Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä koronan friiraideri? Missä tilanteessa olet saattanut altistaa ihmisiä?

Vierailija
20.04.2020 |

kysymys on suunnattu itsensä terveeksi olettaville henkilöille. Oletko käynyt shoppailemassa vaatteita tai tavaroita, joita ilman selviäisit, tai joita voisit myös tilata kotiin? Oletko käynyt lenkillä kaverin kanssa lyhyehköllä turvavälillä? Oletko tavannut yli 70-vuotiaita ihmisiä, vaikka ei olisi ollut pakollista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt viiden perheen kotona.

Olen käynyt kaksi kertaa marketissa.

Olen käynyt ala-asteen koululla.

Olen käynyt päiväkodilla.

Suojavälineinä käsidesi ja kumihanskat.

Ai niin, nämä olivat siis työtehtäviä viime viikolta - terveisiä sosiaalialalta!

Vierailija
22/27 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet median hössötykseen mukaan.

Oletat että kaikilla on korona jotka liikkuvat ulkona.

Mieti vähän.

Tässä tilanteessa niin pitää olettaa, että kuka tahansa voi olla potentiaalinen viruksen oireeton kantaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen kuuden viikon aikana nähnyt kaksi kertaa myös Uudellamaalla asuvaa sisarustani, sillä emme voi nyt lähteä tapaamaan maakunnassa asuvia vanhempiamme ikävästä huolimatta. Eli "huolehditaan" täällä edes toisistamme kun muu suku on toisella puolella maata.

Lisäksi kävin ostamassa lisää harrastustarvikkeita pienoismalliharrastusta varten. Ruokakaupassa käymme kahdesti viikossa, sillä jääkaappimme on todella pieni.

Vierailija
24/27 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin Italiasta maaliskuun alussa ja elelin normaalisti. Saattoi olla että sairastin koronan oirettomana, saattoi olla että en.

Vierailija
25/27 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hieroja, joten olen sinkoillut pitkin pk-seutua asiakkaiden kotona. Olen hieronut sekä nuoria että vanhoja. Olen käynyt huoltoasemilla ja ruokakaupoissa. Rättikauppoihin en ole vielä kerennyt. Esikoista olen kuskannut heppaharrastuksiin ja pyörinyt myös itse tallilla. Olen käynyt myös vaihdattamassa auton renkaat. Myös mummo on pyörinyt meillä lastenhoidon takia. Naapureita ja ystäviä olen kestittänyt kahvipöydässä. Ja meillä juoksee myös esikoisen koulukavereita. 

Toivoisin ettet tekisi tuollaista. Mä oikeasti tarvitsisin hierojan apua, selässä on vanha vamma joka aiheuttaa kipuja ja vetää lihakset välillä jumiin. Pitäisi taas käydä, mutta vakkarihieroja on itse sairaana ja pelkään että mulle osuisi just tuollainen vapaa-ajalla vastuuttomasti käyttäytyvä.. ei se riitä joa vastaanotolla on käsidesit ja hygienia kunnossa jos muuten ei pidä sosiaalista etäisyyttä. Toivoisin meiltä kaikilta vastuullista toimintaa.

Vierailija
26/27 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko apa jo haistanut p@skan?

Vierailija
27/27 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet median hössötykseen mukaan.

Oletat että kaikilla on korona jotka liikkuvat ulkona.

Mieti vähän.

Näinhän se pitäisi ollakin. Kohdella kaikkia kuin itsellä ja heillä olisi korona. Vain näin ne turvavälit pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän