En tiedä mitä voin tehdä, kasvovamma hammaslääkärikäynnistä
Tapahtui Ruskeasuon hammashoitolassa, jossa hammas poistettiin viime marraskuussa. Joulukuussa turvotus lähti lisääntymään, samoin kipu ja kuume. Hoidettiin lihasperäisenä. Mulla tästä asti oikea poski naamasta turvonnut ja vähän "löysä". En saa mistään tilanteeseen apua. Edes kipua ei suostuta hoitamaan. Mun ajat siirtyy kokoajan eteenpäin, siirrettiin toukokuulta lokakuulle.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Hampaanpoistossa on aina tuo riski. Siksi esim. viisurit tulisi poistattaa tarpeen mukaan ennen kun täyttää 30. Iän myötä hampaiden juuret voivat mennä lähelle hermoja.
Olen 25v. Minulta jouduttiin poistamaan juurihoidettu hammas. En tiennyt ottavani tällaista riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä lähete neurologisiin tutkimuksiin sairaalaan?
Miksi? Ja siis ihan turhaa, olen nyt jo pyytänyt tähän tilanteeseen apua. En saa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ja siis ihan turhaa, olen nyt jo pyytänyt tähän tilanteeseen apua. En saa sitä.
Minusta kuulostaa siltä, että olet saanut paljon tutkimuksia ja apua. Mutta jos syy ei selviä, niin mitenpä taiot tyhjästä pelastusta? Kysy lääkkeitä krooniseen kipuun. Turvotuksesta sinun ei nyt tarvii huolia, koska on korona-aika ja kenenkään ei pitäisi liikkua missään muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa siltä, että olet saanut paljon tutkimuksia ja apua. Mutta jos syy ei selviä, niin mitenpä taiot tyhjästä pelastusta? Kysy lääkkeitä krooniseen kipuun. Turvotuksesta sinun ei nyt tarvii huolia, koska on korona-aika ja kenenkään ei pitäisi liikkua missään muutenkaan.
Mun mielestä tilanne on mennyt kyllä vähän eri tavalla. Mulla ei tullut esim. syöpää, ja lääkäri olisi leikannut sen. Mä olin ihan terve. Ensin, juurihoito epäonnistui. Hammas poistettiin, hampaan poistosta kiputila ja posken turvotus, ja mun pitäisi olla kiitollinen.
Tee kantelu Aluehallintovirastoon.
-esim kolmoishermosäryssä voi auttaa kun suojaa tuulelta
Vierailija kirjoitti:
Tee kantelu Aluehallintovirastoon.
-esim kolmoishermosäryssä voi auttaa kun suojaa tuulelta
Niin teen, teen kantelun joka paikkaan mihin ikinä pystyn. Tein jo rikosilmoituksenkin, en kyllä tiedä tutkiiko poliisi näitä. Mutta tilanteeseen olisi kanssa kiva saada hoito, eikä vain kantelua.
Oletko se sama tyyppi, joka täällä parikin kertaa teki todella kiukkuisen aloituksen jostakin mahdollisesti hoitovirheestä hoitaneen hammaslääkärin nimellä ja ne keskusteltu poistettiin? Jos et, niin huh ompas paljon ollut ongelmia hammaslääkärien hoidon kanssa! En ole ihan varma, mitä apua uskot saavasi täältä, kun vaikuttaa siltä, että olet käynyt monella ammattilaisella ja oireiden syy, saatikka hoito ei ole aivan selvillä ilmeisesti heilläkään? Tsemppiä kuitenkin sinulle, toivon että saat vähintääkin avun oireisiin, erityisesti kipuihin, ja että mahdolliset hoidossa tapahtuneet virheet selvitetään perinpohjin jos näin oikeasti on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama tyyppi, joka täällä parikin kertaa teki todella kiukkuisen aloituksen jostakin mahdollisesti hoitovirheestä hoitaneen hammaslääkärin nimellä ja ne keskusteltu poistettiin? Jos et, niin huh ompas paljon ollut ongelmia hammaslääkärien hoidon kanssa! En ole ihan varma, mitä apua uskot saavasi täältä, kun vaikuttaa siltä, että olet käynyt monella ammattilaisella ja oireiden syy, saatikka hoito ei ole aivan selvillä ilmeisesti heilläkään? Tsemppiä kuitenkin sinulle, toivon että saat vähintääkin avun oireisiin, erityisesti kipuihin, ja että mahdolliset hoidossa tapahtuneet virheet selvitetään perinpohjin jos näin oikeasti on käynyt.
Olen se sama tyyppi, ei koskaan aiemmin ole hammaslääkäreiden hoidon kanssa ollut ongelmia. Siis näin on oikeasti käynyt, ja ei ole syy eikä hoito asiantuntijoilla yhtään selvillä, ja tuntuu, että mut on vaan jätetty heitteille, kun tilanne ei uhkaa henkeä. Toivon, että tilanne on korjattavissa ja hoidettavissa.
Mikä virhe siinä sun mielestä tapahtui? Miten se on lääkärin vika, jos sun keho reagoi esim. hampaanpoistoon kehittämällä jonkun infektion?!