Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun lääkiksessä opiskeleva tulee auttamaan mua lääkiksen etäkokeessa

Vierailija
21.04.2020 |

Se sai itse aikanaan huippupisteet ja sanoo, että saadaan kyllä yhdessä ne tehtävät hoidettua niin, että mäkin pääsen vihdoinkin lääkikseen. Jes! Tätä mä oon 5 vuotta jo odottanut!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei oteta sisään osa todistuksella, ja osa viime vuonna varasijoille jääneistä, tai näiden yhdistelmästä?

Ketään ryhmä ei voida blokata pois. Kaikki ketkä ovat nyt yhteisvalinnassa valinneet, pääsevät osoittamaan taitonsa jollain tavalla.

Vierailija
22/29 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

phd kirjoitti:

Tiedekunnat tulevat varmistamaan myöhemmin, että osaamistaso todellakin vastaa sitä mikä kokeessa on tullut ilmi. Eli tulet jäämään kiinni, saamaan potkun perseelle ja toivottavasti porttikiellon tiedekuntiin tulevaisuudessa (muillekin aloille!) 

Älä viitsi valehdella. Niille alkukarsinnoista parhaiten pärjänneille (joista suuri osa huijaa) järjestetään se jatkokoe. Näistä parhaat saa opiskelupaikan.

Opiskelijavalinnan tuloksia ei voida viivyttää kovin pitkälle. Tiedekunnat eivät kerkeä syksyksi tekemään uusia kokeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen lukioaikainen luokkakaveri ei ollut kummonen koulussa.

Muistan fysiikassa just ja just pääsi tenteissä läpi.

Kun oltiin tokalla luokalla, alkoi käymään 1 luokan kursseja läpi uudestaan. Kävi niitä sekä iltakoulussa, että päiväkoulussa. Kävi kurssin läpi niin monta krt, jotta keskiarvo oli kaikissa 3.ssa 10. Fysiikkaa kävi korottelemassa vielä lukion jälkeenkin.

Yritti Suomessa lääkikseen, ei päässyt. Meni pariksi vuodeksi Tarttoon ja sitten meni Suomessa jonnekin yliopistoon, ei Helsinkiin.

Suomessa ei ole harvinaista joku hakee 5 krt. Tällä meni 3 v , jotta pääsi Suomessa opiskelemaan. En ole häntä nähnyt, mutta oli sanonut niiden tuplaopiskeluiden vuoksi ekat vuodet Suomessa oli vielä helppoa. Sitten vasta vaikeutui. Viran sai tietty heti.

Menkää mielummin Viroon, kun haette vuodesta toiseen.

Vierailija
24/29 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei oteta sisään osa todistuksella, ja osa viime vuonna varasijoille jääneistä, tai näiden yhdistelmästä?

Ihan siksi, että viime vuosi on ollutta ja mennyttä.

Ei tänä vuonna kriteeri.

Vierailija
25/29 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen hakukerta on omansa, ei niitä voida sekoittaa niin että viimevuonna hilkulla ulosjääneet pääsisivät nyt automaattisesti. Tämä on yliksellä käyty läpi jo.

Vierailija
26/29 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikisellä pyrikijällä on ma fy kem kirjat auki koneene vieressä, samoin google haun kautta voi löytyä vastauksia, tai voi kysyä kännykällä soittaen joltain kaverilta  vastaukset laskutehtäviin. Helppoa kuin mikä!

aiKA USKOMATONTA ETTÄ TÄMMÖSIÄ KOKEITA TEHDÄÄN. Taatusti pari kaveria tekee ne ryhmätöinä

Vierailija
27/29 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka ikisellä pyrikijällä on ma fy kem kirjat auki koneene vieressä, samoin google haun kautta voi löytyä vastauksia, tai voi kysyä kännykällä soittaen joltain kaverilta  vastaukset laskutehtäviin. Helppoa kuin mikä!

aiKA USKOMATONTA ETTÄ TÄMMÖSIÄ KOKEITA TEHDÄÄN. Taatusti pari kaveria tekee ne ryhmätöinä

Nämä kuvaamasi asiat ei auta mitään.

Vierailija
28/29 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kuvaamasi asiat ei auta mitään.

Joo ei koetehtäviin ole netistä kovin paljon apua, koska mittaa niin paljon soveltamista ja oivaltamista.

Vierailija
29/29 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totuus on, että nuo kokeet karsii pois kelpomateriaalikin, kun pyrkyä on.