Tilasin finlaysonin pussilakanat. Nää on ihan karheet
Kommentit (49)
No ikeankin on paremmat kun nämä 😤
Ne on liian harvaa kangasta, katso vaikka sitä valoa vasten. Thread count on se jolla väliä, sori en tiedä mitä se on suomeksi koska en osta noita "suomalaisia" lakanoitakaan. Painoväritkin niissä ihmeellistä jäykkää ainetta kankaan päällä, lakanat sopivat paremmin pöytäliinoiksi tai verhoiksi. Eli mitään ei tehtävissä paitsi varoa jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on liian harvaa kangasta, katso vaikka sitä valoa vasten. Thread count on se jolla väliä, sori en tiedä mitä se on suomeksi koska en osta noita "suomalaisia" lakanoitakaan. Painoväritkin niissä ihmeellistä jäykkää ainetta kankaan päällä, lakanat sopivat paremmin pöytäliinoiksi tai verhoiksi. Eli mitään ei tehtävissä paitsi varoa jatkossa.
Harmittaa kun kerrankin ajattelin olla ostavinani vähän ikeaa paremmat lakanat 😁
Tosin oli sielläkin kerran ihan kauheet halpikset. Nukkaantuivat varmaan jo ekassa pesussa
Homosaation puolesta rummuttaminen karkotti asiakkaat. Kutistunutta katetta tiristetään materiaalikustannuksista. Sääli.
Pesithän ennen käyttöä? 60 astetta ja pehmentävää huuhteluainetta.
Mä olen boikotoinut finlaysonia jo vuosia. Niiden arvomaailman ja huonon laadun takia.
Mä en käytä enää ollenkaan tavallisia puuvillalakanoita, ovat niin karheita.
Puuvillasatiinia tai pellavaa vaan.
Suositelkaa hyviä lakanoita. Ostin k-kaupasta puoleen hintaan kupongilla Marimekon Kaivo-lakanat, ja ne olivat myös tosi karheat. Naama oli,punaisena käytön jälkeen. Ihan erilaiset kuin 10 vuotta vanhat kaivo-lakanat.
Mulla Finlaysonin lakanat oli tosi karheat 2 vuotta ja keräs kaikki koirankarvat. 2 vuoden ahkeran käytön ja pesun jälkeen muuttuivat yhtäkkiä pehmeiksi, eivätkä enää kerää karvaa. 2 vuotta on aika pitkä aika ootella, että lakanat pehmenee.
Vierailija kirjoitti:
Pesithän ennen käyttöä? 60 astetta ja pehmentävää huuhteluainetta.
Tottakai pesin. Huuhteluainetta en käytä muissakaan lalkanoissa ja ihan pehmeitä ovat.
Ikean puuvillasatiiniset on ok, maksavat n. 40 e.
Vierailija kirjoitti:
2 vuotta on aika pitkä aika ootella, että lakanat pehmenee.
Totta turiset 😁
Ostan aina Pentikistä aluslakanat ja pussilakanat Marimekon tasaraita.
Näissä hyvä laatu ja pehmeät.
Mulla herkkä iho.
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina Pentikistä aluslakanat ja pussilakanat Marimekon tasaraita.
Näissä hyvä laatu ja pehmeät.
Mulla herkkä iho.
Tasaraitaa voi ostaa halvemnalla jos ostaa Kärkkäiseltä Ratina trikoolakanaa.
Netissä myyvät sekundat. Mä kerran ostin lakanat joissa oli joutsenia ja jotain pronssin väristä kuviota - myöhemmin huomasin, että samoissa lakanoissa joita kaupassa myytiin, se "pronssi" olikin kultainen väri..!
Yhdet toisetkin saman firman puuvillalakanat heitin pois juuri sen karheuden vuoksi. Vaikka et liioittelisi pesuaineen kanssa (jota jäisi kankaaseen), ne vaan on karheat.
SATIINILAKAT on ainoat mitä ko. firmalta voi käyttää.
Laitoin eilen illalla Finlaysonin lakanat, jotka on pesty nyt kaksi kertaa. Tuntui tosiaan karheilta ja heräsin yöllä siihen, että raavin poskea ja käsiä kun kutitti niin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Suositelkaa hyviä lakanoita. Ostin k-kaupasta puoleen hintaan kupongilla Marimekon Kaivo-lakanat, ja ne olivat myös tosi karheat. Naama oli,punaisena käytön jälkeen. Ihan erilaiset kuin 10 vuotta vanhat kaivo-lakanat.
Familonin perkaalipuuvillalakanat.
Lakanat paranee vaan mitä useammin pesty. En kyllä tajua miten joku saa puuvillasta karhean.
Joo huonoja ovat. Marimekon on parempia.