Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos huutokauppakeisari tulis ovellesi ja yrittäisi myydä sinulle

Vierailija
20.04.2020 |

Valittujenpalojen vuosikertaa vuodelta 1980, 400€ ostaisitko.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Valitut palat on hirveetä kuraa.

Vierailija
2/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian halvalla lähtis. Tarjoaisin ehdottomasti ainakin 100 000e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta myisin ne hänelle neljällä tonnilla. Muutama Metro-lehden vuosikerta vielä satasella päälle. Ja vanhoja pannunalusia toisella satasella.

Vierailija
4/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin siltä kaksois-, kolmois- ja nelosleuat talitinteille ihraksi. Ensi talvi voi olla kova ja lintuja täytyy ruokkia.

Vierailija
5/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostais, mutta vanhoja Jalluja voisin ostaa. 

Vierailija
6/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Vissiin konkurssin partaalla ovat. Tarvitsevat nyt kaiken tuen. 

Vierailija
7/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siinä on se hulvattoman hauska sotilashuumori osasto, jolle ulvon aina naurusta. Tieteellisten artikkelien ihmeet saavat minut hieromaan silmiäni. Kyllä todellakin maksaisin.

Vierailija
8/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl, ku ois hermo pinnassa.

Vierailija
9/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin piparia.

Vierailija
10/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huutokauppakeisari yritä myydä tietyllä hinnalla, huutaja itse päättää kuinka paljon on valmis maksamaan.

Vierailija
11/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää Palsanmäen huutokauppa oo nyt niin pannassa, että kukaan ei maksa enää mistään? Äitini sai 5 euroa 100 euron maljakosta esim. 

Vierailija
12/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän hän on ostamassa. Olis mulla jokunen turha design-esine.

Mutta nyt kun hänellä on 100 000 ylimääräistä, tekisin verkkosivut päivässä ja kuittaisin pätäkät.

Vierailija
13/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
14/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tää Palsanmäen huutokauppa oo nyt niin pannassa, että kukaan ei maksa enää mistään? Äitini sai 5 euroa 100 euron maljakosta esim. 

Aseella uhatenko äitisi pakotettiin myymään maljakko?

Vierailija
15/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei äitisi itse myynyt maljakkoansa satasella?

Vierailija
16/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä on tarkoituksenakin: ostaa halvalla ja myydä kalliilla. Miksei äitis myynyt itse? Ei osannut. Turhaan rutkutat.

Kuvitteletko, että ostaessasi Powerista telkun hintaan 600 € Power myy sen sillä hinnalla, minkä on itse töllöstä maksanut? Tai että hiustenleikkaus oikeasti maksaa 300 €?

Yritystoiminnassa pyritään tekemään voittoa.

Vierailija
17/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi idiootit. Älkää alkako yrittäjiksi. Yritystoiminnan tarkoitus on nimittäin elättää itsensä ja kenties kasvattaa yritystä tulojen ja menojen erotuksella.

Jos ei stna osaa itse kaupata maljakkoaan, on turha marista kun toinen osaa. Huutokauppias ei pakolla osta keltään eikä pakolla myy. Se perustuu täysjärkisten aikuisten vapaaehtoisuuteen.

Vierailija
18/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on törkeetä että veronmaksajien varoja (tai velkoja) jaellaan noin vain huutokauppakeisarille, joka on aivan turhanpäiväinen koko ukko. Mitähän herra investoi huutokauppaan vissiin uuden nuijan ja sitten kun korona hellittää on mukava lähteä vaikka etelään mukavalle lomalle, voipi ottaa vaikka Markun mukaan. Ravintolat ja vastaavat tarvitsevat apuja, heillä juoksee kulut koko ajan ja lailla on kielletty heidän elinkeinonsa.

Palsanmäellä ei liene semmosia kuluja, kun hän leikkii huutokauppaa omassa hotellissaan.

Kyllä on törkeetä, tämähän se lisää kansalaisten luottamusta viranomaisiin ja tasa-arvoa kansalaisten keskuudessa.493

Vierailija
19/22 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä lähtee kirjoitti:

En, mutta myisin ne hänelle neljällä tonnilla. Muutama Metro-lehden vuosikerta vielä satasella päälle. Ja vanhoja pannunalusia toisella satasella.

Äh, Aki ei digannu mun hyvästä vastauksesta. Alapeukku heilahti. Byäää!

Vierailija
20/22 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siinä on se hulvattoman hauska sotilashuumori osasto, jolle ulvon aina naurusta. Tieteellisten artikkelien ihmeet saavat minut hieromaan silmiäni. Kyllä todellakin maksaisin.

Aki hei, sotilashuumoriosasto on yhdyssana. Älä myöskään vastaisuudessa kirjoita tieteellisten artikkelien, vaan tieteellisten artikkeleiden.