Miten hävitän runkopatjan? 160 cm ja ei autoa
Kommentit (27)
Jos ei ole aivan "saastainen" niin tori pisre fi tms: annetaan palstalle, joku hakee.
Jotkut kierrätyskeskukset myös kuljettaa kaatopaikalle. Siitä joutuu maksamaan jonkun kympin, mutta ainakin mun mielestä oli helpompaa lyödä rahat käteen ja muut ihmiset saa nähdä vaivan, kuin että olisin alkanut järjestää pakettiautoa ja kanniskellut tavaroita itse.
jos on hyväkuntoinen, niin kysy kierrätyskeskuksesta hakevatko sen pois.
Osta uusi. Usein palveluun kuuluu vanhan vieminen pois.
Pokaat Ranen "ravintola"sta ja aamupanon jälkeen, kun lähdet viinakauppaan, sanot että korkit pysyvät kiinni jos Rane ei ole vienyt matressia roskakatoksen eteen.
Paloittelet ja pienissä erissä parin viikon aikana viet taloyhtiön roskikseen, niin kukaan ei pääse itkemään.
Kun ostat uuden sängyn, hankit samalla vanhan vuoteen poiskuljetuspalvelun.
Paloittelet pieneksi ja vedät vessasta alas, niin kuin joulukuusenkin.
Mä tein toriin kuvallisen ilmoituksen vanhasta runkopatjasta. Ilmainen, saa hakea pois.
Heti kun ilmoitus oli julkaistu soi puhelin taukoamatta ja patja lähti ovesta kymmenessä minuutissa.
En voi ostaa uutta kun kämpään tulee remontti ja se kestää ja kestää.
Ja kierrätyskeskus nyt ei hae
Fb roskalavaryhmä. Jätä patja oven ulkopuolelle kuitenkin, jos isompi kaupunki että turvallisempaa...
Tori.fi annetaan-osastolle. Kaikki on mennyt mitä olen sinne laittanut.
Onko ajokorttia? Jos on, niin vuokraa paku ja vie patja kaatikselle.
Sinkku-mummot itkee kun ei ole perhettä joka normaalisti auttaisi näissä
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla alkoi päivä varmasti hyvillä mielin.
Jätät ulko-oven viereen ja patjaan lappu "Ei saa ottaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla alkoi päivä varmasti hyvillä mielin.
Tulee aina hyvä mieli, kun ajattelee niitä, jotka ovat katkoneet omalla tyhmyydellään välit kaikkiin muihin perheenjäseniin.
Facebookissa jossakin paikalkunnan omassa yhteisössä kysyt kaatopaikka kyytiä pientä korvausta vastaan.
Saako pilkottua roskiin?