Auttakaa! Miehen työpöytä olkkariin vai makkariin?
Makkarissa hän saisi työrauhan, mutta meillä on ihan erilainen vuorokausirytmi; itse herään klo 12 joka päivä, sillä olen eläkkeellä mielenterveyssyistä. Jos taas pöytä olisi olohuoneessa, en voisi käydä siellä päivän aikana ja häiritä poikaystävää...
Kommentit (26)
Meillä on pieni asunto, jossa makkari ja yhdistetty olkkari-keittiö. MInä pystyn itse määräämään omat työaikani ja herään myöhemmin tehden töitä makkarista käsin ja mies olkkarissa. Mies sulkee olkkarin oven silloin kun on työpuheluita, muuten pitää auki jolloin voin vapaasti käydä esim. keittämässä kahvia tai laittamassa ruokaa. Jos taas haluan ettei minua häiritä suljen makkarin oven.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pieni asunto, jossa makkari ja yhdistetty olkkari-keittiö. MInä pystyn itse määräämään omat työaikani ja herään myöhemmin tehden töitä makkarista käsin ja mies olkkarissa. Mies sulkee olkkarin oven silloin kun on työpuheluita, muuten pitää auki jolloin voin vapaasti käydä esim. keittämässä kahvia tai laittamassa ruokaa. Jos taas haluan ettei minua häiritä suljen makkarin oven.
Näppärää
Eikö miehesi yhtään hermostu jos käyt häiritsemässä poikaystävääsi ihan hänen silmiensä edessä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi yhtään hermostu jos käyt häiritsemässä poikaystävääsi ihan hänen silmiensä edessä?
En tuo poikaystävääni miehen silmien eteen, tavataan tuolla pihavajassa poikiksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittiöön, sinne sinulla ei ole mitään asiaa koskaan. Kahvinkeittimen ja jääkaapin siirrät sängyn viereen.
Nokun ei mahdu sinne. Muuten oliskin hyvä idea
Keittiönpöytä pois, työpöytä tilalle.
Siellä on kiinteät tasot. Ei siis mitään saumaa mahtua sinne.
Käyttää sitten kiinteää tasoa työpöytänä.
Tai vie työpöytänsä parvekkeelle. Missään tapauksessa prinsessan elämää ei saa häiritä millään lailla.
Tekee tutkimusta :D t ap
Tällä hetkellä kirjoittaa artikkeliaan.