Miten aiot viettää Vappua ?
Minä syön tippaleipiä siman kanssa 2 viikkoa kotona. Mämmitkin vielä syömattä.
Kommentit (445)
Hurmaa tuleva heilasi itse valmistamallasi ruoalla.
Meikäläinen pysyy mieluummin sinkkuna. Ei tule riitoja.
Vappua vietän kaveriporukassa mökillä.
Kuunnellaan musiikkia. Syödään, juodaan ja saunotaan.
3 päivää vapaata. Siivoan, pesen mm parvekkeen lattiat ja lasit
Siivoan kaapit
Katselen Paulin pelivideoita, Vikingsit 2 viimeistä kautta, GoTin 3-5 kaudet. Plus Killing Eve eka kausi loppuun ja Karppi loppuun.
Istuskellaan parvekkeella ja nautitaan skumpasta ja vappubrunssista :) tulee 2 kaveria kylään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden vappuaattona torstaina Vantaalta viettämään Turun keskustaan perus känni vappua. Eli reppuun mukaan muutama pullo skumppaa, lämmintä päälle ja lakki päälle. Sitten ei kun ördäämään keskustaan ja katsotaan mitä hölmöä sitä keksii tai tulee vastaan. Perjantaina varsinaisena vappuna sitten vähän rauhallisempaa menoa. Eli viltti, skumppa ja eväät mukaan sekä picknikille tuhansien muiden kanssa Samppalinnan puistoon. Eiköhän siitä päästä sitten kivasti uuteen nousuun ja meno varmasti jatkuu lauantaina. Lakki päässä tietenkin.
Poliisi hakkaa ihmisiä suojavarusteissa sähköpampulla ja päästää koirat irti
Viinat kaadetaan maahan
Ja mä vielä hyökkään puiston uumenista ja puren tätä juhlijaa p¥₩₩#$in.
En vietä vappua. En ole viettänyt sitten teini-iän kännisekoiluvappujen jälkeen. En kannata kommunismia edes ryyppäämällä.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväporukan kanssa kokoonnutaan mökille syömään, juomaan, saunomaan ym. Ollaan koko viikonloppu. Noin 20 henkeä
katsokaa samalla kauppareissun yhteydessä 20 kpl kauniita hautakiviä. 😂
Suunnitellut munkkien tekoa, 1 kerta tehnyt aikoinaan, hyvät muistot niistä. Jos jaksan tehdä. Tippaleipiä, kun lapsi tykkää niistä. Simaa. Olis ollu kiva tehdä itse mutta laihtunut niin paljon, ettei jaksa oikein mitään. Koristeita ja systeemejä, pillejä ja maskeja. Kaivan taas pinkin peruukin esiin luullakseni. Sen liian tiukan hatun kanssa vois lähteä lähimetsään itsensä kanssa retkelle, ei kauemmaksi mut nää on vaan villit unelmat todellisuus on varmaan enintään piknik takapihalla. Jotain perus nakkeja ja perunasalaattia. Holiton punaviini ois kans kiva mut tuskinpa saa meidän lähimarketista kovin kummoista... Varmaan etänä miesystävän kanssa jotain kekkuloita
Vapun aattona tilataan jotain herkullista ruokaa woltista. Vappupäivänä aamulla brunssi, johon kasataan kaikki herkut mitä mieleen tulee. Myöhemmin leivotaan itse lihiksiä ja munkkeja. Ja simaa!!
Käyn tartuttamassa koronan hallitukselle ja rikkaille paskiaisille.. ;)
ttu. Kerrankin pitkä vappu mut viirus pidempi.
En varmaan juhli lainkaan.
Samanlainen päivä kotona kuin muutkin päivät maaliskuun puolesta välistä lähtien.
Pääsiäistäkään en juhlinut lainkaan.
-introvertti
Olen salaa iloinen että ei tarvii mennä mihinkään. Mä olen aina inhonnu sitä tavaran raahaamista kaivariin. Nyt ei tarvii. Saa vaan olla omalla pihalla eväiden ja grillin äärellä
Niinkuin jo ennen koronaa. Miehen kanssa kahden kotona selvinpäin.
Voihkin toivottavasti parin parrakkaan, kaljun ja tatskatun miehen alla, välissä..missä vaan. Muksut ovat isällään silloin.
Samoin kuin viime vuonna. Kotona leipäillen.
Nyt tuli mutkia matkaan. Aikaisempian vuosina oon saanut seurata Jeesus marssia - mutta tuo jäänee tänä vuonna väliin. JOs en ole paikalla Senaatintorilla, niin seuraisin tapahtumaa Radio dein kautta. kun laiska ei jaksa lähteä keskustaan. Olis kivaa, jos vois olla ulkona, toivottavasti sää suosii. Marssia ennen rukoillaan koko Suomen puolesta, pidetään puheita, on musiikkia. Jippii kuorolla on ollut suuri konsertti Tuomiokirkossa. IHan kiva fiilis. Nyt en tiedä, mitä teen vappuna. Olis kivaa, jos olis simaa ja tippaleipiä. Nykyään inhoan mämmin syömistä ja pashoihin kyllästyin, söin niitä ennen pääsiäistä.
VAPPUPÄIVÄNÄ TERASSILLE JA BAARIIN!!!
Aion pitää pienet vappujuhlat meidän ja naapurin lapsille, iät 4-8 v. He leikkivät muutenkin päivittäin yhdessä, joten en näe syytä, miksi eivät voisi samalla juhlia vappua. Suunnitelmissa ilmapalloja, serpentiiniä, simaa, munkkeja ja naamiaisasuja. Yhteensä viisi lasta sekä kaksi äitiä. Isät säästyvät hulabaloosta, koska ovat päivällä töissä.
Katsastan jo heilaa HELLUNTAIKSI.
Ei tarvitse olla mikään raivoraitis kunhan pysyy kohtuudessa.
Huumorintaju on tärkeä kriteeri. Ja samat harrastukset plussaa.