Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä perkeleen veivaamista tämä on? Mies halusi lopettaa suhteen,

Vierailija
20.04.2020 |

itse en olisi halunnut, mutta annoin olla ja jätin miehen rauhaan. Nyt hän lähettelee viestejä ja kyselee kuulumisia. Mikä on kokemuksenne mukaan syy tällaiseen?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haukuin tuollaisen miehen isosti ja kunnolla kun alkoi perseilemään mua kohtaan. Ei ole ottanut yhteyttä :D Alussa mietin vajoanko samalle tasolle, mutta annoin palaa. Sain kaikki vihat ulos. Mitään kiinnostusta anteeksiantoon tmv. ei ole enkä myöskään välitä mitä hän käytöksestäni ajatteli tai ajattelee.

Vierailija
42/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni mies toimii noin. Eivät pystykään olemaan yksin ja voivat huomata etteivät muut naiset olekaan yhtä kiinnostavia kuin sinä. Sitten ihan muina miehinä taas ottavat yhteyttä.

Mulle tehty näin lukuisia kertoja. Yleensä olen itse siinä vaiheessa jo kyllästynyt.

Voithan antaa toisen tilaisuuden vielä mutta sanoa että nyt sitten alatte olla kunnolla.

Kerrasta poikki. Mies ei kunnioita tippaakaan eikä varsinkaan pehmoilulla sitä opi. 

Kylläpä teidät mammat on elämä kovettanut :/

Siis jos kyselee kuulemisia niin ei se automaattisesti tarkoita sitä että on piparia vailla tai jollain varasijalla toista pitää.

Onko tullut mieleen että jos se Ap'een jamppa esimerkiksi arvostaa Ap'eetä ihmisenä, vaikkei näe parisuhdemielessä yhteistä tulevaisuutta niin haluaa kuitenkin pitää yhteyttä, osoittaa ettei toinen ole mikään randomi mikä suljetaan pois elämästä vaan henkilö jonka kanssa haluaa normaalit aikuisten väliset välit säilyttää?

Miksi pitäisi säilyttää välit exiin? Tämä on ihme juttu jota olen kummastellut, hirmu monet tätä nimittäin haluaa.

Sehän riippuu täysin exsästä, jos kokee olevan exsän ihan jerseestä niin turhaapa sitä. Onhan aina mahdollista erota myöskin siten ettei vaan parisuhdemielessä ole sopiva mutta arvostaa ihmisenä ja henkilönä toista, silloinhan on tavallaan järjetöntä olla huolehtimatta siitä että jatkossakin välit ovat ihan normaalit.

Harvemmin fiilikset on nuo silloin, kun on tullut jätetyksi ja olisi itse halunnut jatkaa. Mahdollista lähinnä silloin, jos molemmat ovat samassa tahdissa kasvaneet erilleen. Tosin enpä silloinkaan ole pitänyt yhteyttä. Todella tärkeän ihmisen kanssa kun ei se parisuhde olisi noin väljähtynyt. Ja introverttina en kaipaa pinnallista kaveriseuraa existä yhtään sen enempää kuin muistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tekisi mieli haukkua ja kysyä kuvitteleeko mies että minulla on joku intressi tuollaisen jälkeen häneen. 

Vierailija
44/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni mies toimii noin. Eivät pystykään olemaan yksin ja voivat huomata etteivät muut naiset olekaan yhtä kiinnostavia kuin sinä. Sitten ihan muina miehinä taas ottavat yhteyttä.

Mulle tehty näin lukuisia kertoja. Yleensä olen itse siinä vaiheessa jo kyllästynyt.

Voithan antaa toisen tilaisuuden vielä mutta sanoa että nyt sitten alatte olla kunnolla.

Kerrasta poikki. Mies ei kunnioita tippaakaan eikä varsinkaan pehmoilulla sitä opi. 

Siis jos kyselee kuulemisia niin ei se automaattisesti tarkoita sitä että on piparia vailla tai jollain varasijalla toista pitää.

Onko tullut mieleen että jos se Ap'een jamppa esimerkiksi arvostaa Ap'eetä ihmisenä, vaikkei näe parisuhdemielessä yhteistä tulevaisuutta niin haluaa kuitenkin pitää yhteyttä, osoittaa ettei toinen ole mikään randomi mikä suljetaan pois elämästä vaan henkilö jonka kanssa haluaa normaalit aikuisten väliset välit säilyttää?

Miksi pitäisi säilyttää välit exiin? Tämä on ihme juttu jota olen kummastellut, hirmu monet tätä nimittäin haluaa.

Sehän riippuu täysin exsästä, jos kokee olevan exsän ihan jerseestä niin turhaapa sitä. Onhan aina mahdollista erota myöskin siten ettei vaan parisuhdemielessä ole sopiva mutta arvostaa ihmisenä ja henkilönä toista, silloinhan on tavallaan järjetöntä olla huolehtimatta siitä että jatkossakin välit ovat ihan normaalit.

Joo, no eiköhän mies käytöksellään jo osoittanut miten paljon hän arvostaa ap:tä.

Vierailija
45/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ovat olettaneet, että ap on nainen?

Vierailija
46/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. T. ap

Vierailija
47/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tekisi mieli haukkua ja kysyä kuvitteleeko mies että minulla on joku intressi tuollaisen jälkeen häneen. 

Miksi et tee niin? Meitä naisia aina kielletään näyttämästä negatiivisia tunteita ja sitähän ne miehet sitten käyttää hyväkseen. Tee niin kuin itsellesi on parasta. Itseään se mieskin vain ajattelee.

Vierailija
48/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ahdistaa ja kaduttaa.

Vierailija
49/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä olisi sitten se paras strategia, lopulta. Jos haukun hänet, osoitan sillä ehkä sitä että hän merkitsee minulle jotakin, mitä en halua. En ole vastannut tähän huoli-viestiin mitään toistaiseksi. Ehkä jätän vaan vastaamatta kaikkeen. Ja blokkaanko? En oe varma. 

50/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin fiilikset on nuo silloin, kun on tullut jätetyksi ja olisi itse halunnut jatkaa. Mahdollista lähinnä silloin, jos molemmat ovat samassa tahdissa kasvaneet erilleen. Tosin enpä silloinkaan ole pitänyt yhteyttä. Todella tärkeän ihmisen kanssa kun ei se parisuhde olisi noin väljähtynyt. Ja introverttina en kaipaa pinnallista kaveriseuraa existä yhtään sen enempää kuin muistakaan.

Joo onhan niitä tilanteita tai eron syitä niin moninaisia. Jos vaikka minulle kävisi noin niin kuin sinä mainitsit, eli tulen jätetyksi niin eihän siinä tilanteessa ole juurikaan epäselvyyttä, vallankaan silloin jos joku kolmas osapuoli liittyisi asiaan. 

Oli nyt ihmisten välinen suhde(puoliso, kaveri, tuttu, jne...) mikä tahansa niin kyllä niihin pitää kuulua molemminpuolinen kunnioitus. Edellisessä esimerkissä eipä sitä molemminpuolista kunnioitusta olisi joten ihan turhaa olisi mitään välejä yrittää jatkossa pitämään.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
51/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luuli, että tuolla olisi liuta mallinaisia, jotka haluavat sekstata hänen kanssaan. Ei ollutkaan. Nyt yrittää taas saada seksiä ap:lta.

Vierailija
52/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tämä tuntuu olevan mahdoton ajatus. Kukaan exäni ei ole halunnut jäädä kaveriksi. Parisuhde sen pitää olla, tai ei mitään.

Vierailija
53/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitoin lainausmerkit sanalle "huolissaan". Kertaakaan eron jälkeen hän ei vaivautunut kysymään kuinka minä voin, mutta nyt "huoli" on jostain syystä herännyt. 

Eli tyyppi valehtelee päin naamaa ja on vielä noin huono valehtelija. Unohda. Ei kannata tuhlata yhtään enempää aikaa tuollaiseen.

Vierailija
54/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tämä tuntuu olevan mahdoton ajatus. Kukaan exäni ei ole halunnut jäädä kaveriksi. Parisuhde sen pitää olla, tai ei mitään.

Mulla taas se kokemus että miehet haluaa pysyä kavereina, mutta sitten eivät kuitenkaan halua tavata tai jutella, viestitellä tai mitään muutakaan mikä kuuluu kaveruuteen... 😑

Vierailija
55/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä opettaa. Jos annat miehen kerrankin kävellä ylitsesi, niin se kirjoittaa "kynnysmatto" otsaasi ja pyyhkii jalkansa sinuun niin kauan kun on elämässäsi. 

Olen surullinen puolestasi, elämään kyynistyminen ei ole kiva juttu :(

Lisäksi huonoja oppeja! Pitäisikö täänkin jos joutuu jonkun naisen taholta kohdelluksi kaltoin jatkossa olettaa että kaikki muutkin naiset ovat samanlaisia?

Ei, vaan pitää olettaa, että se nainen joka kohteli aiemmin huonosti, kohtelee myös jatkossa huonosti.

Vierailija
56/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tässä olisi sitten se paras strategia, lopulta. Jos haukun hänet, osoitan sillä ehkä sitä että hän merkitsee minulle jotakin, mitä en halua. En ole vastannut tähän huoli-viestiin mitään toistaiseksi. Ehkä jätän vaan vastaamatta kaikkeen. Ja blokkaanko? En oe varma. 

Raivoaminen tai haukkuminen antaisi signaalin, että miehellä on sinulle väliä ja hänellä on silloin jonkinlainen ote sinusta. Se hivelisi hänen itsetuntoaan samoin kuin jos vastaisit, että olet huolissasi hänestä. Paras on iloinen ja neutraali vastaus tyyliin ”oikein hyvin menee kiitos”.

Jos sitten hänen viestittelyssä jatkuu ja sinua huvittaa vaivautua, voit vedättää miestä jonkin aikaa vastaamalla jokaiseen kalasteluviestiin ”mukavasti menee” ja ”hauska ajatus, ehkä jossain vaiheessa”, kuitenkaan ilman aikomustakaan nähdä.

Vierailija
57/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on yksinkertaisia näissä asioissa. Eikä miestä kiinnosta naisessa sukupuoleton kaveruus!! Älkää naiset olko naiiveja!

Mies luuli saavansa parempaa ja kun se polku oli loppuun taputeltu, palaa vanhoja jälkiä takaisin, josko irtoaisi läheisyyttä, huomiota ja ennen kaikkea seksiä taas, kun muualla metsästysmaat meni umpeen...

Älä AP vaan päästä taas itseäsi varasijalle. Ei se mies tule siinä pysymään vaan ryntää uusille apajille kun koittaa parempi aika. Olet sille varasija!

Mä toivottaisin hyvää loppuelämää ja jatkaisin sellaisen miehen etsintää jossa on selvää molemmin puoleinen ihastuminen.

Vierailija
58/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivoaminen tai haukkuminen antaisi signaalin, että miehellä on sinulle väliä ja hänellä on silloin jonkinlainen ote sinusta. Se hivelisi hänen itsetuntoaan samoin kuin jos vastaisit, että olet huolissasi hänestä. Paras on iloinen ja neutraali vastaus tyyliin ”oikein hyvin menee kiitos”.

M

Jos sitten hänen viestittelyssä jatkuu ja sinua huvittaa vaivautua, voit vedättää miestä jonkin aikaa vastaamalla jokaiseen kalasteluviestiin ”mukavasti menee” ja ”hauska ajatus, ehkä jossain vaiheessa”, kuitenkaan ilman aikomustakaan nähdä.

Kerroin tuossa aiemmin, että minä haukuin miehen isosti. Ei kyllä käynyt mielessäkään, että mies voisi kokea sen jotenkin imartelevasti tai että hän merkitsisi mulle jotain. Siinä vaiheessa se mies oli pas kaa mun kengänpohjassa enkä enää välittänyt hänen tunteistaan pölyhiukkasen vertaa. Tuo mies yököttää mua.

Vierailija
59/73 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on yksinkertaisia näissä asioissa. Eikä miestä kiinnosta naisessa sukupuoleton kaveruus!! Älkää naiset olko naiiveja!

Mies luuli saavansa parempaa ja kun se polku oli loppuun taputeltu, palaa vanhoja jälkiä takaisin, josko irtoaisi läheisyyttä, huomiota ja ennen kaikkea seksiä taas, kun muualla metsästysmaat meni umpeen...

Älä AP vaan päästä taas itseäsi varasijalle. Ei se mies tule siinä pysymään vaan ryntää uusille apajille kun koittaa parempi aika. Olet sille varasija!

Mä toivottaisin hyvää loppuelämää ja jatkaisin sellaisen miehen etsintää jossa on selvää molemmin puoleinen ihastuminen.

Olet joko nainen, joka ei tiedä mistä puhuu tai sitten mies, joka haluaa dissata omaa sukupuoltaan.

En tiedä kumpi on pahempi.

Vierailija
60/73 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä