Hitsi soikoon KELA sun kanssas!
Netissä luki että on auki, vaivaudun sinne, ja ovessa lappu: Kaikki Kelat on kiinni! Miten himskatissa sitten saadaan neuvoja hakemusten jättämiseen, kun Kela on sulkenut ovensa? Puhelinjonot varmaan vuoden pituisia....Voihan perhana sentään mitä typeryyttä! Miten Kela voi sulkea ovensa tällaisena aikana, kun ihmset tarvitsevat apua???
Kommentit (16)
Jouduin soittamaan tässä parisen viikkoa sitten Kelaan. Soitin tasan kello 9.00 kun palvelu aukesi. Pääsin läpi kello 9.01. Kannattaa siis soittaa heti kun palvelu aukeaa.
Varaa soittoaika netistä. Ei tarvitse jonottaa vaan Kela soittaa (soitti minulle ainakin ihan ajallaan ja oli ystävällistä palvelua)
Ymmärrän kyllä että soita tai varaa aika. Mutta pointti oli nyt siinä, että miten tällaisena aikana Kela sulkee ovensa? Kun kaikki tarvitsevat neuvoja ja tukea?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että soita tai varaa aika. Mutta pointti oli nyt siinä, että miten tällaisena aikana Kela sulkee ovensa? Kun kaikki tarvitsevat neuvoja ja tukea?
Palvelut on vain netissä nyt, ettei tule niitä lähikontakteja, kai sinä siitä olet kuullut? Ei Kela ole suljettu, fyysiset toimipaikat vain.
Varasin tänään soittoajan ylihuomiselle. Soittoaikoja on avattu paljon enemmän kuin ennen koronaa. Silloin sai ensimmäisen ajan kahden viikon päähän. Nyt en edes ottanut ensimmäistä vapaata aikaa.
Ei tarvitse kaukaa hakea syytä siihen, miksi aloittajan kaltaiset ihmiset tarvitsevat Kelan palveluja.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että soita tai varaa aika. Mutta pointti oli nyt siinä, että miten tällaisena aikana Kela sulkee ovensa? Kun kaikki tarvitsevat neuvoja ja tukea?
Koska sen neuvomisen voi hoitaa puhelimitse myös, sillä turvataan asiakkaan sekä asiakaspalvelijan terveyttä.
Soittopyyntö vaan. Ihmettele ja kyseenalaista sitten, jos et saa minkäänlaista palvelua. Jos et edes yritä soittaa ja olet silti sitä mieltä että et saa palvelua, niin eihän sille sitten mitään voi.
Mua sieppaa ihmiset jotka valmiiksi olettavat jotain, eivätkä siksi tee asian eteen itse mitään. No, olisihan se, jos joutuisi jotain asiakaspalvelua kiittämään hyvästä toiminnasta. Parempi vaan kun saa jatkaa negatiivisella linjalla😉.
Tai joku, joka ei ole viitsinyt opetella käyttämään niitä nettisivuja. Ne ovat jopa järkevät, toisin kuin te-palvelujen sivut, jotka on tehty vain kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että soita tai varaa aika. Mutta pointti oli nyt siinä, että miten tällaisena aikana Kela sulkee ovensa? Kun kaikki tarvitsevat neuvoja ja tukea?
No mikähän mahtaa syy? Älä jaksa, vältetään lähikontakteja tietenkin.
Ei ihminen tarvitse kela:a
Minulla ei ole ollut asiaa kelaan kuin viimeksi vuonna 1991 tai 1992 en muista.
Millään kela korvauksella ole ostanut mitään vaikka 100 % korvattavia ainakin kolme eri lääkettä.
Koko kela:n voisi lopettaa.
Kyllähän ne toimistot auki on, varmaan vaan rajoitetuin aukioloin ja toivovat ettei henk.koht. käyntejä tehtäisi. Puhelinpalvelu pelaa oikein hyvin, varaat siis soittoajan.
Mitä jos soittaisit sinne tai jättäisit viestin omalta asiakassivulta? Puhelin ja netti sulla varmasti on.