Milloin olette viimeksi käyneet vaatekaupassa?
Kommentit (29)
Taisi olla helmikuuta. Kolme paitaa olen tilannut kyllä sen jälkeenkin.
Helmikuun alussa kävin Lindexissä, en ostanut mitään mutta sovitin kyllä pitkään.
Entistä elämää...
Enkä tilaa netistä, joskus aiemmin kyllä aika paljonkin mutta lähes kaikki meni aina palautukseen, turhia odotuksia ja vaivaa.
Yritin eilen käydä, mutta oli suljettu koronan takia. Etsin netistä vaatteita, ja avoimistakaan liikkeistä ei lähimailla löydy mitä haluan omassa koossa. On se ihme, että ei pääkaupungista löydy persuvaatetta normiväreissä mistään. Netistä pitäisi kaikki ostaa. En vaan aio lähteä tuohon tilailu kokeilu palauttelu pelleilyyn mukaan.
Ehkä helmikuun lopussa tai maaliskuun alussa saatoin pyörähtää jossain kaupassa...
Vaatebudjetti on vuodessa noin 100€. Siihen kuuluu myös kengät ja niihinhän se raha yleensä meneekin, esim hyvät talvikengät ostin alesta ja se vei koko vuoden rahat. Toi 100€ on tavoite, mutta en oikeastaan pidä siitä sen tarkempaa kirjanpitoa. Lähinnä muistuttelen itselleni ettei ole järkeä nyt ostaa ohimennen jotain lapasia prismasta, tai huivia kesäreissulta kun”ne on kivoja”, sellaisiin huomaamattomiin ostoihin sais menemään varmaan 500€ vuodessa!
Vaatekaupoissa en käy oikeastaan ikinä.. kirppareilla nautin kierrellä ja katsella, se on usein kesäpäivän kohokohta. Ihana penkoa kaikkia vanhoja tavaroita ja etsiä aarteita. Ja silloin tällöin löytyy niitä kivoja vaatteitakin.
Marraskuussa 2019 Prahan matkalla tuli käytyä muutamassa vaatekaupassa. Netistä ostan. Tilaan tuotemerkkejä, jotka yleensä ovat istuneet. Lee Cooperit löytyy Prismasta sitten, kun tarve tulee. Varmuuden vuoksi kannattaa sovittaa.
Tammikuussa kävin Kapp Ahlissa hakemassa paketin jonka olin tilannut niiden verkkokaupasta. Sitä ennen viime kesänä Ibizalla. Ostan vaatteet Suomessa netistä. Ulkomailla käyn myös kivijaloissa.
Vierailija kirjoitti:
persuvaatetta
:D
Maaliskuun loppupuolella. Mulla oli ylimääräistä aikaa, kun odottelin junaa, joten aikani kuluksi kävin pyörimässä kahdessa vaatekaupassa, olin ainut asiakas molemmissa, enkä kyllä ostanut mitään.