Joku ratkaisu pitää löytää kakrujen kiljumisen
Kun kerta huutavat trampoliinilla niin mikä ratkaisu löytyis kun se koko kesän kestää joka päivä kuitenkin
Kommentit (13)
Ei niilläkään ole oikeus huutaa joka päivä.
Pikkusen vaikea yrittää puhua vanhemmillekaan kun ei ne ota kuuleviin korviinsa että se kimeä kiljumisen kuuluu sisään asti kun ne hyppii trampoliinissa ihan meidän talon rajalla.
Kovakuntoisia mukuloita, kun jaksavat koko päivän pomppia!
Jos kiljuu, pois trampalta. Toistoa niin kauan, kunnes oppivat :)
Joo ei ne mitään plösöjä oo mutta en jaksa sitä kimeetä huutoa kun vois olla nätistiki siel apinahäkissä
Taasko tää sama aloitus? Kerros nyt kävitkö jo hakemassa kilon silakoita ja ripottelit niitä siihen rajalle mätänemään?
En viel laittanu aion laittaa jotain paljo pahempaa
Mitä etäkoulua tämä aamukahdeksalta alkava kirkuminen on? Nytkin pomppii kolme kirkuvaa yhtäaikaa pipot naaman edessä ja törmäilevät toisiinsa? Onko tuo nyt mikä tunti?
Mua oikeasti kiinnostaisi tietää, mikä on totuus tämän "koko päivän pomppimisen" suhteen. Meillä on trampoliini, eivätkä lapset kyllä siinä kauaa kerralla pompi. Samoin, kun se tramppa on aina pihassa, niin ei se jaksa joka päivä innostaa. Ei edes niitä lapsia, joilla ei ole kotona omaa ja jotka käyvät kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä etäkoulua tämä aamukahdeksalta alkava kirkuminen on? Nytkin pomppii kolme kirkuvaa yhtäaikaa pipot naaman edessä ja törmäilevät toisiinsa? Onko tuo nyt mikä tunti?
Veikkaan liikuntatuntia.
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeasti kiinnostaisi tietää, mikä on totuus tämän "koko päivän pomppimisen" suhteen. Meillä on trampoliini, eivätkä lapset kyllä siinä kauaa kerralla pompi. Samoin, kun se tramppa on aina pihassa, niin ei se jaksa joka päivä innostaa. Ei edes niitä lapsia, joilla ei ole kotona omaa ja jotka käyvät kylässä.
Ainakin nuo pipopäät möykkää aamusta iltaan asti. Sisaruksia on kaksi ja naapurien muksut käyvät siinä myös. Yleensä siinä on neljä yhtäaikaa. Äiti tuo syötävää ja juotavaa ja sit yskitään hengen hädässä kun leipää on kurkussa. Viime kesänä myös oksennettiin. Nyt hakivat kajarin ja luukuttavat suomiräppiä. Eli alkoi musan tunti.
Kauankohan mä saisin hillua tossa rajalla pipo naamalla, oksentaen, kirkuen ja luukuttaen tauskia?
Mä ihmettelen että mikä tietyn perhetaustan omaavilla lapsilla on vikana kun peruspuhekin on huutamista ja kiljumista kera ärräpäiden.
Kun ihan perus leikit menee kiljumiseksi ei voi olla oikeasti kaikki ihan kotona..
Peltorit päähän, ei täs muu auta.