Monimiljonäärin vaatefirma Billebeino sai 100 000 euron avustuksen
Kommentit (68)
Kysymys kuuluu, miten se edes kehtaa hakea?! Järkyttävää pas-kaa! Työllistää rahalla korkeintaan 100 kiinalaista, mahtavaa.
Noita firmoja on pilvin pimein, jotka ovat saaneet 100 tonnin tuet (kts. is). Onko jyt ihan pakko ruotia niistä jokainen täällä?
Hintaa on ainakin noilla vaatteilla. Ja missä ne valmistetaan?
Voisiko joku selittää miten on mahdollista että miljonääri ei voi itse rahoittaa yritystään? Ja yritys vaakalaudalla kun edellisten vuosien liikeVOITTO ollut puolta miljoonaa...
Miten on aina niin että "minun rahoillani ei ole mitään tekemistä OMISTAMANI yrityksen kanssa". Eikö normaali yrittäjä itse maksa yrityksensä kehittämisistä yms.?
Miksi muuten Billeneinosta saa keskustella, mutta Huonosta Äidistä ei? Kaikista näistä tuensaajista pitäisi pystyä keskustelemaan, kunhan ei mennä mustamaalaamiseen.
Siis ne on jotain perushuppareita ym köyhistä maista mistä niitä saa puoli- ilmaiseksi minkä jälkeen niihin painetaan tiiliseinää tai muuta "design" kuvaa, kätevä bisnessidea jonka takia ei tarvi liikaa raataa.
Voi luoja, niin se kyllä yleensä menee. Varakkaat itse tai yksityiset sijoittajat. Ei niin, että monimiljonääri hyvin menestynyt yrittäjä kuppaa valtiolta veroeuroja busineksiinsa.