Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL kuvailee tuen saajaa: Europarlamentaarikon (kok) vaimon blogipalsta, jossa kaupallisen yhteistyön voimin kerrotaan teinijälkeläisen käymisestä suihkussa. Ja myydään suklaata.

Vierailija
22.04.2020 |

Mielenkiintoinen juttu muutenkin, ollakseen Iltalehdessä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4c7306af-ef54-4ee7-846a-7654174e6…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä diagnoosi sinulla on? Laaja-alaisen oppimishäiriön lisäksi?

Miksi teet tuota? Ajatteletko olevasi joku uniikki lumihiutale? Ehkä narsistinen persoonallisuus? "MINULLA on oikeus kirjoittaa keskustelupalstalle eri tavalla kuin muut, MINUN ei tarvitse välittää otsikon ja leipätekstin eroista, MINUN asiani on niin tärkeää, että kirjoitan kaiken mahdollisen jo otsikkoon jotta kaikki palstalla olijat näkisivät MINUN hengentuotteeni." Jotain tuollaista päässäsi ilmeisesti liikkuu.

Säälittävä olet. Ja ammattiavun tarpeessa.

Hehheh. Kurja päivä sinulla, Sari?

Ja huom, otsikossaoli lainaus Iltalehden toimittajan näppikseltä, ei minun hengentuotteeni. En omi toisten tekstejä omaksi hyödykseni niin kuin eräät.

Ap

Etkö ihan oikeasti tiedä, mitä tarkoittaa otsikko? Onko kyse siis sittenkin vain sivistymättömyydestä?

Otsikko kertoo, mistä aiheesta keskustelu on avattu. Tässä kohtaa se voisi olla esimerkiksi "IL:n kuvaus Huono äiti -blogista".

Sen jälkeen kirjoitetaan kommenttikenttään varsinainen asia. Referoiden, ei kopioiden. Ja samalla kerrotaan, miksi asia herätti mielenkiinnon ja halun keskustella; omia mielipiteitä, kysymyksiä, ideoita, kannanottoja jne.

Tulen jatkossakin ilmoittamaan asiattomaksi joka ikisen ketjun, jossa otsikon tilalle on kirjoitettu leipätekstiä, joka kuuluu kommenttikenttään. Ihan siksi, että se särkee silmiä.

Etkö itse tiedä miteä tarkoittaa asiaton? Tuché...

Se kirjoitetaan Touché. Ja asiatonta on kirjoittaa toistuvasti tavalla, joka ei noudata keskustelupalstan normeja ja ohjeistusta. Kun kentän nimi on Otsikko, siihen kuuluu kirjoittaa otsikko. Ei leipätekstiä eli kommenttia.

Kannattaa myös perehtyä sisältöön liittyviin sääntöihin https://www.vauva.fi/artikkeli/keskustelualueen-saannot

Edelleen voit puhua itsellesi. Tuollahan se asiatonkin viestinsisältö määritellään. Siis touché (pardon my french...)

Vierailija
22/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä lukenut hänen blogiaan, mutta sielläkö on siis ollut jokin juttu teinin suihkussa käymisestä? Hämmentävää, että teini-ikäinen lapsi ilmeisesti hyväksyy äitinsä suihkupostaukset. Itse en voisi ikinä kirjoittaa mitään vastaavaa edes anonyyminä blogiin, koska suuttuisivat siitä tosi paljon. Syyttäisivät luultavasti yksityisyyden loukkauksesta ja tietysti ihan aiheesta. Lapset ovat tietysti erilaisia, ja ehkä bloggaajien lapset ovat tottuneet siihen, että heidän elämäänsä käsitellään julkisesti.

No et kyllä ilmeisestikään ole tutustunut tähän nettisivuun, joka on paljon muuta kuin yhden ihmisen blogi. Kannattaisiko tutustua ja perehtyä asioihin muutenkin ennen kuin kommentoi. Sinullakin on tarve täällä avautua ja sanoa mielipiteesi, mitä väärää siinä on, jos äidit keskustelee nimettömästi ja yleisessä tasolla vaikka teini-ikäisten lasten kanssa elämisestä.

No, juurihan ensimmäiseksi kerroin, etten ole tutustunut kyseiseen blogiin, enkä haluakaan tutustua. IL:n lainauksesta saa sen kuvan, että juuri kyseinen bloggaaja kertoo teininsä suihkuttelusta postauksessaan, vai mitä muuta tästä voi ajatella:

"Europarlamentaarikon (kok) vaimon blogipalsta, jossa kaupallisen yhteistyön voimin kerrotaan teinijälkeläisen käymisestä suihkussa. Ja myydään suklaata."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuuluu tuon blogin lukijakuntaan? Kuka ostaa jonkun bloggarin suklaata tai välittämää pitopalvelua ihan oikeasti?

Suklaata saa kaupasta ja paikallisen pitopalvelun saa ottamalla iihen yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi