutenkin niin turhaa. Et menetä mitään.
No, ei ole. Se on väylä keskustelun aloittamiseen.
Alapeukuttajat sitten selittävät, miyen aloitetaan keskustelu tuntemattoman ihmisen kanssa ilman small talkia. Kiitos.
Jos kaunis nainen haluaisi tehdä minuun vaikutuksen hän tulisi puhumaan mulle vaikka neutronitähdestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi piti mainita että olet kaunis? Ettet vaan ole urhan ulkonäkö keskeinen? Se ei ole viehättävä piirre ihmisessä.
Siksi että ihmisillä on stereotypia että ulkonäöllä saa kaiken. No ei saa voin sanoa!
Nuorena ihmiset voi kuvitella noin mutta vähänkin enemmän maailmaa nähneenä ja erilaisten ihmisten kanssa kun on tekemisissä niin tollaset harhaluulot karisee.
Kaunnit tekee esim. itse murhia siinä missä rumatkin. Ei se kauneus ole mikään onnentae.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat sitten selittävät, miyen aloitetaan keskustelu tuntemattoman ihmisen kanssa ilman small talkia. Kiitos.
Jos kaunis nainen haluaisi tehdä minuun vaikutuksen hän tulisi puhumaan mulle vaikka neutronitähdestä.
Pidän mielessä ;)
ap
Kysy kysymyksiä toiselta ihmiseltä. Ei tarvitse opetella mitään juttuja kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ajanhukkaa. Vähän sama kuin youtube "introt". Miksi kanavan tekijät kiduttavat katsojia tuhlaamalla 15 sekuntia aikaa joka kerta kun katsoo videon. Jos katsoo yhden videon joka päivä 10 vuoden ajan, se tekee yhteensä yli 15 tuntia hukattua elämä intron katseluun. Small talk on vähän sama juttu. Merkityksetöntä diiba daabaa mieluummin olen omissa ajatuksissani jos ei ole oikeaa asiaa.
Tuo ei nyt vastannut ollenkaan kysymykseeni. Kysyin, miten aloitetaan keskustelu tuntemattoman kanssa ilman small talkia. Jos ei halua aloittaa niitä keskusteluja, niin ei kait koko ketju sitten liity suhun mitenkään.
Sanoisin, että olet keskivertoa parempi ihminen. Ainakin tuntemani tiede höpsöt ovat.
Mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkään etosannut vastata siihen kysymykseen. Kokeile uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä vasta mielenkiintoinen tiedonanto. On tuota ilmoja pidellyt.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että olet keskivertoa parempi ihminen. Ainakin tuntemani tiede höpsöt ovat.
Mies52v
Tiede, taide ja kulttuuri kaikki on hyviä aiheita. Ap on olevinaan vielä kauniskin. Liian hyvää ollakseen totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä vasta mielenkiintoinen tiedonanto. On tuota ilmoja pidellyt.
Jos kerran small talk on ajanhukkaa ja vain syvälliset, tieteelliset keskustelut tärkeitä, luulisi, että tuota mieltä olevat ihmiset kykenisivät ymmärtämään yksinkertaisen kysymyksen ja tuottamaan siihen logisen vastauksen, mutta näköjään ei. Jaaritellaan vain youtube-videoista tai hölistään jotain epämääräistä.
Ai noita ne pelinaisten oppaat on? Miehet jos lukee tuollaisia niin ne haukutaan pataluhiksi
Ihan aito ongelma, olin itsekin siksi ikisinkku vanhaksi asti,vaikka olin tosi kaunis jälkeenpäin ajatellen. Lopulta pakottaudun opettelemaan small talkin ja flirttailun opaskirjojen avulla ja heti löytyi mies. Sosiaaliset taidot ovat pariutumisessa paljon tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Jos on kaunis ja sosiaalisesti tosi kömpelö, tulkitaan kaiken lisäksi ylpeäksi. Kukaan normaali mies ei sellaiseen ylpeän oloiseen kauniiseen ja epäsosiaalisen tuntuiseen naiseen viitsi edes yrittää tutustua, sellainen houkuttelee ainoastaan pelimiehiä, joille se on haaste.
On parempi vaan yrittää opiskella niitä vuorovailutustaitoja.
Sulla on tietenkin oikeus pysyä omissa ajatuksissasi, mutta älä sitten valita jos sosiaalinen kanssakäyminen tuottaa vaikeuksia tai et löydä kumppania.