Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä perkeleen veivaamista tämä on? Mies halusi lopettaa suhteen,

Vierailija
20.04.2020 |

itse en olisi halunnut, mutta annoin olla ja jätin miehen rauhaan. Nyt hän lähettelee viestejä ja kyselee kuulumisia. Mikä on kokemuksenne mukaan syy tällaiseen?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman aloituksen voimin ajattelit katsoa tärppääkö edes jollain kulmalla?

Vierailija
2/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen toiseksi paras vaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia? 

Vierailija
4/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa enää pimppaa siltä toiselta, joten nyt ottaa sinuun yhteyttä jos vaikka sulta lohkeaisi.

Vierailija
5/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja ota joku toinen mies, joku selkeämpi.

6/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää yhteyksiä yllä, jos joskus kovassa puutteessa sulta lohkeaisi.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
7/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästely. Halusi lähteä etsimään uutta saalista, mutta pitää jossain välissä varmistaa että entinenkään ei karkaa. Ole sille kiva ja ihana ja yhteyksissä, niin kohta jättää sinut taas rauhaan ja hakee uutta matoa koukkuun. Toki jos et sitten itsekään pidä yhteyttä, rupiaa hän taas varmistelemaan sinun haaremissa pysyvyyttä jossakin vaiheessa.. Näitä riittää.

Vierailija
8/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuo toimii noin, kun huomaavat, että nainen antaa olla rauhassa. Silloin  heidän kiinnostus herää. Kyse jonkinasteisesta kiintymyssuhdehäiriöstä. Kiinnostuvat siitä joka ei kiinnostu heistä ja menettävät kiinnostuksen siihen, joka kiinnostuu.

Vierailija
9/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useamman aloituksen voimin ajattelit katsoa tärppääkö edes jollain kulmalla?

En ymmärrä tätä kommenttia. Tietääkseni oon tehnyt vaan yhden

Vierailija
10/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti? Se haluaa pillua. Ei pidä sinusta seurustelumielessä, mutta kelpaat hänelle pussien tyhjentämiseen. Kannattaa unohtaa tuollainen ällötys, hän ei kunnioita sinua ollenkaan ihmisenä eikä naisena.

Vierailija
11/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiselle/mulkku käytökselle on oikein tyypillistä, että he haluavat pitää kontrollin. Jos haluat tavata, hän loittonee koska tietää että ajattelet häntä ja olosi on jotenkin epävarma.

Jos taas sinä otat etäisyyttä tai elämääsi tulee uusia kuvioita, hän on kärppänä ovellasi, ettet unohtaisi häntä.

Niin tai näin, nuo eivät kestä yksinjäämistä ja siksi voi pyörittää useita naisia samaan aikaan. Että joku on aina varalla.

Ehdotan seuraavaa: laita soitonesto vaikka 3 viikoksi (siinä ajassa voi ajattelu a muuttaa, mieti joka päivä ettei sinua saa kohdella huonosti.)

Jos sitten jossain vaiheessa koet yksinäisyyttä, voit poistaa eston ja tavata tuon kävelevän k*rvän, jos siltä tuntuu. Muista että sinun ei tarvi selittää mitään.

Älä siedä huonoa kohtelua.

Tärkeintä on muistaa että päätät itse kodistasi, kehostasi, elämästäsi.

Vierailija
12/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta siis on että laittaa soitoneston lopullisesti.

Yleensä noilla on loismainen elämäntyyli, impulssihäiriö ym. Suhteen päätyttyäkinsaattaa esittää ystävää, koska ei halua luopua saavuttamista eduista.

Itse tein tuon karmea virheen, että jäin"ystäväksi". Kämppäni on hyvällä paikalla, hänestä ei kuulunut ja yhtäkkiä on ovella, että on hirveä nälkä. Kävi siis ilmaiseksi syömässä, varasti, näpisteli. Tapa tunkea oli kotirauhan häirintää, mutta olin mennyt niin huonoon kuntoon etten tajunnut tilannetta.

Älkää päästäkää noita niskan päälle.

Vierailija
13/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai tilanteesta.

Itse tapailin miestä, joka oli eronnut pitkästä parisuhteesta puoli vuotta aiemmin. Lopulta jätti minut 3kk kuluttua, kun ei ollutkaan vielä valmis uuteen suhteeseen. Tämän jälkeen meni 2kk kunnes otti taas yhteyttä ja nyt olemme seurustelleet 2 vuotta..

Toki tuo jätti jälkensä. Toisella kerralla en lähtenyt enää niin innolla juttuun mukaan ja ensimmäisen vuoden olin varma, että mies vielä muuttaa mielensä. Nyt olen jo suhteessa ihan luottavaisin mielin ja järjen tasolla ymmärrän miehen syyt, vaikka ne silloin loukkasivat.

Vierailija
14/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on friendzonettu, mutta ei ymmärrä sitä.

Vierailija
15/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa enää pimppaa siltä toiselta, joten nyt ottaa sinuun yhteyttä jos vaikka sulta lohkeaisi.

Se on Tämä. Älä edes mieti muuta vaihtoehtoa. Uusi pimppa kyllästyi ja ei anna enää.

Vierailija
16/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Nimenomaan realismia haluan ja tarvitsen. Tykästyin häneen ja tässä on melkoinen toipuminen ja tunteiden kuolettaminen takana. Seksiä varmaan vailla joo.  Ei tule saamaan, arvostan mieluummin itseäni. 

Vierailija
17/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua hänestä ystävää. Oli muka "huolissaan" minusta kun on nämä corona-ajat. 

Vierailija
18/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Nimenomaan realismia haluan ja tarvitsen. Tykästyin häneen ja tässä on melkoinen toipuminen ja tunteiden kuolettaminen takana. Seksiä varmaan vailla joo.  Ei tule saamaan, arvostan mieluummin itseäni. 

Hyvä. Älä ole sille tyly, mutta ole kuin et ymmärtäisi ainuttakaan vihjettä. Anna sen turhautua kunnolla. Jos se alkaa inhota sinua, se ei kärsi niin paljon.

Vierailija
19/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni mies toimii noin. Eivät pystykään olemaan yksin ja voivat huomata etteivät muut naiset olekaan yhtä kiinnostavia kuin sinä. Sitten ihan muina miehinä taas ottavat yhteyttä.

Mulle tehty näin lukuisia kertoja. Yleensä olen itse siinä vaiheessa jo kyllästynyt.

Voithan antaa toisen tilaisuuden vielä mutta sanoa että nyt sitten alatte olla kunnolla.

Vierailija
20/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua hänestä ystävää. Oli muka "huolissaan" minusta kun on nämä corona-ajat. 

Noiden lainausmerkkien takia on tosiaan parempi, ettet ole hänen kanssaan missään tekemisissä.

Siis hänelle. Ihmiset, jotka mittaavat toisten motiivit omien lähtökohtiensa mukaan eivät ole heihin uhratun vaivan arvoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi