Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä perkeleen veivaamista tämä on? Mies halusi lopettaa suhteen,

Vierailija
20.04.2020 |

itse en olisi halunnut, mutta annoin olla ja jätin miehen rauhaan. Nyt hän lähettelee viestejä ja kyselee kuulumisia. Mikä on kokemuksenne mukaan syy tällaiseen?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tässä olisi sitten se paras strategia, lopulta. Jos haukun hänet, osoitan sillä ehkä sitä että hän merkitsee minulle jotakin, mitä en halua. En ole vastannut tähän huoli-viestiin mitään toistaiseksi. Ehkä jätän vaan vastaamatta kaikkeen. Ja blokkaanko? En oe varma. 

Älä mieti sitä, mitä toinen sinusta ajattelee. Mä haukuin kerran noin toimineen miehen ihan täysin, yksityiskohtaisesti kerroin, mikä hänessä mättää ja vedin ihan ilman mitään estoja vyön alle. Kun parin vuoden päästä tavattiin sattumalta, oli edelleen vihainen minulle siitä, mitä olin sanonut ja sanoi että olen sekopää akka. Siinä kohtaa nauratti, kun jaksoi vielä vanhan asian muistaa. 

Vierailija
62/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tässä olisi sitten se paras strategia, lopulta. Jos haukun hänet, osoitan sillä ehkä sitä että hän merkitsee minulle jotakin, mitä en halua. En ole vastannut tähän huoli-viestiin mitään toistaiseksi. Ehkä jätän vaan vastaamatta kaikkeen. Ja blokkaanko? En oe varma. 

Välinpitämättömyys satuttaa eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välinpitämättömyys satuttaa eniten.

No ei tässä tapauksessa kun mies ei ole ollut rakastunut. Hänhän vain pääsee helpolla kun aloittaja ei reagoi mitenkään eikä varsinkaan ole vihainen.

Vierailija
64/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmettelen tätä pelailua ja sen miettimistä, mikä haittaisi miestä eniten. Mitä vtun väliä? Ei mies tässä nyt ole tärkeä. Miksi aina mietitte sitä, mitä mies ajattelee, jos teen niin tai näin? Kasvattakaa pimppa, luuserit.

Vierailija
65/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmettelen tätä pelailua ja sen miettimistä, mikä haittaisi miestä eniten. Mitä vtun väliä? Ei mies tässä nyt ole tärkeä. Miksi aina mietitte sitä, mitä mies ajattelee, jos teen niin tai näin? Kasvattakaa pimppa, luuserit.

Kiitos, tämä minunkin piti kuulla. 🙇🏻‍♀️

Vierailija
66/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja saisi voimaa raivoamisesta niin tee se.

Vierailija
67/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on vaan herännyt jonkinlainen raivo miestä kohtaan, ehkä juuri siksi että eroa ei pahemmin puitu, vaan minun piti itse prosessoida ja keräillä itseni kasaan, eikä häntä kiinnostanut minun vointini minkään vertaa. Hän ei ottanut yhteyttä enkä minäkään. Haluaisin toivottaa hänet suoraan sanoen helvettiin, mutta en toimi ensimmäisen impulssin perusteella, vaan katson rauhassa onko tämän vihan takana mitään. 

Kyvyttömyys keskustella tällaisista asioista kertoo hyvin selkeästi, että sitä kykyä ei synny myöhemminkään. Kyllä normaalissa erossa käydään läpi niitä syitä ja prosessoidaan asiat. Kumpikin tietää miksi erotaan ja mitkä ne eron syyt on. Erossa eroaa aina kaksi ihmistä ei yksi. Ei sitä vain kadota jonnekin ja sitten ilmestytä uudestaan kun parempaa ei löytynyt.  Ota itsellesi aikaa. Ei sinun ole pakko reagoida nyt. Reagoi sitten kun tiedät miten reagoida. Ota etäisyyttä asiaan. 

Vierailija
68/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni mies toimii noin. Eivät pystykään olemaan yksin ja voivat huomata etteivät muut naiset olekaan yhtä kiinnostavia kuin sinä. Sitten ihan muina miehinä taas ottavat yhteyttä.

Mulle tehty näin lukuisia kertoja. Yleensä olen itse siinä vaiheessa jo kyllästynyt.

Voithan antaa toisen tilaisuuden vielä mutta sanoa että nyt sitten alatte olla kunnolla.

Kerrasta poikki. Mies ei kunnioita tippaakaan eikä varsinkaan pehmoilulla sitä opi. 

Kylläpä teidät mammat on elämä kovettanut :/

Siis jos kyselee kuulemisia niin ei se automaattisesti tarkoita sitä että on piparia vailla tai jollain varasijalla toista pitää.

Onko tullut mieleen että jos se Ap'een jamppa esimerkiksi arvostaa Ap'eetä ihmisenä, vaikkei näe parisuhdemielessä yhteistä tulevaisuutta niin haluaa kuitenkin pitää yhteyttä, osoittaa ettei toinen ole mikään randomi mikä suljetaan pois elämästä vaan henkilö jonka kanssa haluaa normaalit aikuisten väliset välit säilyttää?

Elämä opettaa. Jos annat miehen kerrankin kävellä ylitsesi, niin se kirjoittaa "kynnysmatto" otsaasi ja pyyhkii jalkansa sinuun niin kauan kun on elämässäsi. 

Olen surullinen puolestasi, elämään kyynistyminen ei ole kiva juttu :(

Lisäksi huonoja oppeja! Pitäisikö täänkin jos joutuu jonkun naisen taholta kohdelluksi kaltoin jatkossa olettaa että kaikki muutkin naiset ovat samanlaisia?

Tarkoitat varmaan kun tulee kaltoinkohdelluksi kaikkien kohdalta pitääkö kyynistyä. Kyllä jossain vaiheessa. Se on tervettä. Siksi minä olen yhä hengissä, enkä nurmen alla.

Vierailija
69/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut yhtä miestä puolisen vuotta ja nyt hän on alkanut vetäytymään. Suhtemme ei ole missään vaiheessa ollut vakava ja se on ollut ihan ok. Nyt tuo hänen vetäytyminen on mietityttänyt ja vaikka itse haluaisin jatkaa, on ehkä parempi lopettaa kun en jaksa roikkua jossain välitilassa.

Kysyin asiasta suoraan ja mies vastasi, että nyt on vaan niin kovia työpaineita ja se on syy hiljaiseloon. Juupa juu, ei ehdi vastata illalla lähettämääni viestiin puoleen vuorokauteen, ei ehdi edes lukea sitä nukkumaan käydessään kun ne työkiireet😂. Järkyttävän läpinäkyvää valehtelua.

70/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mieti sitä, mitä toinen sinusta ajattelee. Mä haukuin kerran noin toimineen miehen ihan täysin, yksityiskohtaisesti kerroin, mikä hänessä mättää ja vedin ihan ilman mitään estoja vyön alle. Kun parin vuoden päästä tavattiin sattumalta, oli edelleen vihainen minulle siitä, mitä olin sanonut ja sanoi että olen sekopää akka. Siinä kohtaa nauratti, kun jaksoi vielä vanhan asian muistaa. 

Niin, naurattaisiko sinulla päinvastainen tilanne?

Jos muutama vuosi sitten joku mies olisi antanut sinulle sen täyslaidallisen, ilman mitään estoja vyön alle. Sitten muutaman vuoden päästä sattumalta kohtaisitte niin mitkä olisivat tuntemuksesi? Vallankin kun ilmoittaisit oman kantasi että hän on ihan sekopää ukko. Vastapuolella rupeaisi naurattamaan koska sinä olet niin pikkumainen että jaksat vanhoja asioita muistaa. Nauraisitteko sitten yhdessä?

Jotenkin vaan tuntuu ettet itseäsi kohtaan hyväksy samanlaista käytöstä mitä pidät oikeutettuna itsellesi muita kohtaan?

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
71/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muutama vuosi sitten joku mies olisi antanut sinulle sen täyslaidallisen, ilman mitään estoja vyön alle. Sitten muutaman vuoden päästä sattumalta kohtaisitte niin mitkä olisivat tuntemuksesi? Vallankin kun ilmoittaisit oman kantasi että hän on ihan sekopää ukko. Vastapuolella rupeaisi naurattamaan koska sinä olet niin pikkumainen että jaksat vanhoja asioita muistaa. Nauraisitteko sitten yhdessä?

Jotenkin vaan tuntuu ettet itseäsi kohtaan hyväksy samanlaista käytöstä mitä pidät oikeutettuna itsellesi muita kohtaan?

Jos minä olisin käyttäytynyt yhtä huonosti miestä kohtaan, kuin tuo mainitsemani mies minua kohtaan, niin kaipa ajattelisin, että ansaitsen sen. Tuo täyslaidallinen vyön alle tarkoitti mielipiteen sanomista hänen tavastaan toimia ja keittiöpsykologisia arvauksia syistä, minkä vuoksi. Jotka ilmeisesti osuivat aivan maaliin. 

Se mitä sanoin tuolle miehelle, ei ollut mitään sen rumempaa kuin mitä hän itse oli minulle tehnyt. Näyttipä siis vain siltä, että minä lopulta toivuin nopeammin hänen huonosta käytöksestään kuin hän minun vastineestani siihen.

Vierailija
72/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni mies toimii noin. Eivät pystykään olemaan yksin ja voivat huomata etteivät muut naiset olekaan yhtä kiinnostavia kuin sinä. Sitten ihan muina miehinä taas ottavat yhteyttä.

Mulle tehty näin lukuisia kertoja. Yleensä olen itse siinä vaiheessa jo kyllästynyt.

Voithan antaa toisen tilaisuuden vielä mutta sanoa että nyt sitten alatte olla kunnolla.

Kerrasta poikki. Mies ei kunnioita tippaakaan eikä varsinkaan pehmoilulla sitä opi. 

Kylläpä teidät mammat on elämä kovettanut :/

Siis jos kyselee kuulemisia niin ei se automaattisesti tarkoita sitä että on piparia vailla tai jollain varasijalla toista pitää.

Onko tullut mieleen että jos se Ap'een jamppa esimerkiksi arvostaa Ap'eetä ihmisenä, vaikkei näe parisuhdemielessä yhteistä tulevaisuutta niin haluaa kuitenkin pitää yhteyttä, osoittaa ettei toinen ole mikään randomi mikä suljetaan pois elämästä vaan henkilö jonka kanssa haluaa normaalit aikuisten väliset välit säilyttää?

Elämä opettaa. Jos annat miehen kerrankin kävellä ylitsesi, niin se kirjoittaa "kynnysmatto" otsaasi ja pyyhkii jalkansa sinuun niin kauan kun on elämässäsi. 

Olen surullinen puolestasi, elämään kyynistyminen ei ole kiva juttu :(

Lisäksi huonoja oppeja! Pitäisikö täänkin jos joutuu jonkun naisen taholta kohdelluksi kaltoin jatkossa olettaa että kaikki muutkin naiset ovat samanlaisia?

Aika moni nainen ei törmää tähän tilanteeseen vain yhtä kertaa. Kyynistyminen ei ole kiva juttu, mutta itsensä suojelemiseksi liiallista sinisilmäisyyttä kannattaa välttää. eri

Vierailija
73/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin käyttäytynyt yhtä huonosti miestä kohtaan, kuin tuo mainitsemani mies minua kohtaan, niin kaipa ajattelisin, että ansaitsen sen. Tuo täyslaidallinen vyön alle tarkoitti mielipiteen sanomista hänen tavastaan toimia ja keittiöpsykologisia arvauksia syistä, minkä vuoksi. Jotka ilmeisesti osuivat aivan maaliin. 

Se mitä sanoin tuolle miehelle, ei ollut mitään sen rumempaa kuin mitä hän itse oli minulle tehnyt. Näyttipä siis vain siltä, että minä lopulta toivuin nopeammin hänen huonosta käytöksestään kuin hän minun vastineestani siihen.

Mä toimin myös näin. Täyslaidallinen, kun vinkui edes takas ja nöyryytti mua ystäviensä edessä; mulle nää ihmiset oli tuntemattomia ja olin täysin pöyristynyt hänen röyhkeydestään ja tavasta miten esitteli minut ystävilleen. En ymmärtänyt siinä tilanteessa sanoa mitään, kun informaatiota muista naisista tihkui hiljalleen illan ja seuraavan päivän aikana ja tein johtopäätöksiä sitten kotiuduttuani ja katkaisin suhteen. Sitten kun hän vielä lähetteli minulle viestejä ”ystävänä” kaadoin täyslaidallisen niskaan ja ilmoitin että mun rima ystäville on aika korkealla. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä minusta ajattelee, koska ei ymmärtänyt koskaan ajatella minun tunteitani. Onneksi osaan varoa nyt näitä sankareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi