Hankenilla opiskelu
Millaista on opiskella Hankenilla Helsingissä? Hyvät ja huonot puolet? Mikä sinusta tuli opintojen jälkeen?
Kerro!!!
Kommentit (25)
Tunnen kolme siellä opiskellutta. Kaksi suomenruotsalaista ja yhden ihan suomenkielisen, jolla oli vahva ruotsin osaaminen. Yksi vaihtoi valmistuttuaan alaa, kaksi työskentelee omalla alalla. Molemmat samassa työpaikassa, jossa olivat töissä valmistumisen aikoihin. Aikalaillahan työt menevät tulevaisuudessa oman kiinnostuksen mukaan.
Mitä juteltiin, niin opinnot olivat pääasiassa englanniksi. Suomeksi opintoja ei juurikaan ollut, mistä seurasi haasteita lähinnä, ettei alan suomenkielinen sanasto tullut tutuksi. Kurssit olivat mielenkiintoisia ja ilmeisesti laadukkaita. Vierailevia luennoitsijoita oli myös paljon.
Kiitos kommenteista. Mulla on nuorempi sisarus, jonka pitäisi lähivuosina hakea korkeakouluun. Voisin hänelle vinkata, että Hankenia kannattaa pohtia vaihtoehtona, jos ruotsi sujuu hyvin.
- ei ap
Mä tein tradenomin päälle siellä maisterin englanniksi, KTM siis ja olen ekonom.
Ei valitettamista, tykkäsin kovasti. Laadukasta opetusta, ruokala keskustan paras opiskelijaruokala (ainakin silloin pari vuotta sitten).
Ip