Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö äänenmurroksinen ääni?

Vierailija
20.04.2020 |

Ärsyttääkö muita äänenmurroksessa oleva lapsen (oman) ääni? Mieheni ei voi sietää pojan nykyistä ääntä ja kieltämättä se omaan korvaankin kuulostaa aika ärsyttävältä riippumatta siitä, mitä sanoo.

Onko tämä joku biologinen juttu, että vanhempien tekee mieli heittää äänenmurroksessa oleva poikanen pihalle?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vauva-äänet ovat varsin karseita aina, eivät vähiten yöllä. leikki-ikäisten kiljujuoksut j(juoksukiljut tuleevat sitten myöhemmin) taas eivät häiritse minua mutta jos vaik siskon kaa raataan ja vieressä kirkuu sen leikki-ikäinen paitaressukka kuin lokki tai hiirenloukkuun jäänyt kani, niin mun kohal se menee toisest korvat sisään tai toisest ulos, kun taase sisko ehtimiseen pyytää lastaan vaimmenemaan ku melus ei voi muka keskittyä toisen puhheesee. Pystyn mä lehteehi lukemaan oikein mukavallisesti vaikka päiväkodollinen paituliressukoita leikkisi romurallia samassa molohoneessa.

Vierailija
22/24 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nyt ärsyttäisi. Outo ajatus.

Kyllä meluavia, kiekuvia teinejä pidetään yleensä ärsyttävinä.

Samaa mieltä. Äänimaailma on ku itäsaksalaisesta po*'oelokuvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan asia ärsyttänyt eikä mitenkään edes erityisemmin huvittanut. Jos joku luokassa yrittää alkaa nauraa toisen kieunnalle, torppaan sellaiset tyrskeet heti alkuunsa. Äänenmurros on luonnollinen asia ja ihan jokaisella edessä, niin tytöillä kuin pojilla.

T. yläkoulun aineenopettaja

Vierailija
24/24 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänenä sinänsä saattaisi ärsyttää, mutta koska kyseessä on oma rakas lapsi, niin ei ärsytä.